aika uusi foorumi täällä suomi24'ssa?
Kiva että tälläinen on avattu, voisinpa keksiä tänne vaikka itsekin ihan oikeita aiheita, näin entisenä saksalaisena. Tai siis, mähän oon kuulemma nykyinenkin, kun mulla on se iätön/loputon oleskeluoikeius siellä. Yms.
Kiitti tästä paltasta sille joka tätä joskus on ilmisesti ehdottanut, mä en osaa kirjoittaa oikein saksaa, mutta puhua osaan sellastakin, mitä ei mistään sanakirjasta löydy. (öh, ei aikomustakaan opettaa teille sitä) ;))) Mut tää oli varoitus niillle jotka sitä ehkä myös osaavat??? ;)))
No niin, mut kiva että tällänenkin palsta täältä löyti, toivottavasti ette kuitenkaan siis takerru kirjotusvirheisiin täällä, kun ei muuallakaan ees suomenkielisillä palstoilla niihin takerru, kuin näsikset.... mist mä en välitä...
Kohta se aurinko taa nousee? ;))
Tää
taitaa olla
2
313
Vastaukset
- Theboy24
joukkoon :)
- kiitos..
ja kiitos toivotuksista. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656