Miksi jäähdytinneste ei kierrä. Asiasta tulee ilmoitus näytölle merkkivalon muodossa kun flekti menee päälle. Itse veikkaan termostaattia, mutta onko muilla ollut vastaavia ongelmia.
Jäähdytinnesteen kierto
4
956
Vastaukset
- sitroen.
muuta syytä liene kuin termostaatti jos vesipumppukin pyörii ja on kunnossa. Se vesipumpun rikkoutuminen siten, ettei se pumppaa on teoriassa mahdollista vain valmistusvirheestä; ei ole tullut vastaan 40 vuoden aikana kertaakaan. Zafirassa käytettyjä ratkaisuja en tunne.
- Vesku
Irrota termostaatti koteloineen. Irrota vakiotermari kotelosta varoen tiivistettä. Fillaroi varaosaliikkeelle ja osta uusi. Kokoa koppa, tarkista tiivisteen kunto ja lisää nestettä sen minkä lattialle lorottelit. Merkkiliikkeessä termaria myyvät vain kotelon kanssa, vaikka itse termostaatti on vakiotavaraa. Tulipahan itse purettua vasta jälkikäteen perr..
Hauskaa vappua !- vakiota
Termari ole vakiokamaa, omaani Z18XE moottoriin ei saa pelkkää termaria vaan on ostettava koteloineen päivineen.
- mun
vakiota kirjoitti:
Termari ole vakiokamaa, omaani Z18XE moottoriin ei saa pelkkää termaria vaan on ostettava koteloineen päivineen.
Mulla on -00 zafira 1,8 ja sain termarin eriksee. noin 8,- euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820