jos antihistamiinit eivät auta. Tehokkaita lääkkeitä ON olemassa, mutta se vaatii lekurin puheille menoa. Ilman reseptiä niitä ei saa.
hakekaa lääkäriltä kortisonia
8
1051
Vastaukset
- tämäkin
Itsekin erittäin vaikeasti allergisena kartan kortisonia viimeiseen asti sen sivuvaikutusten takia.
Kortisonia otan vain jos kurkku alkaa mennä umpeen.- nuhistelija
Kortisonista ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Tehokkaita ne kyllä ovat, harmi vaan, että niitä ei kovin pitkää pätkää saa syödä.
- kortisonia
nuhistelija kirjoitti:
Kortisonista ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Tehokkaita ne kyllä ovat, harmi vaan, että niitä ei kovin pitkää pätkää saa syödä.
.....
- ole...
kortisonia kirjoitti:
.....
kortisonia!
- Nimetön
ole... kirjoitti:
kortisonia!
minä olen syönyt kortisonia kohta kuusi (6) vuotta, koska mistään muusta en saa vastaavaa apua. Ilman kortisonia olen aivan tukossa, nenä ja silmät vuotaa, aivastelen... jostain on pakko saada apua...
- liisukka
pitkäaikainen käyttö on asia erikseen.
- kokemusta on
liisukka kirjoitti:
pitkäaikainen käyttö on asia erikseen.
Toisille tulee sivuvaikutuksia kuuriluontoisestakin kortisonista. Esim. rytmihäiriöitä, unettomuutta yms. Pitemmässä käytössä sivuvaikutuksia onkin sitten paljon enempi. En suosittele kenellekkään kortisonia ihan ensimmäisenä hoitona, mutta kun muu ei auta ja oireet pahat niin silloin on pakko käyttää.
- auttanut
kokemusta on kirjoitti:
Toisille tulee sivuvaikutuksia kuuriluontoisestakin kortisonista. Esim. rytmihäiriöitä, unettomuutta yms. Pitemmässä käytössä sivuvaikutuksia onkin sitten paljon enempi. En suosittele kenellekkään kortisonia ihan ensimmäisenä hoitona, mutta kun muu ei auta ja oireet pahat niin silloin on pakko käyttää.
Söin koko viime vuoden kortisonitabletteja. Eivät ne minua mitenkään siitepölyn aiheuttamassa lämmön nousussa auttaneet. Lienee yksilöllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810