Omakotitalon perustukset firmoja?

mä78

Haluaisin kuulla jotain hyviä firmoja jotka tekisivät omakotitalon perustukset ja jotka osaavat työnsä hoitaa? Ja karkeaa hinta-arviota 130 neliön omakotitalon perustuksista?

11

10319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

paikkakunta ja sokkelin pituus auttaisivat.

• Nimetön

Toijalan Viialaan oltaisiin rakentamassa... Sokkelin pituutta en tiedä... Kun en ole vielä talopaketteja katsonut mutta talosta tulisi vähintään 5h k.... Muuta en vielä tässä alku vaiheessa osaa kertoa....

• Jarmo
        Nimetön kirjoitti:

Toijalan Viialaan oltaisiin rakentamassa... Sokkelin pituutta en tiedä... Kun en ole vielä talopaketteja katsonut mutta talosta tulisi vähintään 5h k.... Muuta en vielä tässä alku vaiheessa osaa kertoa....

Ota sellaista firmaa kuin Hannu Pohjola Oy tai mitään mikä viittaa siihen. Ryssivät mun perustukset Toijalassa lahjakkaasti. Eivät saa osumaan pilarisokkeleita kohdalleen. Säätäminen on uskomatonta ja vielä kahden vuoden jälkeen osa korjauksista tekemättä. Kaiken lisäksi hinta on sikamainen.

• jape

millaiset perustukset haluat.. paalutusta..? louhintaa..? sit.. harkko?..sokkelielementti..? vai valu sokkelit?

• Iltapuhteena

Voi tuommoiset hyvin hoitaa itse. Jos et tarkoita maarakennustöitä myös. Materialeihin sulla menee 2-5000 € ja pari viikonloppua täyspäiväisesti. Itse tein just tuon kokoiset.

• taloa ei saa noille

iltapuhdeperustuksille millään sopimaan, kiireellä sitten taas iltapuhteena korjataan talo märäntyy nurmikolla ja nosturin olisi voinut ostaa jo omaksi kun seissyt odottanut iltapuhteiden päättymistä. Lisäksi asennusporukkakin lähti seuraavalle työmaalle. Mutta perkele että olikin halvat perustukset.

• pläpläää
        taloa ei saa noille kirjoitti:

iltapuhdeperustuksille millään sopimaan, kiireellä sitten taas iltapuhteena korjataan talo märäntyy nurmikolla ja nosturin olisi voinut ostaa jo omaksi kun seissyt odottanut iltapuhteiden päättymistä. Lisäksi asennusporukkakin lähti seuraavalle työmaalle. Mutta perkele että olikin halvat perustukset.

Kyllä niille amatöörienkin tekemille perustuksille talo on saatu ilman ongelmia. On hyvin harvinaista että noin pahasti mitat heittää.

Asia kannattaa ottaa kuitenkin vakavasti, tarkistaa mitat ja piirrustukset joista katsotaan. Aika usein amatöörit alkavat katselemaan talon ulkomitoilla kun pitäisi katsoa perustuksen mitat. Kunnan miehet ovat vielä käyneet merkkaamassa talosta ulkokulmat, joten hetki pitää miettiä että mihin se sokkelin kulma tuleekaan ja mihin korkoon. Kyllä se siitä...

• heinäkuu

Varmaan aika oleellinen kysymys on, että missä päin Suomea rakennat taloasi? Niin ja millaiset perustukset. Meillä on juuri eräs päijäthämäläinen firma tekemässä elementtiperustuksia talollemme ja hyvää jälkeä tulee :-)

• Nimetön

Tonne Toijalan viialaan olisi tarkoitus jossain vaiheessa talo pykätä...

• F1234

Älä koskaan sekaannu Pohjolan Perustus Oy. Kaksi kertaa rakennettiin meidän perustustukset ja täyttä p..aa. Ei mitään intoa korjata virheitä eikä kontrollia heidän "franschising" partnereista. Meidän perustuksien tekijä paljastui epäonnistuneeksi vakuutusmyyjäksi joka kavereineen oli siirtynyt perustuksien tekijäksi.

• AkiM89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe