onks tää hyvä subbari

Yamaha, Yst-sw515ch subwoofer

* Advanced Yamaha Active ServoTechnology
* BASS (Bass Action Selector System)
* QD-Bass (Quatre Dispersion Bass)-Technology
* Output: Speaker Terminals
* Inputs: Line in & Speaker in
* High Cut Filter: 40-140Hz
* Auto Standby
* Phase Control (Normal or Reverse)
* Output Power: 250W
* Frequency Response: 20-160Hz
* Power Consumption: 80W
* Standby Power Consumption: 0,5W
* Woofer: 25 cm Cone
* Magnetic Shielding
* Accessories: Manual, anti-skid pads
* Dimensions (W x H x D): 350x430x382mm
* Weight: 19kg

369,00 €

5

2742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

?????

• voimalaitos

Tuohan on parempi kuin ikiliikkuja. Tehon kulutus 80 w ja ulostuloteho 250 W eli nettotuotto 170 W!
      Enpä ostaisi moista kapistusta kuuntelematta.

• omistan sellaisen

omistan 250w tehoisen yamahan yst:n kans ja hyvä on ja toimii niinkuin pitää.
      Kyllä Yamaha tietää ettei laita mitään pilipali tuotetta markkinoille.
      Kyllä siinä sohva täräjää joten ei tarvi kyllä säätää läheskään puoliväliinkään

• poSEIDON

ÄLÄ OSTA!!!!!!!!!!!!!

• tietoa hifistä

hei ! itselläni kokemusta samaisesta peerless xls 12 elementistä. Paras kotelo kyseiselle elementeille ei ole mikään refleksi tai passiivilla toteutettu ratkaisu.

Ehdottomasti parasta ääntä musiikille sekä elokuville haluavalle on rakentaa dipolina tai pelkästään sellaisenaan asennettuna ilman koteloita. Itse olen päätynyt hyvään ja helppoon ratkaisuun rakentamalla subille lattialle neliön mallisen kehikon joka on väljempi kuin itse elementti, kehikon koolla ei ole merkitystä. Sen jälkeen kehikon voi joko pultata lattiaan kiinni tai laittaa 50 kg painoja kehikon päälle. Tämän jälkeen elementti tiputetaan kehikon sisälle vapaasti makaamaan kartio lattiaan päin, siis kartio lattiassa kiinni ja johdot tietysti liitettynä valmiiksi elementtiin. Nyt elementti makaa lattialla kehikon sisällä väljästi kolisten musiikin tahdissa tai elokuvien temmellyksessä kuitenkaan karkaamatta vaeltelemaan pitkin huonetta. Sen takia kehikko rakennetaan kyseiselle elementille hieman väljäksi, jotta elementillä on hieman tilaa vaellella kehikon sisällä ja myös tuuletus pelaa paremmin.

Tälläisellä asennuksella on myös muita etuja, joista tärkein on ettei elementtiä tarvitse ruuvata kiinni mitenkään ja toisekseen elementti pääsee jäähtymään isommassakin luukutuksessa avonaisen kotelorakenteensa ansiosta. Myös matalan kotelon toteutus on yksi etu koska kehikosta ei tarvitse tehdä kuin n. 250 mm korkea. Ratkaisuna myös tälläinen kotelorakenne on luova ja ei aivan jokaisella tule vastaan samanlaista koteloratkaisua. Myös elementillä on tilaa liikkua.

Joten ehdottomasti kannattaa harkita kyseisen kehikkorakenteella olevan subbarin käyttöa musiikille sekä elokuville. Sointia ei voi paremmin kuvailla kuin sanoilla ilmava ja eksoottinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe