Tuo otsikon kysymys pompsahtaa joka viikko Miehen logiikkaan, joten vastaanpa nyt teille asiasta kiinnostuneille. Kun siis puhun vanhemmista naisista, tarkoitan 30-40-vuotiaita ja miehet ovat sitten parinkympin molemmin puolin. Itse olen kaksikymppinen "mies".
Kiinnostus johtuu psyykkisellä puolella eniten siitä, että vanhemmat naiset ovat fiksumpia. Niinhän se menee, nuorempana ollaan kauniimpia ja vanhempana fiksumpia. Nuorempi mies voi oppia vanhemmalta naiselta jotakin ja vanhemman ajatusmaailma kiehtoo.
Kaikille kuitenkin lienee selvää, että fyysinen puoli, eli seksi vetää puoleensa enemmän. Vaikea kuvitella, että yksikään kaksikymppinen kuvittelisi viettävänsä 10 vuotta vanhemman naisen kanssa loppu elämäänsä tai menevänsä naimisiin.
Vanhempien naisten käsitys seksistä on kokonaan erilainen kuin parikymppisillä. Parikymppinen nainen ajattelee seksin olevan sitä, että avaa haarat ja mies tulee päälle rytmikkäin lanneliikkein, siis tavallaan runkkaa itsensä naiseen rumasti sanottuna. Harva nuorista harrastaakaan seksiä siksi, että se tuntuu hyvältä, vaan ennemmin sen takia, että se kuuluu asiaan.
Vanhemmalle naiselle tämä ei riitäkään. Vanhempi paitsi uskaltaa tehdä, uskaltaa ennen kaikkea myös vaatia enemmän. Vanhempi nainen harrastaa seksiä juuri sen takia, että se tuntuu hyvältä, eli seksin itsensä takia. Ja juuri tämä seikka vetää varmasti nuoria "seksihulluja" puoleensa. Nainen ei myöskään häpeä niin paljon oman vartalonsa virheitä, kun on joutunut vartalonsa kanssa kauemmin elämään. Siinä ei haittaa vaikka olisi valonheittimet makuuhuoneessa.
Sitten oma lukunsa on nämä, jotka selittävät näyttävänsä parikymppisiltä ja että miehet ovat hänen perässään sen takia. Ihan tiedoksi vain, että todella "hyvin säilyneestä" kolmekymppisestä naisesta kyllä näkee, ettei tämä ole kolmekymppinen. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että erehtyisi. EN tarkoita, etteikö kolmekymppinen voisi olla kaunis, mutta kyllä sen summittaisen iän kasvoista näkee. Vaikeampi erottaa nelikymppinen kolmekymppisestä kuin kolmekymppinen kaksikymppisestä.
Miksi nuoret miehet pitävät vanhemmista naisista
38
7655
Vastaukset
- Symmetrinen
Yleensä vanhemille naisille täytyy selitellä vähemmän koska ne tietää pelin hengen eikä heitä välttämättä kiinnosta sinun joka asia! Ne ei tule hysteerisiksi ja hauku seläntakana jos vaikka teillä on yhteisiä öitä takana..Eli pääsee paljon pienemmällä vaivalla kun käy vanhemissa..Ja jotenkin vanhemmat naiset ovat seksikkäämpiä kun tietävät ettei heidän tarvitse näyttää malleilta
- Chameleon
Aika hyvin määritelty, uskoisin sen menevän aika pitkälti noin..en sano että siinä mitään pahaa on vaikka joku haluaisikin "opetella" vanhemman naisen kanssa, koska tosiasiassa seksi kuulemma on parasta 40-60v välillä. Minust tuntuu että tosi harva nuori ihminen tajuaa mistä seksissä on kysymys. En itsekään väitä mikään "lahja" olevani, mutta kuten sanoit, sitä usein harrastetaan siksi kun se "kuuluu asiaan". Näinhän se ei tietenkään ole. Seksi lähtee aivoista 80%:sti. Se asia jokaisen kannattaa käsitellä niin että ymmärtää miten ne asiat todella toimivat. Minun mielestäni se juuri on se vanhempien ihmisten "salaisuus".
Sanoit tuossa muuten että se ikä näkyy. Kauhean epäkohteliasta, ei niin saa sanoa =D ..eikä se pidä paikkaansakaan, ei ainakaan joka tapauksessa :)
tähän ketjuun olisi kiva kuulla muutama 40-60v kommentti, vai mitä?- 40-60v (n)
Ihan asiallista tekstiä alottajalla aiheesta vanhemmat naiset/nuoremmat miehet. Tosiasia on, että seksi on parempaa neljästäkympistä ylöspäin syystä , että siitä iästä alkaen alkaa olla sinut itsensä kanssa. Ja ilman vapautumista ei voi nauttia täysillä seksistäkään. Mutta haluaako vanhempi nainen sitä nuorempaa miestä sänkyynsä saada. Joku voi haluta ja joku ei koskaan voisi. Kuten tässä mainittiin vartalo alkaa ajan kuluessa rapistua ja eihän sitä olisi samanarvoinen sen nuoren miehen kiinteän vartalon kanssa. Kiistätön tosiseikka. Itse ajattelen nuorien miesten ehkä olevan liian kärsimättömiä ja kokemattomia hyvään seksiin. Ei ole kyllä kokemusta nuorista miehistä eikä varmaan tulekaan. Mutta toisinpäin ehkä nuorelle miehelle tekis kerran elämässä hyvää kokea lempi vanhemman naisen kanssa. Kyllä sellaisiakin naisia löytyy, jotka mieluusti sänkyyn nuoren miehen kanssa hyppäisivät. Lopuksi sanoisin, et suvaitsevaisuutta elämään kaikin puolin ikään katsomatta.
- Chameleon
40-60v (n) kirjoitti:
Ihan asiallista tekstiä alottajalla aiheesta vanhemmat naiset/nuoremmat miehet. Tosiasia on, että seksi on parempaa neljästäkympistä ylöspäin syystä , että siitä iästä alkaen alkaa olla sinut itsensä kanssa. Ja ilman vapautumista ei voi nauttia täysillä seksistäkään. Mutta haluaako vanhempi nainen sitä nuorempaa miestä sänkyynsä saada. Joku voi haluta ja joku ei koskaan voisi. Kuten tässä mainittiin vartalo alkaa ajan kuluessa rapistua ja eihän sitä olisi samanarvoinen sen nuoren miehen kiinteän vartalon kanssa. Kiistätön tosiseikka. Itse ajattelen nuorien miesten ehkä olevan liian kärsimättömiä ja kokemattomia hyvään seksiin. Ei ole kyllä kokemusta nuorista miehistä eikä varmaan tulekaan. Mutta toisinpäin ehkä nuorelle miehelle tekis kerran elämässä hyvää kokea lempi vanhemman naisen kanssa. Kyllä sellaisiakin naisia löytyy, jotka mieluusti sänkyyn nuoren miehen kanssa hyppäisivät. Lopuksi sanoisin, et suvaitsevaisuutta elämään kaikin puolin ikään katsomatta.
Juuri noin kuvittelinkin asian menevän..mainitsit tuossa tuon "sinut itsensä kanssa"..aivan niin..ja jos mennään vähän pidemmälle niin sehän on kiinni aivoista :) ..ja itse laajentaisin tuota käsitystä vielä: Vanhempi ihminen on sinut asian kanssa, ei pelkästään itsensä. Minä olen aika sinut itseni kanssa, mutta ne "paineet" mitä asian suhteen on, tulevat muuta kautta, eli tarkoitan lähinnä muiden ihmisten "vaatimuksia","ennakkoluuloja" jne.. vanhempi (kokeneempi) ihminen ei ehkä mieti niin mitä se toinen ajattelee, siis: "Näytänköhän nyt lihavalta", "onkohan se penis nyt tarpeeksi iso", "mitä hän nyt ajattelee tästä ja tuosta ja siitä jne."
Otit tuossa ulkonäön esille. Minun mielestä asian ei pitäisi vaikuttaa enää siinä vaiheessa kun on edetty seksin asteelle. Tottakai minullakin on ne "minimivaatimukset", mutta luonne ja ajatusmaailma ratkaisevat paljon enemmän..niin, juuri siksi kun ne stimuloivat taas niitä aivoja tehokkaimmin..ja sitä kautta ne parhaat jutut tulevat, eivät sieltä haaroista vaikka joku niin voikin luulla :) Tietenkin on plussa jos ihminen pitää itsestään huolta myös ulkoisesti, mutta minulle ei ole merkitystä esim. rintojen koolla ym. mihin ihminen ei juurikaan itse pysty vaikuttamaan.
Suvaitsevaisuus on avainsana, sitä peliin ja unohtakaa ahdasmielisyys ja negatiivisuus niin on paljon mukavampaa :) - 40-60v (n)
Chameleon kirjoitti:
Juuri noin kuvittelinkin asian menevän..mainitsit tuossa tuon "sinut itsensä kanssa"..aivan niin..ja jos mennään vähän pidemmälle niin sehän on kiinni aivoista :) ..ja itse laajentaisin tuota käsitystä vielä: Vanhempi ihminen on sinut asian kanssa, ei pelkästään itsensä. Minä olen aika sinut itseni kanssa, mutta ne "paineet" mitä asian suhteen on, tulevat muuta kautta, eli tarkoitan lähinnä muiden ihmisten "vaatimuksia","ennakkoluuloja" jne.. vanhempi (kokeneempi) ihminen ei ehkä mieti niin mitä se toinen ajattelee, siis: "Näytänköhän nyt lihavalta", "onkohan se penis nyt tarpeeksi iso", "mitä hän nyt ajattelee tästä ja tuosta ja siitä jne."
Otit tuossa ulkonäön esille. Minun mielestä asian ei pitäisi vaikuttaa enää siinä vaiheessa kun on edetty seksin asteelle. Tottakai minullakin on ne "minimivaatimukset", mutta luonne ja ajatusmaailma ratkaisevat paljon enemmän..niin, juuri siksi kun ne stimuloivat taas niitä aivoja tehokkaimmin..ja sitä kautta ne parhaat jutut tulevat, eivät sieltä haaroista vaikka joku niin voikin luulla :) Tietenkin on plussa jos ihminen pitää itsestään huolta myös ulkoisesti, mutta minulle ei ole merkitystä esim. rintojen koolla ym. mihin ihminen ei juurikaan itse pysty vaikuttamaan.
Suvaitsevaisuus on avainsana, sitä peliin ja unohtakaa ahdasmielisyys ja negatiivisuus niin on paljon mukavampaa :)todellakin sinut itsesi kanssa. Puheestasi oikein paistaa tasapainoisuus. Kuten sanoit pienillä ulkonäköseikoilla ei tosi paikan tullessa ole merkitystä, jos tunteet ovat pelissä mukana. Niitä ei edes ajattele, koska kuka meistä nyt virheetön olisi. Mielestäni *siinä* hommassa on myös hyvä olla niitä tunteita, jotta se tuntuisi oikeanlaiselta. Ajattelin jotenkin, et yhdenillan jutuista keskusteltiin. Nautinnollisia hetkiä kaikille:)
- viisas kaksikymppinen miesk...
Kommentissasi oli paljon asiaa, mutta hiukan liikaa yleistät..
"Sitten oma lukunsa on nämä, jotka selittävät näyttävänsä parikymppisiltä ja että miehet ovat hänen perässään sen takia. Ihan tiedoksi vain, että todella "hyvin säilyneestä" kolmekymppisestä naisesta kyllä näkee, ettei tämä ole kolmekymppinen. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että erehtyisi. EN tarkoita, etteikö kolmekymppinen voisi olla kaunis, mutta kyllä sen summittaisen iän kasvoista näkee. Vaikeampi erottaa nelikymppinen kolmekymppisestä kuin kolmekymppinen kaksikymppisestä."
