Moi.
Löytys pikku ongelma. Kiihottuessani heppini erittää touhutippaa ja sitä tulee jonkun verran. Noh, tuon takia naiseni ei tahdo suuseksi ilman kondomia. Mikä avuksi? Häiritseekö se muita naisia? Auttasko vaikka penisrengas?
Itse nauttisin suuseksistä enemmän ilman kondomia...ite rakastan antaa suuseksiä.
Touhutippa
10
6479
Vastaukset
- Jahas
Siis nainen ei halua suuseksiä touhutipan vuoksi?! Oletteko vakituisessa suhteessa eikä kummallakaan ole sukupuolitauteja? Erittäähän naisetkin kiihottuesseen nesteitä, voi hyvänen aika.
- kyllä
silti käyttää kortsua suuseksissä vaikkei mitään touhutippoja tuukkaan... ei oo kivaa jos tulee nielutippuri tai herpes kun ainakin ne voi tulla suuhun...
- kaikkia
Multa on naiset ottanu suihin ja nielly lastin, ei ole touhikset haitannu :)
- ei missään nimessä
Minä en myöskään anna miehelleni suuseksiä touhutipan vuoksi. Se ällöttää minua todella paljon.
- Marså
ei missään nimessä kirjoitti:
Minä en myöskään anna miehelleni suuseksiä touhutipan vuoksi. Se ällöttää minua todella paljon.
Joo, meillä on vähän sama juttu. Ite en nuole naiseni pillua, kun sieltä erittyy jotain nestettä.
- kun rapataan!
ei missään nimessä kirjoitti:
Niin se on. Jos ei tykkää seksistä, niin ei tykkää.
- JoJo
Tuossa on varmaan suuriakin eroja naisilla, että miten suhtautuvat, mutta luulisin että suurimmalla osalla naisista se ei todellakaan ole mikään ongelma. Touhutippahan kertoo miehen olevan kiihottuneessa tilassa, eikä siinä ainakaan minun mielestäni ole mitään ällöttävää. Päinvastoin minä jopa tykkään touhutipan mausta (maistuu erilaiselta kuin sperma) ja nuolaisen sen mielelläni suihinoton alkaessa... (eihän niitä muita touhutippoja sitten voikaan huomata kuin korkeintaan mausta...)
- nimimerkki
Poikaystävältäni ainakin "vuotaa" hieman, joka suihinoton yhteydessä. Touhutipan nuolaisen mielelläni, vaikken annakkaan hänen koskaan tulla suuhuni!!
- Anonyymi
Minua naisena hävettää, kun olen uimahallissa tyttöjen kanssa suihkussa, niin saan aina kiusallisen erektion ja touhutippaakin kertyy nupin nokkaan. Onko muilla tytöillä samaa ongelmaa?
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://1lingo.com/H/K6d2D1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913