Minkä ikäisenä nousumerkki alkaa "näkyä"? Olen nouseva leijona, ja enkä ole vielä hirveän leijonamainen. (On mulla leijonan piirteitä kummiskin.)
Olen tosin vielä 15v.
nousevasta merkistä...
3
604
Vastaukset
- .................
Nouseva merkki heijastaa persoonaa. Persoona kehittyy murrosiässä. Joten ilmeisesti murrosiäin jälkeen joskus 20 vuotiaana
Olen nousevalta merkiltä skorpioni ja aurinko vaaka, 23 vuotias. Ja mulle kävi niin että vaakapiirteet vain kasvoivat murrosiän jälkeen eli ei se välttämättä heijastu ollenkaan nousevan merkin kautta se persoona.- Kalat
Riippuu täysin henkilön kartasta miten asiat menee, voi olla että nousevamerkki hallitsee tai sitten aurinko. Kehityksestä se on kiinni. Wink!
- pilvilotta
on nostanut päätänsä joskus tuolla 25v tietämillä. Jo ennen sitä odotin milloin sen "vaikutus" alkaa. Nyt muutama vuosi myöhemmin nousevamerkki on vielä vahvistunut huomattavasti, en tiedä onko sitten hyvä juttu vai ei...
Aurinko Leijona, nouseva Vesimies =) Vastakohtien ihminen siis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787