Voisiko joku ihana ihminen kertoa että mitkä ovat 20x40 kouluradan kirjaimet, sillä rata pitäs opetella mutta en muista kirjaimin että missä on mikäkin??? Tai onko jotain sivustoa missä olisi kuva radasta? kiitos jo etukäteen...
kouluradan...
12
10722
Vastaukset
Mie luulen et ne on samat kaikis kentis mut en oo varma.
------------L---------------
| |
| |
B E
| |
| |
| |
R S
| |
| |
| |
M H
| |
| |
-------------C--------------
Enpä luule et tuo paljon auttaa...
Ja muutes, R ja S välis on I ja M ja H välis siin keskel on G.... Muuta en tiie kouluradoista...
ja sit toi veti ne yhteen.. luulen et parhaiten tiiet et piirret suorakulman ja siihen laitat nuo kirjaimet miten ne on tuossa.. en tiie löytyykö googlesta tietoo... pärjäile!- kunhan olen
...L...
...X...
B.....E
.......
R..G..S
.......
M.....H
...I...
...C...
X:n sijainnista en ole varma, mutta muistaakseni näin. kunhan olen kirjoitti:
...L...
...X...
B.....E
.......
R..G..S
.......
M.....H
...I...
...C...
X:n sijainnista en ole varma, mutta muistaakseni näin.I:n ja G:n paikkaa pitää vaihtaa. Se on R S I ja sitten M G H.. :)
- kunhan olen
Mokkahamsteri kirjoitti:
I:n ja G:n paikkaa pitää vaihtaa. Se on R S I ja sitten M G H.. :)
Niinhän olikin tosiaan noin. Olishan tuo nyt pitäny muistaa kun itsekkin noita opetellu ;)
- Petal
kunhan olen kirjoitti:
Niinhän olikin tosiaan noin. Olishan tuo nyt pitäny muistaa kun itsekkin noita opetellu ;)
Kirjaimet löytyy www.ratsastus.fi sivulta. Ratoja on mielestäni kaksi. Tässä toinen: http://www.ratsastus.fi/uploads/RataB_pohja_20_40.pdf
- One touch
Petal kirjoitti:
Kirjaimet löytyy www.ratsastus.fi sivulta. Ratoja on mielestäni kaksi. Tässä toinen: http://www.ratsastus.fi/uploads/RataB_pohja_20_40.pdf
Etsiskelin kirjainten järjestyksiä ja täältähän löytyi kiitos vaan :)
- fantti
löytyy tästä osoitteesta:
http://www.ekr-ry.net/sekalaiset/20x40kentta.htm - kilpailen
I on keskellä rataa, ja G hoon ja ämmän välissä. Katsokaa vaikka mistä tahansa kouluradan ohjelmasta, jossa keskellä pysähdytään, siellä on lukee I. Mokkahamsteri, olit aluks ihan oikeessa. Eli mistä tällänen hullu idea kun G ärrän ja ässän välissä on tullu? OOTTEKO TE MUUT IKINÄ NÄHNY EDES KOULURATAA?!
- jumpetijoo
kilpailen on muuten ihan oikeessa paitsi radasta puuttuu yks kirjain, nimittäin E:n ja B:n välissä on X.
- melina12
Voit koittaa etsiä eri sanoilla netistä tai jos käyt tunneilla niin,voit kysyä ratsastuksen opettajalta apua!!!
- Essukka-97
------L------
B E
R I S
M H
------C------
Niistä en tiiä jokka on B:n ja E:n sekä M:n ja H:n välissä - poni ja hevonen
Mul on sama ongelma mut onneks kamu äiti piirsi mulle ylhäältä päin ne kirjaimet:
-----------C------------
h g m
s i r
e x b
------------L-----------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061