Kyllä se ihan oikeasti menee niin, että iän päätteleminen pelkän ulkonäön perusteella (ilman että vastapuoli sanoisi sanaakaan) ei välttämättä ole niin yksiselitteistä kuin väität. Meitä on nimittäin niin moneen junaan ja osa jää pysäkille.. Ulkonäkö ja se minkä ikäiseltä näyttää on niin monen asian summa - perintötekijöiden, elämäntapojen, ulkonäöstä huolehtimisen ja jopa kirurgian... Tiedän useita parikymppisiä, jotka
näyttävät todella elähtäneiltä - paremminkin kolmekymppisiltä kuin ikäisiltään ja päinvastoin.. Se on vaan niin yksilöllistä miten "hyvin säilyy" tai miten nopeasti rupsahtaa. Veikkaanpa, että voisit mennä harhaan ikämäärittelyissäsi, jos eteesi tuotaisiin tavantallaaja, ylipainonen, entinen baariperhonen ja 2 lapsen äiti ikää ainoastaan 23-v ja sitten vaikkapa Janina Frostel (oletuksena ettet tietäisi kummankaan ikää..).
Juu ja ei se iän arviointikyky ole todellakaan älykkyydestä kiinni (vrt. ei kukaan mies ole niin TYHMÄ) - veikkaanpa, että jos edessäsi olisi useita erinikäisiä naispuolisia malleja (malleja juuri siksi, että oletusarvona ovat keskivertoa paremmin säilyneitä kasvoiltaan ja kropaltaan), niin aika useassa tapauksessa todennäköisesti menisit metsään, kun sinun pyydettäisiin sanomaan heidän ikänsä.. Enkä mä sua erehdyksesi takia tyhmäksi väittäisi.
En todellakaan kiistä sitä, etteikö olisi olemassa kolmekymppisiä naisihmisiä, jotka selittävät nuorten miesten juoksevan heidän perässään siksi, että näyttävät parikymppisiltä ja todellisuudessa ovat ainoastaan kauniita, mutta näyttävät silti ikäisiltään. Ihan samalla tavalla kuin on kaksikymppisiä naisia, jotka kuvittelevat olevansa keskivertoa kauniinpia..
Mutta varsinainen pointtisihan oli esittää argumentteja, miksi nuoret miehet pitävät vanhemmista naisista.. Ja todennäköisesti nostatkin esille ne keskeisimmät asiat ja oikeat pohjimmaiset syyt! Mutta oletkos koskaan miettinyt miksi jotkut kolmekymppiset naiset katselevat ja hakeutuvat ikäistesi nuorten miesten seuraan? Ei varmaankaan sen takia, että he kuvittelevat menevänsä teidän kanssanne naimisiin ja viettävän teidän kanssanne loppuelämän.. Eikä suinkaan senkään takia, että 10 vuotta nuoremmat miehet olisivat heidän mielestään erityisen älyllisesti stimuloivaa seuraa ;-) Vaan luonnollisesti sen takia, että teitä on (mahdollisesti) kiva katsella ja teistä saa innokasta sekä viriiliä sänkyseuraa (koska luonnollisesti heidän ikäisensä miehet ovat tälla saralla huippuvuosiensa ehtoopuolella). Eivätkä nuoret miehet luonnollisesti takerru heihin mummoikäsiin naisiin parisuhteen toivossa... Ei luonnollisesti sääntöä ilman poikkeusta ;-)
Jotenka summa summarium - pelinhenki on todennäköisesti pääsääntöisesti molemmin puolin selvää, jotenka siitä vain kaikki nauttimaan kesästä ikään katsomatta =)))- kerveli
No niin, ehkä vähän turhaan puhuin tuosta iästä tossa lopussa. Siitähän on turha alkaa väitellä, niin kuin sanoitkin pointtini oli loppujen lopuksi ihan muaalla.
Ja totta. Tuosta aloituksestani sai ehkä hieman yksipuolisen kuvan. Varmasti harva (jos yksikään) näistä "vanhemmista" naisista kuvittelee menevänsä sen nuoren pojan kanssa naimisiin, eiköhän molemmat osapuolet tiedä, mikä on pelin henki. Eli vielä minunkin asenteestani näkyy tämä vanha "nainen on passiivinen saaja" ajatus, mutta se ei todellakaan ollut tarkoitus.
- *kokenut nainen
Täytyy ensin tunnustaa että olette todella fiksuja nuoria miehiä. Kaikki noi perustelut mitä kerroitte pitää paikkansa, mutta muutama teiltä unohtui, vanhemmalla naisella ei ole pelkoa tulla raskaaksi.
Nainen siinä iässä "uskaltaa vaatia" mieheltä tyydytyksen, mikä nuorenpana ei aina ollut itsestäänselvyys.
Ei ole ulkonäköongelmia, ei tarvitse näytellä.
Ja mikä parasta seksi on seksiä eikä muuksi muutu.- Ääh...
todella fiksuja nuoria miehiä"..?
Ai siksi kun ne pohtii itsestäänselvyyksiä tällä palstalla...
Siis eihän noi asiat nyt mitään älyä vaadi...
Tääkin nyt on ihan turha aihe... - Symmetrinen
Ääh... kirjoitti:
Tääkin nyt on ihan turha aihe...Tai siis tarkotat että osaamme laittaa miesten ajatukset kirjoitettuun muotoon ja miksi näin teemme johtuu siitä että ehkäpä naisten on helpompi oppia miesten järjenjuoksun sekä meidän tarpeista ja mitä oikeasti haluamme!!! Sekä toisin päin..Sinunkin oli helppo näköjään samaistua lukemaasi joten oikealla suunnalla mennään!
- kerveli
Ääh... kirjoitti:
Tääkin nyt on ihan turha aihe...Haloo, onko ketään kotona? Jos olet vieraillut koskaan Miehen logiikka -palstalla, niin siellä vähän väliä kysytään juuri tätä asiaa, joten oli asia helppo tai ei, itsestäänsevyys se ei kaikille ole.
