Suomalainen, ruotsalainen, norjalainen, ranskalainen ja englantilainen olivat matkalla yksityiskoneella. Matkan keskivaiheessa kapteeni ilmoitti, että koneen toinen moottori oli rikki ja että painoa täytyisi vähentää. Kapteeni sanoi, että kone pystyisi kantamaan enää noin kaksi matksutajaa.
Koska irtaimistoa ei ollut, täytyi joidenkin matkustajien uhrautua. Ensimmäiseksi koneesta sis hyppäsi ulos englantilainen huutaen "Eläköön kuningatar!".
Hetkeä myöhemmin kyppäsi ranskalainen huutaen " Eläköön vapaus, veljeys ja tasa-arvo!".
Ranskalaisen hypättyä suomalainen ja norjalainen katsoivat toisiaan silmiin, tarttuivat ruotsalaiseen ja heittivät tämän ulos huutaen "Eläköön pohjoismainen yhteistyö!".
Lentomatka
Sabona
5
2139
Vastaukset
- Suomalainen, olen Suomalain...
Hyvä vitsi! Whwhwhweeeheheh, keräilen itseäni lattialta vielä ensivuonnakin. :D:D:D
- ffffffffffffffff
tähän taas repes
- rou
tää oli hyvä!:D
- Helvetti
Wäh on mun irc-galleria nick ja rou on mun keksintö :
- l0LL3D
toi on jo täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717