kuopioon menossa yöksi, löytyykö tietoa liikkeistä kun netistä ei löydy osotteita.
täytyy ostaa vaimolle jotain uutta ja kiihottavaa hotellihuoneeseen...
kuopion erotiikkaliikkeet
4
6608
Vastaukset
- asiakas
Ainakin yhden erotiikkaliikkeen tiedän Kuopiossa olevan ja olen itse siellä vieraillut. Liikkeen nimi on Lady Lolita ja osoite Maljalahdenkatu 39. Liike on siis aivan keskustassa torilta vähän matkaa linja-autoasemalle päin. Kyseisellä liikkeellä on myös nettisivut eli eikun googlettamaan liikkeen nimellä. Toivottavasti löydät jotain kivaa vaimollesi! :)
- sadfg
löydy jotain mukavaa. itseasiassa vaimo mukana niin voin ehdotella muutamia mukavia välineitä.
mukavinta olisi hankkia sidontavälineet, suukapula, sauva ja tappi...
ehtis sitten koko illan ja yön paneskella oikein syvällisesti.
saa nähdä mihin vaimo suostuu...
- marionette
Kuopiosta löytyy kolme erotiikkaliikettä:
Lady Lolita (Maljalahdenkatu 39)
Aikuisviihde (Puijonkatu 26)
Fantacy Sex Shop (Myllykatu 5)
Kaikista löytyy perusdildoja ja tappeja, muttei mitään erikoisuuksia juurikaan. Parhaat valikoimat ehkä Fantacy Sex Shopissa. Sidontatarvikkeita löytyy ehkä parhaiten Lady Lolitasta, muttei taaskaan mitään erikoisuuksia. Ja hyvällä tuurilla saatat löytää sen gagin jostain noista... muutamia tais olla viikko sitten jossain hyllyssä, kun kiertelin ne läpi. Mutta suosittelen teitä kiertämään kaikki läpi. Kaikki liikkeet ovat torilta n. 100 metrin päässä tavallaan rautatieasemalle päin.
t. nimimerkki "minäkö muka vakioasiakas" - Anonyymi
Vähiin on käynyt seksikaupat Kuopiossa.
https://seksilelukaupat.fi/seksikaupat-kuopio/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748