Siisti pukeutuminen?

Jussan

Miten ihmeellä ratkaista ongelma, kun juhlakenkiä pitäisi pieneen 34-35 jalkaan löytää.

entä kun ei huvita korkkareita pitää kun ei ne tällaisen paksumpireitisen ja suomalaisen leveälestisen naisen jalassa näytä kivalta.. mitä tilalle ettei aina lenkkareissa?

:( ihan surkean surullinen olen kun en tunne itseä naiseksi missään tilanteessa. juhlamekko jos käy päälle niin kenkiä ei ole sopivia olemassakaan kun näyttää typerältä minun jalassa

en minä ole edes pyöreä nainen sen enempää 153 ja 48 mut en ole kovin siro siltikään ruumiinrakenteeltani.

osaisiko joku neuvoa siistejä pukeutumisvinkkejä etten näyttäisi aina niin teinivaatettuneelta lenkkaripissikseltä. vaikka yritänkin vältellä kyseistä teinimuotia. töissäkin pitäisi voida olla siisti ja edustava, ei kuitenkaan jakkupuvuksi asti.

1

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heips

Ei syytä huoleen. Mulla on kans sun mitat, ikää 27 vuotta ja välillä kovin saman murheet kuin sullakin. Rakastan matalia kenkiä ja noita nykytennareita mut sit pituus sanelee että ainakin töissä jalan alla pitää olla korkoa. Pitää oppia korostamaan parhaita puoliaan. Itse korostan vyötäröä ja siroa yläosaa. Lantio mulla on leveähkö ja jalat sporttisen tukevat. Joten yleensä käytän vartalonmyötäistä yläosaa ja tummia, leveähkölahkeisia, lantiomallisia housuja. Paidoissa suosin v-aukkoja ja pieniä kuvioita. Jakkumallisia, tyköisuvia takkeja, pieniä koruja jne. Yleensä kaikki suuri ja väljä näyttää pienen päällä pahalta. Oli sitten kyse vaatteista, koruista, asusteista jne. Vaatteiden löytäminen on toki vaikeaa mutta välillä ajattelen että eipä ole niin paljon kiusauksia kun vaatekaupat pursuavat ihania mutta SUURIA vaatteita. Itse olen kokoa xxs-xs ja kengissä 35, harvoin myös 36 käy. Normaalikauppojen S, XS:kin tai 34 on auttamattoman suuri.

Juhlamekon kanssa kannattaa lyhytsäärisen pitää ehdottomasti korkoa, muuten näyttää hassulta tapilta ;) Yoox.comista (verkkokauppa) saa kyllä mainitsemiasi kokoja ja tosi nättejä korkokenkiä. Helsingissä on sitten Piccola Donna (www.piccoladonna.fi) joka on juhla-asujen taivas pienikokoiselle.

Pienuutta on vaikea kätkeä - eikä sitä tarviikaan. 10 sentinkin koroilla olen pieni - niinkuin joku mulle rohkaisevasti joskus totesi :) eli etsi ja löydä itsestäsi ne parhaat puolet ja opi korostamaan niitä. Välillä on pakko näyttää teiniltä jos haluu jalkaan ihanat citytennarit jne. silloin ikää saa lisää vain olemuksella, ei koolla. Kyllä mie ainakin erotan pienen aikuisen ja teinin toisistaan jo pelkästään siitä miten ittensä, vaatteensa ja kehonsa kantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe