näin siis tosiaan on, että keef-setä meni palmusta tippumaan ja taisi itsensä pahemminkin kolhaista. itse olen varannut liput pariisiin kesäkuun 3. päivän keikalle, mutta e-mailiin tuli viesti, että koko euroopan kiertue saatetaan aikatauluttaa uudelleen keefin kuntoutuksen takia. lentoliput ja majoitus jo varattuna, eli ei mikään hyvä uutinen. muut lipunhankkineet, minne ikinä olettekin rollareita menossa katsomaan, onkos teillä mitään infoa? siis siitä, että siirtyykö kiertue vai ei.
kiertue
3
461
Vastaukset
- täältä??
Voisikohan jostain tuolta löytyä tietoa (tai ainaskin jossain vaiheessa):
http://www.iorr.org/news.htm - westend
Lähetin juuri TicketProhon Puolaan sähköviestiä ja tiedustelen miten keikkaa on tarkoitus siirtää.Varasin jo heti vuodenvaihteessa lipun Rollarien keikalle Varsovaan. On varattu ja maksettu Hotelli ja lentoliput. Ei ole mulla vielä tietoo mutta odotan kiihkeästi tietoa ja mahdollista uutta keikka-aikataulua.B´rnoon Tsekkeihinkin oli tarkoitus mennä, mutta sen taidan perua.
- alkpe
"The first Paris show may be rescheduled to June 30, according to unconfirmed rumours."
noooh, miksi juuri PARIISI? mun tuuria. luojan kiitos se on "MAY BE rescheduled". lohduttavaajoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917