Moikkelis!!
Minkälainen on Tallinnassa oleva DM-baari? Missä päin Tallinnaa se on? Minkälainen sisustus? Onko muualla maailmassa Depeche Modelle pyhitettyjä baareja?
Depeche Modelle pyhitettyjä baareja?
8
780
Vastaukset
- pieni
paikka ja sijaitsee vanhassa kaupungissa os: Nunne 4. Soittavat pelkkää Deppari musaa.
Mutta pienuudestaan huolimatta mukavan viihtyisä luola... - (sisterofnight)
Luulisin... ;) http://www.edmfk.ee/dmbaar/index.php
- bottom line
Suomessa ei ole ainuttakaan DM:lle pyhitettyä baaria.
Mun mielestä tänne kaivattaisiin täydellinen DM-luola, jossa olisi kunnon tila "80's"-disetykselle, seesteinen henkistymisosio Martin Goren "highrer love"-teemalla ja sitten kunnon kostean pimeä osio Ultra-tyyliselle fiilistelylle. Täydellistä!! Mutta tätä ideaa ei saa sitten varastaa;) Mutta avokätiset lahjoitukset baaripääoman kasvattamiseen otan vastaan, niin päästään vielä joku päivä kaikki nauttimaan tästä elämyksestä:)- (sisterofnight)
Idea siis. Olen vuosien varrella kuullut useammastakin suunnitelmasta tyyliin "joku päivä mä vielä toteutan tän DM-xxxx"... Jos näistä kaikista edes yksi toteutuisi, se olisi hienoa! Asiakkaista tuskin ihan heti olis pulaa, kunhan se vain on jossakin vähän kirkonkylää isommassa paikassa.
- marDM
(sisterofnight) kirjoitti:
Idea siis. Olen vuosien varrella kuullut useammastakin suunnitelmasta tyyliin "joku päivä mä vielä toteutan tän DM-xxxx"... Jos näistä kaikista edes yksi toteutuisi, se olisi hienoa! Asiakkaista tuskin ihan heti olis pulaa, kunhan se vain on jossakin vähän kirkonkylää isommassa paikassa.
Itekkin tuota myös joskus harkinneena tänne mansen perukoille niin ei ole tosiaan helpoin tapa alkaa yrittäjänä baaritiskin takaa... uuus uutinen--->
- bottom line
(sisterofnight) kirjoitti:
Joo baarin perustaminen ei ole ihan mikään helppo nakki. Unelmia on jokaisella, ties mistä ja uhota saa kyllä. Ehkäpä tuo ulkopuolisten paine epäonnitumiseen myös saa monelta siivet tippumaan. Että kiitos kannustuksesta!;)
- Tanja
bottom line kirjoitti:
Joo baarin perustaminen ei ole ihan mikään helppo nakki. Unelmia on jokaisella, ties mistä ja uhota saa kyllä. Ehkäpä tuo ulkopuolisten paine epäonnitumiseen myös saa monelta siivet tippumaan. Että kiitos kannustuksesta!;)
Jos haluat perustaa DM-baarin, niin älä välitä toisten ihmisten puheista. Senkun vain pusket eteenpäin. Suomalainen Sisu, perkele. Jos annat näiden puheiden itseäsi lannistaa, niin olet aika heikolla pohjalla. Ihmiset ovat vain pettyneet monta kertaa, kun he ovat ensiksi kuulleet, että joku aikoo perustaa "DM-baarin" ja innostuneet ideasta, mutta sitten se on vain jäänyt toteutumatta ja henkilöt ovat pettyneet.
Mutta... Yritä Sinä pitää aikomuksestasi kiinni ja todistaa, että kaikki ihmiset eivät ole pelkkiä haaveilijoita vaan myös tekijöitä. Onnea projektillesi ja ilmoittele meille miten se etenee. Onnea !!!
- Strangest Love
Kiva paikka oli. Käytiin porukalla siellä keikan jälkeisenä päivänä. Tungettiin se pieni paikka suomalaisia täyteen. Minä viihdyin, sisustus ja musiikki oli täydellistä... ;) Tahtoo samanlaisen kokolattiamaton omaan olohuoneeseen..heheh...
Suosittelen lämpimästi. Ei ollut edes kovin vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2386720Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664074Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701587- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061