Polttariporukan motivointi! Miten tehdään?

Juusukka

Terve. Miten saan motivoitua polttariporukan, kun eivät muut näytä osallistuvan ollenkaan. Itse pitäisi kaikki järjestää. Mukaan voidaan sitten kyllä valmiiseen pöytään nautiskelemaan. Hävytöntä sakkia tämä hääsankarin ystäväpiiri (itse mukaan lukien...).

1

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaasona ollut

Olet ilmeisesti kaaso? Ikävä kyllä moni tykkää tulla polttareihin "valmiiseen pöytään" (minä mukaanlukien). Jos kaason homman ottaa vastaan, on varauduttava siihen, että saa tehdä kaiken yksin. On ihanaa, jos saa todeta, että muutkin morsiamen kaverit ovat kiinnostuneita kaverille järjestettävistä polttareista ja itse olen usein ollut niin onnekas, että polttariporukka on ollut aktiivista.

Helpoin tapa nykyisin on pitää aktiivista yhteyttä sähköpostitse koko porukan kera eli heität mieleesi tulevia ideoita sitä mukaa kun niitä tulee, niin eiköhän pikkuhiljaa joku muukin innostu ja vastaa meileihisi.

Toinen mitä mä kannatan, on polttaripalaverin pitäminen. Ensinnäkin siellä tapaat kasvotusten uusia ihmisiä jo ennen polttareita ja toiseksi, jos moni pääsee paikalle, ideoita alkaa tulvia ja kun kaikki tuntevat morsiamen kenties eri lähtökohdista, niin suunnitelmasta tulee "morsiamen näköinen" kun nämä näkökulmat yhdistetään. Palaverin pitäminen voi olla vaan hankalaa, jos osallistujat asuvat eri paikkakunnilla eli aina se ei onnistu..

Ylipäätään polttari-ideoita saa älyttömästi netistä eli pyöri ahkerasti keskustelupalstoilla ja polttarisivustoilla. Ideoita ei siis tarvitse edes itse tavallaan keksiä, mutta soveltaminen morsiameen onkin sitten toinen juttu..

Mä epäilen, että porukka alkaa kyllä innostua heti, kun esitetään sellainen peruspohja päivälle. Käytännössä: morsiamen nouto, joku urheilulaji tms. (hohtokeilaus, kartingautoilu, mikä morsiamen tyyliin sopii), vuokrasauna ja syöminen ja lopulta baariin tms. Sitten vaan kyselyä, että mikä laji valitaan, mihin morsian puetaan, mitä pikkujäyniä voisi keksiä ja tietääkö joku jotain edullista saunaa ja syödäänkö ravintolassa vai kokataanko itse. Kaikki suhteet kannattaa hyödyntää! Ja sitten vaan koitat delegoida tehtävät, että yksi varaa saunan, toinen ostaa ruoat, kolmas hommaa asun illaksi jne. Pääasia, että itse tiedät, kuka on lupautunut hoitamaan ja mitä ja onko se saatu hoidettua..

Nyt vaan ahkerasti meiliä menemään koko porukalle, kyllä se siitä! Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      241
      6746
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4154
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1379
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe