Mulla oli ennen Kazaa lite, mutta se alkoi jotenkin oireilemaan ja poistin sen. No, nyt se ei enää tule takaisin, vaikka yritän ladata sen. Mikä olisi sitten toinen hyvä ja ilmainen, mahdollisimman vaaraton latausohjelma, joka löytäisi myös suomalaista musiikkia?
Musan lataus?
5
3478
Vastaukset
- tavalla
vaaraton ? Tarkoitatko ettei tarvitse pelätä poliisia vai ettei tarvitse pelätä viruksia ?
- Willma
vaarattomalla tarkoitin viruksetonta, muttei olisi kiva, jos poliisi yllättäisi minut laittomine musagigoineni... :/
- jjj
dc :aa. eniten suomalaista matskua, ainakin jos menet suomalaisille hubeille, eli laitat hubifiltteriksi fin. viruksia ei tule vaikka haluaisit. tai ainakin itse olen jo vuosia käyttänyt eikä koskaan ole viruksia tullut, vaikka olen imutellut satoja gigoja...ööö tuota... linux distroja.
- Willma
Kiitos avusta. Latasin sen, saa sitten nähdä, tuleeko kunnon tavaraa. :P
- Pippurih_
Miten tuolta dc :sta ladataan? ;o Mä menin kohtaan "Search" ja kirjoitan "Seach for" kohtaan äkkiseltään Shakiran. Sitten painon Search kohdasta, mutta ei tapahtunut yhtikäs mitään. Vaikka klikkasin monta kertaa, nappi tuntui olevan jumissa >:| Valaiskaapa mua vähäsen.
Saako sen suomenkieliseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777