Moro! Oiskohan kellään ideaa mun ongelmaan?
Mulla on Logitech S 510 -näppishiiri setti. Tuohon settiin kuuluisi Logitech Media Remote kaukosäädin, mutta sattuneesta syystä mulla ei sitä ole.
However, mulla on kuitenki one for all kaukosäädin 6 laitteelle. Mitenhän tuo Media Remote kaukkari toimii tossa setissä. Eli onko mitään keinoa millä vois ohjelmoida sen Media remoten toiminnot tohon ofa yleiskaukkariin?
Lisäks jos joku ees osais auttaa, että miten tuo kaukosäädin systeemi toimii..eli onko tuo vastaanottopiste hiirelle ja näppikselle samalla sen kaukosäätimen vastaanotin vai miten?
Logitech Media Remote kaukosäädin?
EdamAatamin-poika
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687