- Oh yeah
Tämä vanhempi nainen-nuorempi mies-yhdistelmä selittyy niin, että suhde toimii sen takia seksuaalisella tasolla parhaiten, koska nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan/aktiivisimmillaan juuri tuossa neljän-viidenkympin kieppeillä ja mies parikymppisenä.
Monella 40-50 vuotiaalla miehellä alkaa olemaan jo seisokkiongelmia eikä pysty antamaan sitä mitä samanikäinen nainen tarvitsee. Vastaavasti parikymppinen mimmi on aivan liian estynyt tuottaakseen todellista nautintoa samanikäiselle kaverille.
Parikymppinen kundi ja 40-50-vuotias nainen saavat molemminpuolisen kunnon tyydytyksen, siinä on yhdistelmä, jossa molemmat antavat ja saavat väsymättä. Aivan fantastista!- kerveli
Juu, unohtui todeta tuo pointti siitä, milloin eri sukupuolet ovat seksuaalisesti aktiivisimmillaan. Ja todetaan nyt vielä, ettei kukaan pääse koputtamaan nokkaansa:
poikkeuksia löytyy aina!
- Symmetrinen
Sen ikäinen nainen tietää mitä haluaa kun nuoremman miehen kanssa sänkyy menee..Ja sehän tässä onkin se hyvä puoli, tuntea hieman hyväksi käytetyksi! Luulisin että vanhempia naisia myös kiehtoo se intohimo mitä nuorempi mies antaa vaikkakin saattaa se maltti siten puuttua kuten joku yllä äsken mainitsi..
Mutta aina on poikkeuksia joten hieman vain yleistän näissä teksteissä.. - mikäs siinä
jotkut etsivät myös nimenomaan vain vanhoja naisia kumppaniksensa äitihahmon kaipuun mieltymystensä takia.
(En tarkottanut pahalla ja pitäähän se äitihahmo jossainvaiheessa saada, jos kerta sellaista aikuisena kaipailee mitä lapsena ei ole saannut).
Ainakin mitä taannoin täs kakskymppisen pikkuveljen touhuja aloin seuraa, niin olen tullut tässä siihen tulokseen ja kylhän hän itsekkin näin myöns. Mikäs siinä.
Ensalkuun hurjalta vaan kuullosti vuosien ikäero ja viel 2 edellisestä avioliitosta 3 eri isän kanssa lapset.
Mut mikäs siinä kun onnellisia ovat, se heille suotakoon...
Ainakin todellista rakkautta täytyy olla, jos/kun esim 12v vanhempaan naiseen hurahtaa parikymppisenä ihan tosissaan ja menee viel naimisiin.
Ikäero ym. taitaa enemmän kumminkin olla slaaki lähipiirille, kuin itse parille(aina ei miehelle suhteen alussa selviä todellinen ikäero).
Ite jos ajattelen vuosien ikäerona noinpäin tota asiaa, ite en kokemattomista parikymppisistä untuvikoista tykkäis ja sitten rupeis ryppy/rupsahdus asiakin huolettaa, kun ite olis 50 ja toinen alle 40 , mut hyvä kun moneen makuun meille kaikille jotain löytyy.
Se hyväpuoli vanhemmalla iällä ainakin on näistä nuoremmista miehistä, jaksaapa sitten makkaripuolen hommatkin paremmin hoitaa;)
Iästä,koosta,väristä ym. viis, kunhan vaan on onnellinen:)- kerveli
Täytyy myöntää, että näitäkin varmaan löytyy jonkun verran!
- mikäs siinä
kerveli kirjoitti:
Täytyy myöntää, että näitäkin varmaan löytyy jonkun verran!
Äskeiseen lisäys, että kyllä vanhemmat naiset (etenkin yh.t) saisi olla sitten senverran huomaavaisia ja rehellisiä ikänsä ym. puolesta ihan ensitapaamisesta lähtien .
Siinä sitten on umpirakastuneen parikymppisen vaikea enään järkisyistä (jos näitä on ) muuttaa mieltänsä ja peruuntua suhteesta. Etenkin jos jo on päätäpahkaa umpirakastunutkin toiseen, johon ei välttämättä olisi hurahtanut, jos olisi tienyt toisen elämäntilanteen todellisen laidan.
Ainakin itse olin taannoin aivan pöyristynyt näin sivustakatsojana, kun veljeni sai tietää vasta 3 kk päästä naisensa mm.todellisen iän (joka oli 8v enemmän mitä toinen sanonut)ja kaikkien lasten/avioliittojen lukumäärän vasta pitkälti yli puolenvuoden seurustelun jälkeen ym. (lapset oli naapurissa ain sen aikaa hoidossa kun veli kävi kylässä).
Ei ole reilua toista tavallaan höynäyttää rakastumaan.
(Tosin voihan olla ,että välttämätä toi tieto mitä sai tulevasta vaimostansa tietää yli puolenvuoden seurustelun jälkeen ei olisi vaikuttanut tilanteeseen ja puolison valintaan ollenkaan).
Kumminkin olisihan se reilua olla reilu ja rehellinen muutenkin, etenkin jos tulee parikymppisestä (mahdollisesta tulevasta puolisosta) tuleva isäpuoli joka vanhemman lapsen ikään katsottuna isäpuolen ikään verrattuna iällisesti ajateltuna reilusti alaikäisenä.
