jos kysyttävää niin autan....

pimmuli

Moikka!!!!!
Olen ite laulanu nyt pari vuotta forssalaisessa nuorisokuorossa, joten ajattelin että voisin auttaa kaikkia kellä on vähänkin kysyttävää kuorotoiminnasta... ja sellanen kysymys nyt teille että onko kukaan koskaan kuullut nuorisokuoro kuhankeittäjistä???

8

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kuullut Forssan musiikkiopiston nuorisokuoro Kuhankeittäjistä, mutta siihenpä tietoisuuteni ko.kuorosta sitten jääkin. Eli kerro ihmeessä lisää!

• pimmuli

No juu... elikkäs miedän kuorossa on tosi erillaisia ja eri ikäisiä nuoria. kuorosta löytyy poikia ja tyttöjä. nuorimmat meillä on tällähetkellä 12 ja vanhimmat 19. kuorossa on neljä ääntä: basso,altto, metzo sopraano ja sopraano. keräämme rahaa erillaisilla vapaaetois töillä esim. teatterin narikassa tai kahvituksessa. rahaa taas tarvitsemme jokavuotisiin kuoromatkoihin. (tänävuonna olimme Unkarissa). laulut joita laulamme on aikas monipuolisia esim. metsäkukkia tai finlandia hymni. six ribbons tai stabat mater. esityksiä meillä on aikas paljon. ensivuonna on meidän kuoron juhlavuosi kun kuoro täyttää 30. lokakuussa meillä on yhden levyn julkkarit. meidän kuorossa on hyvää se kun vaikka tulisi ihan uutena niin silti me otetaan hyvin vastaan ja ollaan kaikki kavereita keskenämme.

• sande

Kerro meille kaikki kuoronlaulusta! Tosi siistii, jos voisit jeesaa!!!!

• pimmuli

voisinkin auttaa jos tietäis vaan missä... kaikki kuorolaulusta... se on pikkusen laaja käsite, että jos voisit vähän rajata enemmän...

• sande
        pimmuli kirjoitti:

voisinkin auttaa jos tietäis vaan missä... kaikki kuorolaulusta... se on pikkusen laaja käsite, että jos voisit vähän rajata enemmän...

Joo no tässä nyt jotain kysymyksiä esimerkiks:

miten te harjottelette? Ja miten usein teillå on kuoronharjoitus? Missä teidän tenorit on? Mimmonen koe laulu teidän kuoroon on? se levyn julkkarijuttu, et onks se teidän kuoron oma levy? mistä niitä saa hankkia? onks teillä kotisivu? Voisin käydä katsomassa kun mua kiinnostaa teidän kuoro.

Kiva jos voisit vastaa näihin!!!

• pimmuli
        sande kirjoitti:

Joo no tässä nyt jotain kysymyksiä esimerkiks:

miten te harjottelette? Ja miten usein teillå on kuoronharjoitus? Missä teidän tenorit on? Mimmonen koe laulu teidän kuoroon on? se levyn julkkarijuttu, et onks se teidän kuoron oma levy? mistä niitä saa hankkia? onks teillä kotisivu? Voisin käydä katsomassa kun mua kiinnostaa teidän kuoro.

Kiva jos voisit vastaa näihin!!!

Me harjotellaan niin että ensin tutustutaan vähän siihen biisiin mitä aiotaan laulaa... sitten lauletaan laulu ääni kerrallaan ja sen jälkeen kaikki äänet yhdessä ja katsotaan onko vielä jotain korjattavaa... kuoroharjoitus on kerran viikossa siis perjantaisin kolme tuntia... viidestä kaheksaan... meillä ei nyt ole tenoreita, mutta kyllä välillä muutama bassoista laulaa myös tenoria jos tarvitaan... meillä ei oikeestaan ole mitään koelaulua meidän kuoroon, siinähän se ääni kehittyy samalla... se levy on meidän kuoron oma... se on tavallaan niinku musikaali levy... sitä en tiedä vielä että mihin niitä levyjä tulee myyntiin... meillä ei ole omia kotisivuja valitettavasti... mut jos haluat vielä tietää jotain niin kysy ihmeessä... asutko jossain forssan lähellä?

• sande
        pimmuli kirjoitti:

Me harjotellaan niin että ensin tutustutaan vähän siihen biisiin mitä aiotaan laulaa... sitten lauletaan laulu ääni kerrallaan ja sen jälkeen kaikki äänet yhdessä ja katsotaan onko vielä jotain korjattavaa... kuoroharjoitus on kerran viikossa siis perjantaisin kolme tuntia... viidestä kaheksaan... meillä ei nyt ole tenoreita, mutta kyllä välillä muutama bassoista laulaa myös tenoria jos tarvitaan... meillä ei oikeestaan ole mitään koelaulua meidän kuoroon, siinähän se ääni kehittyy samalla... se levy on meidän kuoron oma... se on tavallaan niinku musikaali levy... sitä en tiedä vielä että mihin niitä levyjä tulee myyntiin... meillä ei ole omia kotisivuja valitettavasti... mut jos haluat vielä tietää jotain niin kysy ihmeessä... asutko jossain forssan lähellä?

no en mä asu, mut teijän kuoro kuullostaa tosi kivalta. mä haluaisin mennä johonkin kuoroon sellaseen mis on poikia ja tyttöjä, mut kun mä en osaa oikein nuotteja kovin hyvin. Ja sit semmonen pelottaa et jos muut huomaa sen etten mä osaa. Mut musikkali muakin kiinnostais. mitä lauluja siinä teijän levyllä on?

• pimmuli
        sande kirjoitti:

no en mä asu, mut teijän kuoro kuullostaa tosi kivalta. mä haluaisin mennä johonkin kuoroon sellaseen mis on poikia ja tyttöjä, mut kun mä en osaa oikein nuotteja kovin hyvin. Ja sit semmonen pelottaa et jos muut huomaa sen etten mä osaa. Mut musikkali muakin kiinnostais. mitä lauluja siinä teijän levyllä on?

Moi...
        Meitin kuorossa on kyllä hyvää se että me ollaan kaikki kavereita keskenämme... nytkin mä olen kaveri kaikkien meitin kuoron tyyppien kanssa... ja autan niitä kaikessa... ainakin yhtä poikaa kun se on yks mun parhaimmista kuoro kamuista... Eikä se oikeestaan haittaa ettet osaa nuotteja kovin hyvin ei siellä kaikki osaa... eikä sitä ketään huomaa... tai jos huomaakin niin ei me välitetä... ne biisit siinä levyllä on jotain Erkki Liikasen tekemiä... en muista nimiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4292
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2151
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe