Kerrankin kotikatsomo kannusti omaa joukkuettaan rehellisesti huutamalla: "Ämmälauma... Ämmälauma". Se osui täysin oikeaan, eikun HPK lisää vaan videoita otteluvalvojille jne. jne.
Kiitos Sikakatsomo
6
405
Vastaukset
- 5-3
5-3
- rokkijannu
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
- norpakko
rokkijannu kirjoitti:
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
Otteita iltalehdistä/ jatkoaika.com sivustolta:
Toivola ei purnannut kovin kovaan ääneen, jos lainkaan, päätuomari Timo Favorinin linjasta
--> Pientä itkua, muuta yrittää pitää "kovan jätkän" mainetta yllä...
Ässäkapteeni Peltonen: ”Toivottavasti Favorinilla alkaa kesäloma” --> Isoa itkua isolta mieheltä. voi, ota jäätelöö..
Ässäfanit: Pelkkää porua kun omien pelaajien pää ei kestä. Tuomaria niin haukutaan mutta katsotaampa:
1.41 HPK 1-0 Janne Lahti (David Schneider) yv.
6.51 HPK 2-0 Ville Leino (Janis Sprukts, Jyrki Louhi)
8.22 HPK 3-0 Janne Lahti (Jukka Voutilainen)
Katso, 1 yv maali. 8.22 ja 3-0
tuohon 8.22 minuuttiin mahtuu 2 jäähyä. molemmile yksi...
Tuskin se tuomari mitenkään peliä ratkaisi. ja itkemisestä voidaan olla montaakin mieltä. - Nimetön
rokkijannu kirjoitti:
On täysin oikein valittaa Ässien sikamaisuuksista, jos tuomari ei niistä jäähyä anna. Kertoo vain ja ainoastaan joukkueestaan välittävästä valmentajasta, ei mistään "yhyy, me ei voitettu" -ulinasta, jota Ässät taas harrastaa iltapäivälehtien sivuilla.
Rikoksesta seuraa aina rangaistus. Ideaalitapauksessa siis. Kerho haki vain oikeutta. Turha siinä on Ässien porata, kuinka heille tehdään vääryyttä.
Ja kuten sanoit: ei niitä pelejä voiteta missään muualla kuin kaukalossa. Ja sitähän Kerho on tehnytkin. ;) - Kerho
rokkijannu kirjoitti:
And then?
- joo
Kerho kirjoitti:
And then?
Meni porinpojalta luu kurkkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840