- Rouva67
... oli nainen, joka oli silloin ehkä n. 45-48wee ja erittäin räävitön suustaan ja muutenkin kaikinpuolin härski tapaus, siis positiivisessa mielessä. Mun mielestä tämä nainen ei ollut edes mitenkään "hyvinsäilynyt", vaan ihan tuikitavallinen mamma, mutta vientiä nuorten miesten keskuudessa riitti vaikka kuinka. Kun oltiin jossain ravintolassa tai baarissa työporukan kanssa, niin johan alkoi säpinä. Tämä nainen tiesi tasan tarkkaan mitä hän halusi ja jotenkin tuntui, että nämä nuoret miehet vaistosivat sen. Tuli semmonen tunne, että siinä kohtasi kaksi samanlaista mieltä, haluineen kaikkineen. Tämä nainen sanoi ihan suoraan, että "pojat" (nuoret miehet siis) pystyvät antamaan hänelle juuri sitä mitä hän sillä hetkellä kaipasi. Vain ja ainoastaan kunnon seksiä. Eikähän siinä mitään ole, aikuisia ihmisiä kaikki ja olihan niitä tarinoita ihan kiva kuunnella, kertojanlahjatkin kun olivat erinomaiset. Olivat kaikki jutut sitten ihan tosia tai eivät :)
- aihe...
Koskettaa itseäni tällä hetkellä. Olen 30 ja minusta ovat kiinnostuneet reilustikin alle 30 vuotiaat miehet. Seksi on mielestäni ihan ok, mutta pelkään vähän, että vastapelurit odottavat lopulta jotain muutakin. Ikäero on mielestäni kuitenkin aika suuri, jos se tuossa kohtaa on jo 10 vuotta. Ehkä jos olisin tuon 30 näköinenkin, ei kai tarvitsisi niin miettiä, mutta kun kuulen jatkuvasti hämmästyneitä kommentteja, että näytän korkeintaan 26 vuotiaalta.
Täytyy varmaankin ottaa varmuuden vuoksi jotenkin aihe puheeksi. En haluaisi ketään loukata enkä kenenkään tunteilla leikkiä. Vaikea tilanne, mitenkähän tuonkin sitten esittäisi, ettei loukkaisi ketään :(.- Chameleon
Minä olen myös 30 ja tulen juttuun nuorempien naisten kanssa..ja näytän myös ikäistäni nuoremmalta..ja pidän "itseni näköisestä seurasta"..sekä fyysisesti että henkisesti..kait se johtuu siitä että ulkonäkö on kuitenkin se liikkeelle paneva voima vaikka ei loppupeleissä paljoa painakaan..niin, jos sinua haittaa ikäero-asia niin ainahan sen voi ottaa puheeksi. Itselleni sillä ei ole merkitystä niin se tuntuu jotenkin oudolta vain sanoa.
Et varmasti haluakaan loukata..etkä sitä myöskään tee jos et anna tietoisesti ymmärtää jotain muuta. Ethän sinä voi ottaa vastuuta siitä mitä jonkun toisen päässä liikkuu, mutta jos jotain "merkkejä" ilmenee niin tietenkin on hyvä selvittää molemmin puolin missä mennään. - Huvittunut tytteli21
Chameleon kirjoitti:
Minä olen myös 30 ja tulen juttuun nuorempien naisten kanssa..ja näytän myös ikäistäni nuoremmalta..ja pidän "itseni näköisestä seurasta"..sekä fyysisesti että henkisesti..kait se johtuu siitä että ulkonäkö on kuitenkin se liikkeelle paneva voima vaikka ei loppupeleissä paljoa painakaan..niin, jos sinua haittaa ikäero-asia niin ainahan sen voi ottaa puheeksi. Itselleni sillä ei ole merkitystä niin se tuntuu jotenkin oudolta vain sanoa.
Et varmasti haluakaan loukata..etkä sitä myöskään tee jos et anna tietoisesti ymmärtää jotain muuta. Ethän sinä voi ottaa vastuuta siitä mitä jonkun toisen päässä liikkuu, mutta jos jotain "merkkejä" ilmenee niin tietenkin on hyvä selvittää molemmin puolin missä mennään.Jos tuo on oikea kuvasi, niin et todellakaan näytä mitenkään ikäistäsi nuoremmalta! Sitä tuossa iässä ollaan aina niin nuorta ja nuorekasta, ettei ole tosikaan... Mutta näytät noin 35-vuotiaalta, ehkä joku kännissä voi luulla nuoremmaksikin, mutta tämä on realismia!
Itse pidän tuollaista tyyppiä lähinnä etovana enkä todellakaan tule tuollaisten käpyjen kanssa juttuun, aina kuvittelette liikoja. Hyi sentään!!! - Chameleon
Huvittunut tytteli21 kirjoitti:
Jos tuo on oikea kuvasi, niin et todellakaan näytä mitenkään ikäistäsi nuoremmalta! Sitä tuossa iässä ollaan aina niin nuorta ja nuorekasta, ettei ole tosikaan... Mutta näytät noin 35-vuotiaalta, ehkä joku kännissä voi luulla nuoremmaksikin, mutta tämä on realismia!
Itse pidän tuollaista tyyppiä lähinnä etovana enkä todellakaan tule tuollaisten käpyjen kanssa juttuun, aina kuvittelette liikoja. Hyi sentään!!!Mitä minä oikein kuvittelinkaan? =D ..sanoinhan että henkinen kehitys on myös tärkeää. ;)
Tiedän kyllä että ihmiset kännissä kuvittelevat kaikenlaista, mutta en juuri viihdy baareissakaan kun siellä ei ole sitä realismia. Sitäpaitsi sanoin: "nuorempi", sinä kuulostat vielä lapselta, anteeksi vain.
Kyl se on ihan oikea kuva, en tiedä olisiko siihen tarvinnut jotenkin meikata tai photoshopata tms. mutta sinä olet kyllä ensimmäinen ihminen joka tosiaan näkee että olen yli 30v. Vaihtelu virkistää. - typykällä
Jos tuo on oikea kuvasi, niin et todellakaan näytä mitenkään ikäistäsi nuoremmalta! Sitä tuossa iässä ollaan aina niin nuorta ja nuorekasta, ettei ole tosikaan... Mutta näytät noin 35-vuotiaalta, ehkä joku kännissä voi luulla nuoremmaksikin, mutta tämä on realismia!
Itse pidän tuollaista tyyppiä lähinnä etovana enkä todellakaan tule tuollaisten käpyjen kanssa juttuun, aina kuvittelette liikoja. Hyi sentään!!!purkaus! Eipä tuo kuva kovin selkeä ole, mutta laitahan nyt omasi kanssa, niin arvostellaan kaikki. Valitettava totuus on, että miehet säilyvät paremmin kuin naiset ;(.
Jokaisella on oma makunsa, mutta pidän raukkamaisena toisten ulkonäön arvostelua anonyyminä ja ilman itsensä likoon laittamista = laita kuvasi myös ja avaa profiili.
Tekstisi perusteella olet pissis. Sen ikäisiä ja tapaisia tuskin kukaan aikuinen terve mies haluaisikaan. Taidat kuvitella itsestäsi liikoja, raakile. Hyi sentään!!! ;) - neliviiskyt
Chameleon kirjoitti:
Mitä minä oikein kuvittelinkaan? =D ..sanoinhan että henkinen kehitys on myös tärkeää. ;)
Tiedän kyllä että ihmiset kännissä kuvittelevat kaikenlaista, mutta en juuri viihdy baareissakaan kun siellä ei ole sitä realismia. Sitäpaitsi sanoin: "nuorempi", sinä kuulostat vielä lapselta, anteeksi vain.
Kyl se on ihan oikea kuva, en tiedä olisiko siihen tarvinnut jotenkin meikata tai photoshopata tms. mutta sinä olet kyllä ensimmäinen ihminen joka tosiaan näkee että olen yli 30v. Vaihtelu virkistää.aina löytyy joku lapsellinen,joka laukoo päästänsä mitä vaan. Mielestäni sinä olet erityisen hyvännäköinen mies enkä ajatellut ollenkaan oletko oman ikäisesi näköinen. Mut mä olenkin itse vanhempi. Ilmeisesti nää ikäarvostelujutut/naamataulujutut jää iän myötä pois. Mut sun psyyke kestää kyllä noi arvostelut varmasti;)
- Chameleon
neliviiskyt kirjoitti:
aina löytyy joku lapsellinen,joka laukoo päästänsä mitä vaan. Mielestäni sinä olet erityisen hyvännäköinen mies enkä ajatellut ollenkaan oletko oman ikäisesi näköinen. Mut mä olenkin itse vanhempi. Ilmeisesti nää ikäarvostelujutut/naamataulujutut jää iän myötä pois. Mut sun psyyke kestää kyllä noi arvostelut varmasti;)
Olihan siinä sikäli positiivistakin että edes jossain näytän "oikean ikäiseltä". Tavallaan kyllä ymmärränkin tuon vaahtoamisen, kun olen joskus ollut tuon ikäinen. Se on niin hauska miten nuorena suhtautuu niin fanaattisesti täysin yhdentekeviin asioihin. Enkä usko tosiaan että tuosta mitään "identiteetti-ongelmaa" tulee =D ..olisihan tuossa viestissä ollut aineksia kaikenlaiseen vasta-arvosteluun mutta en viitsi sitä tehdä kun tiedän että häntä riepoo jo muutenkin tämä ketju :) ..sellaisen vinkin voisin kuitenkin antaa että asioihin kannattaa suhtautua objektiivisesti. Ole reilu ihmisille niin hekin ovat sinulle..siis pääsääntöisesti..elämäkin muuttuu paljon helpommaksi :)
- Erittäin huvittunut, m27
Itse pidän tuollaista tyyppiä lähinnä etovana enkä todellakaan tule tuollaisten käpyjen kanssa juttuun, aina kuvittelette liikoja. Hyi sentään!!!tässä olikin sitten se yksi syy, miksi nuoremmat miehet halajavat vanhempaa naista, itse mukaanluettuna.
Taidat olla wanna-be-Paris-Hilton, jolle vain sky is the limit? Oikea prinsessan prototyyppi. No, elämä opettaa.
Taitaa asenteesi kaivata "pienehköä" remonttia, ellet sitä tee, älä sitten ihmettele mikset löydä miestä itsellesi, ainakaan kunnollista.
No nikkisi jo kertoikin itsestäsi sen kaikkein oleellisimman... - Huvittunut tytteli21
Erittäin huvittunut, m27 kirjoitti:
tässä olikin sitten se yksi syy, miksi nuoremmat miehet halajavat vanhempaa naista, itse mukaanluettuna.
Taidat olla wanna-be-Paris-Hilton, jolle vain sky is the limit? Oikea prinsessan prototyyppi. No, elämä opettaa.
Taitaa asenteesi kaivata "pienehköä" remonttia, ellet sitä tee, älä sitten ihmettele mikset löydä miestä itsellesi, ainakaan kunnollista.
No nikkisi jo kertoikin itsestäsi sen kaikkein oleellisimman...Sorry, mutta mulla on jo unelmamies löydetty, joka on samanikäinen kuin minä eikä mikään vanha, itsestään liikoja luuleva ukko =) Älkää äijät olko noin pirun herkkiä kaikelle arvostelulle! Ette kai te oikeasti luule, että kaikki nuoret mimmit haluaa teidän seuraanne???
Ihan hyvä, että juoksette vanhojen naisten perässä, jätätte sitten varmaan meidätkin rauhaan, mutta onhan teille aina kiva nauraa =) - huolta
Chameleon kirjoitti:
Olihan siinä sikäli positiivistakin että edes jossain näytän "oikean ikäiseltä". Tavallaan kyllä ymmärränkin tuon vaahtoamisen, kun olen joskus ollut tuon ikäinen. Se on niin hauska miten nuorena suhtautuu niin fanaattisesti täysin yhdentekeviin asioihin. Enkä usko tosiaan että tuosta mitään "identiteetti-ongelmaa" tulee =D ..olisihan tuossa viestissä ollut aineksia kaikenlaiseen vasta-arvosteluun mutta en viitsi sitä tehdä kun tiedän että häntä riepoo jo muutenkin tämä ketju :) ..sellaisen vinkin voisin kuitenkin antaa että asioihin kannattaa suhtautua objektiivisesti. Ole reilu ihmisille niin hekin ovat sinulle..siis pääsääntöisesti..elämäkin muuttuu paljon helpommaksi :)
... itsestäsi, sen kuvasta näkee heti. :)
Naisille ulkonäkö on kaiken a ja o. Ehkä raskain vaihe on se kun ensimmäiset vanhenemisen merkit alkavat näkyä. Yksilöstä riippuen parikymppisenä tai myöhemmin. Mitä kauniimpi nainen, sitä rankempi kokemus. Sama juttu nykyään miehillä.
Rakkaus ja ihmissuhteet eivät ole iästä tai ulkonäöstä kiinni. On ihmisiä, joissa vain on "sitä jotain". Sille ei voi mitään minkä ikäisiä, kokoisia tai näköisiä he ovat.
Onneksi olen kasvanut parikymppisten pinnallisuudesta ulos. Iloa sinullekin oikeasta iästä!
terv. Nainen - Erittäin huvittunut, m27
Sorry, mutta mulla on jo unelmamies löydetty, joka on samanikäinen kuin minä eikä mikään vanha, itsestään liikoja luuleva ukko =) Älkää äijät olko noin pirun herkkiä kaikelle arvostelulle! Ette kai te oikeasti luule, että kaikki nuoret mimmit haluaa teidän seuraanne???
Ihan hyvä, että juoksette vanhojen naisten perässä, jätätte sitten varmaan meidätkin rauhaan, mutta onhan teille aina kiva nauraa =)No, sehän on hyvä että olet jo löytänyt itsellesi miehen.
En minä kuvittele itsestäni mitään liikoja, enkä ole tyrkyttämässä itseäni naisille, en ainakaan sellaisille jotka eivät ole seurastani kiinnostuneita.
Ja eiköhän se ole sen nuoren mimmin oma asia jos haluaa tapailla vanhempaa miestä? Olenkin joskus jopa tapaillut itseäni nuorempia, ei siinä mitään.
Ihan sama vaikka te naurattekin meille vanhemmille miehille, niinhän mekin teemme teille nuoremmille naisille ja teidän "hömpötyksillenne" ;-).
Jokainen makunsa mukaan ja onneksi me ihmiset emme ole samasta muotista, vai mitä? Ja, kyllä minua saa arvostella, en vedä kiloa herneitä nenääni, ja olenkin kuullut itsestäni kommenttia, sekä positiivista että negatiivista. Ei siinä mitään.
Hyvää kevättä ja alkukesää sinullekin. - Chameleon
huolta kirjoitti:
... itsestäsi, sen kuvasta näkee heti. :)
Naisille ulkonäkö on kaiken a ja o. Ehkä raskain vaihe on se kun ensimmäiset vanhenemisen merkit alkavat näkyä. Yksilöstä riippuen parikymppisenä tai myöhemmin. Mitä kauniimpi nainen, sitä rankempi kokemus. Sama juttu nykyään miehillä.
Rakkaus ja ihmissuhteet eivät ole iästä tai ulkonäöstä kiinni. On ihmisiä, joissa vain on "sitä jotain". Sille ei voi mitään minkä ikäisiä, kokoisia tai näköisiä he ovat.
Onneksi olen kasvanut parikymppisten pinnallisuudesta ulos. Iloa sinullekin oikeasta iästä!
terv. NainenNiin, mä olen huomannut saman. Ulkonäkö merkitsee aivan liikaa..en väitä että se minullekaan olisi yhdentekevää, koska se ei sitä ole. Minun mielestäni ulkonäkö on rasite joka ainoalle ihmiselle, riippumatta siitä minkä näköinen on. Siinä mielessä olisi ideaalista jos kaikki miehet olisivat täysin saman näköisiä, samoin kaikki naiset =D..silloin sitä tulisi keskityttyä oleellisimpaan. Tietenkään tuokaan ei toimisi, mutta ratkaisisi tuon asian kun ihmiset eivät sitä itse tunnu tajuavan. Vanhenemisen merkit on toisaalta hyvä asia, koska silloin on pakko arvioida tilanne uudelleen, silloin sitä konkreettisesti huomaa että se ulkonäkö ei todellakaan kanna mihinkään, se on vain se pieni plussa.
Tuo tyttösen väite että olisi jotenkin säälittävää jos vanhempi mies/naine kiinnostuu nuoremmasta miehestä/naisesta. Siinä tapauksessa olen samaa mieltä, jos todella joku ihminen "metsästää" pelkästään jotain "ikäryhmää" täyttääkseen jotain fantasioitaan. Mut jos puhutaan vain kahden ihmisen satunnaisesta kohtaamisesta niin en näe siinä mitään kummallista. Tyttö kait kuvitteli et mua kiinnostaa nuoret täysi-ikäiset "lapset" =D
Sitäpaitsi 20-kymppisten kohdalla aloite on tullut kyllä heidän puoleltaan, ovatko he säälittäviä itse? =D ..eivät tietenkään, mutta minusta tuntuu pikemminkin että he kuvittelevat itsestään liikoja..ja kieltäytyminen on usein heille katastrofi..juuri edellämainitusta syystä :)
Itsekin kuvittelin olevani 2-kymppisenä aikuinen..siis kuvittelin =D ..en väitä ettei sen ikäisiäkin kypsiä ihmisiä olisi, mutta kyllä se tosi harvinaista on..mutta sekin vaihe kuuluu ihmisen elämään :)
Yhteenvetona voisi todeta, että kyllä meistä löytyy ihan kaikenlaisia ihmisiä riippumatta iästä, näöstä, koosta, sukupuolesta jne. jne. - huolta
Chameleon kirjoitti:
Niin, mä olen huomannut saman. Ulkonäkö merkitsee aivan liikaa..en väitä että se minullekaan olisi yhdentekevää, koska se ei sitä ole. Minun mielestäni ulkonäkö on rasite joka ainoalle ihmiselle, riippumatta siitä minkä näköinen on. Siinä mielessä olisi ideaalista jos kaikki miehet olisivat täysin saman näköisiä, samoin kaikki naiset =D..silloin sitä tulisi keskityttyä oleellisimpaan. Tietenkään tuokaan ei toimisi, mutta ratkaisisi tuon asian kun ihmiset eivät sitä itse tunnu tajuavan. Vanhenemisen merkit on toisaalta hyvä asia, koska silloin on pakko arvioida tilanne uudelleen, silloin sitä konkreettisesti huomaa että se ulkonäkö ei todellakaan kanna mihinkään, se on vain se pieni plussa.
Tuo tyttösen väite että olisi jotenkin säälittävää jos vanhempi mies/naine kiinnostuu nuoremmasta miehestä/naisesta. Siinä tapauksessa olen samaa mieltä, jos todella joku ihminen "metsästää" pelkästään jotain "ikäryhmää" täyttääkseen jotain fantasioitaan. Mut jos puhutaan vain kahden ihmisen satunnaisesta kohtaamisesta niin en näe siinä mitään kummallista. Tyttö kait kuvitteli et mua kiinnostaa nuoret täysi-ikäiset "lapset" =D
Sitäpaitsi 20-kymppisten kohdalla aloite on tullut kyllä heidän puoleltaan, ovatko he säälittäviä itse? =D ..eivät tietenkään, mutta minusta tuntuu pikemminkin että he kuvittelevat itsestään liikoja..ja kieltäytyminen on usein heille katastrofi..juuri edellämainitusta syystä :)
Itsekin kuvittelin olevani 2-kymppisenä aikuinen..siis kuvittelin =D ..en väitä ettei sen ikäisiäkin kypsiä ihmisiä olisi, mutta kyllä se tosi harvinaista on..mutta sekin vaihe kuuluu ihmisen elämään :)
Yhteenvetona voisi todeta, että kyllä meistä löytyy ihan kaikenlaisia ihmisiä riippumatta iästä, näöstä, koosta, sukupuolesta jne. jne.Parikymppisenä sitä kuvittelee olevansa kaikkivoipa (sorruin siihen itsekin) ja voivansa valita kenet tahansa. Vähän vanhempana pitää arvokkaana henkistä puolta ja ulkonäön painotus vähenee, tosin ei häviä kokonaan.
Kun olin 25 exäni sanoi, että on vähän vaikea löytää naista. Parikymppiset kuulemma kulkevat baarissa nenä pystyssä ja kolmikymppiset kampittavat lattialle. Sama tilanne lienee naisilla.
Nuorempi nainen/mies on ilo silmälle, mutta myös harmiton seuralainen. Omanikäisten kanssa kun ajautuu nopeasti keskusteluun suhteen vakavuudesta, perheen perustamisesta ym. Ellei pidä niitä itselleen ajankohtaisina, niin ehkä hyväkin valita joku, joka haluaa lähteä kun aamu koittaa.
Mutta kuten sanoit, meitä on moneen lähtöön ja kaikissa ikäluokissa! ;)
- N35
"että todella "hyvin säilyneestä" kolmekymppisestä naisesta kyllä näkee, ettei tämä ole kolmekymppinen. Ei kukaan mies ole niin tyhmä, että erehtyisi. EN tarkoita, etteikö kolmekymppinen voisi olla kaunis, mutta kyllä sen summittaisen iän kasvoista näkee."
Tätäkö yrität sanoa -> 30 vuotias voi olla paljon kauniimpi ja kiinnostavampi kuin ollessaan 10 vuotta nuorempi. Vaikka nuorena ollaan kauniita, niin silloin kuitenkin kasvoilta ja eleistä näkee sellaisen "ujon kauniin tytön". 30 vuotiaana nuo kasvot voivat olla edelleen , yhtä kauniit, mutta ilme ja eleet ovat muuttuneet itsevarmaksi ja sillä tavalla kiihottavammaksi.
Sama sääntö pätee myös miesten ulkonäköön. Vaikka mielellään ottaisinkin kesäseuraksi sellaisen hyvännäköisen nuoren miehen niin homma kaatuu siihen, että kun kaverin näkee livenä niin kasvoilta paistaa sellainen ujous ja epävarmuus. Itseäni ei millään tavalla kiinnosta nuoret miehet, joiden silmistä loistaa lapsenomaisuus. - olet naiivi
Sinusta ja ajatusmaailmastasi ei kukaan vanhempi nainen tosissaan kiinnostuisi. Ehkä kelpaisit s-seuraksi, jos ulkonäköä löytyisi riittävästi.
- Symmetrinen
Olikin koko idea...Ei kai nyt naimisiin olla menossakaan...
- kerveli
Voi vitsi, luitko mun viestiä ollenkaan? Seksiseurasta (mitä ilmeisesti ässällä tarkoitit) tässä olikin kysymys.
Ja kyllä olen aika monen vanhemman naisen kanssa keskustellut ja kyllä he ovat kiinnostuneita ajatusmaailmastani (kuten minäkin heidän), tai ainakin esittävät hyvin. Kuka ei olisi kiinnostunut keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa? Ei kaikki ole seksiä ja seurustelua. - olet naiivi
Symmetrinen kirjoitti:
Olikin koko idea...Ei kai nyt naimisiin olla menossakaan...
Juuri näin
- Tasapuolisuutta
Itse nuorena miehenä harrastin seksiä juuri vanhempien naisten kanssa ja kokemukseni ovat pääsääntöisesti postiivisia.. Naiset ovat nykään ikäisiäni ja seksi on edelleenkin hyvää.. onkohan kymmenen vuoden päästä naiset jo minua nuorempia.. :)
Uhohdit sen, että vanhempi ja kokenut NAINEN vaatii hyvää ja todella pitkää esileikkiä ennen seksiä..
Ehkäpä pitäisikin puhua alla 35vuotiaista tyttöinä ja vasta sen jälkeen NAISINA.. - Anonyymi
enemmän ne niistä nuorista tykkää, mutta nuoret pojat on niin kiimaisia että panevat mitä vain. ai miksi nuoremmista? no oisko vaikka biologia syynä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644342Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860