Mitä mieltä olette radiotehnikan kaiuttimista?
Itsellä on radiotehnika S-400 kaiuttimet ja subikin on radiotehnikan rigonda asw-1.
monet sanovat että noissa radiotehnikoiden kaiuttimissa on kökkö toi basson toisto, mutta minun mielestä niissä on ihan hyvä basson toisto vaikka tosin nuo S-400:set eivät yllä tuohon 25Hz:iin, vaikka yltäisivät niin ehkä - 10-15dB vaimentuneena.ja riippuuhan se bassontoisto siitäkin että kuinka ne on sijoitettu huoneeseen ja millä vahvistimella soittaa.
radiotehnika
6
4880
Vastaukset
- pihvi?
"Mitä mieltä olette radiotehnikan kaiuttimista?"
Mitäs muiden mielipiteillä teet, jos kerran olet itse tyytyväinen? - da hip
Niin, tässäpä yksi mielipide. Muutama vuosi takaperin tuumattiin Radiotechnikan kaiuttimista alan lehdistössä, että ne tuottavat ääntä joka oli hyvin värittynyt. Bassot olivat kumisevat ja diskantti räikeän pistelevä. Kaiuttimista sai siis paljon mölinää ulos, mutta hyvä äänentoisto oli jo vähän eri juttu. En tiedä kuinka paljon kyseinen kaiutinmerkki on kehittynyt näinä vuosina, mutta itse olen kuunnellut paria vanhoja kaiuttimia ja aika hirveitä ne olivat ääneltään.
- älli tälli
Radiotechnika = Supersound
- 25_ac_033
Mulla on radiotehnika 25 ac 033 akustisella järjestelmällä,osaisko joku kertoa juuri tästä mallista enemmän?eno toi 80 luvulla venäjältä.jos joku vastaa sähköpostiini niin laittaisin kaiuttimien takana olevasta kilvestä kuvaa kun haluaisin tietää mitä venäjän tiedot tarkoittaa suomeksi.
- 25_ac_033
Mailini on siis seite9@luukku.com
- Rahalla
Eiköhän ne ole vähän kuin Cerwin Vega että tule paljon ääntä mutta ääni ei ole niin hyvä.
Itsellä kuiteskin ollut Cerwin Vega ja ääni oli mielestäni rittävän hyvä.
Uskoisin kyllä että Radioteknica olis rittävän hyvä ääni en ole nittä koe kunellut.
Se että ääntä lähte rittävästi vois olla hyvä jos aasu omassa talossa ja saa vapasti soitta muusikkia.
Itse kun aasu kerros talossa pärjä pienemillä kaiutimilla eli silloin on vain haitta jos paljon häiritse napuria jos innostu laittaman reilusti ääntä jos tule hyvä bisi.
Ne on varman halvat ja ritävän hyvä ääni ja ääntä nistä lähte reilusti.
Varman rahalla hyvät kaiuttimet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2977283Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695334Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1162815- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311588- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311530