Kirjoitan tämän tänne jotta et Lontoon hotellia etsiessäsi mene vain varaamaan huonetta ko. hotellista. Sijainti ja hinta on kyllä varsin ok, mutta siihen se sitten jääkin. Itse arvostan sellaista "pikku asiaa" kuin peseytymismahdollisuutta. Hotellissa on ns. yhteissuihku, mutta sumutinpullollakin saa aikaan paremman suihkun kuin mitä tuon hotellin suihkut ovat. Lisäksi naisille on vain 1 suihku /30 huonetta (=1 kerros) eli kuuma vesi on aina loppu ja jonoa yötä myöden...siis jos haluaa sumuttamaan itseään sillä peseytyä siinä ei voi. Aamiainen on ihan ok, joskin aika vaatimaton, mutta parempi kuin ei mitään. Kaikkein karmeinta suihkujen lisäksi on WC:iden yleiskunto= hirvittävät.
Jos siis etsitte edullista hotellia hyvällä paikalla, unohtakaa tuo hotelli.
Huomasin muuten juuri, että tammikuun jälkeen on hotellin luokituksesta tippunut 1 tähti pois: tammikuussa se oli 2 tähteä, nyt enää yksi...itse en antaisi edes tuota yhtä tähteä.
Hotel Wellington Lontoossa
3
458
Vastaukset
- Ny Lon City
Onko tämä siirtolaisille tarkoittu ensi asuminen Lontoossa ?
- Minä vielä lisään
Tuolla hotellissa on matkailijoita aivan ympäri maailmaa. Omistaja tosin on aasialaista (Pakistanilainen??, epäilen) syntyperää ja samoin lähes koko hotellin henkilökunta. Itse asiassa en nähnyt yhtään ns. vähemmistökansalaista hotellissa vaan kaikki olivat aikuisia matkailijoita, ei siis mitään reppumatkailijoita sieltä nuoremmasta päästä.
- Hotelli Leinster
Sijainti ja hinta hyvät mutta yhtä huonoa tasoa kuin tuo Wellington, talvella vielä hirveän kylmä ja kostea ja samat yhteisvessat ja suihkut kylmällä vedellä.Homeen haju kruunasi vielä koko komeuden :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2817175Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne684957Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1413339- 1622449
Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?882214Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1781696Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311558- 821534
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391435