Olisin kiinnostunut tietämään onko palstalla ketään joka ajaisi partansa wanhan ajan partaveitsellä? Onko vaikea oppia käyttämään sitä? Onko kallis hankkia? Mitä välineitä tarvitsee, joutuuko usein teroittamaan? Onko jälki yhtään parempaa kuin giletellä ajaessa? Entä ihon ärtymys?
partaveitsiä?
1
433
Vastaukset
- tre
Olen ajanut partani pelkästään veitsellä n yt noin kuukauden. Parilla ensimmäisellä kerralla sain aikaiseksi haavoja, mutta tekniikan oppi todella nopeasti. Nykyisellään ajaminen on jo melkein nopeampaa kuin höylällä ja jälki selvästi siistimpää. Yhdellä vedolla yhträ sileä poski kuin kolmiteräisellä kahteen suuntaan ajon jälkeen. Iho ei ärsyynny, vaikka ihon tuntuukin herkältä ajon jälkeen. En käytä after shaveja. Veitsenä mulla on parturitukkukaupasta ostettu vaihtoteräinen parturiveitsi. 30llä sain veitsen ja 20 terää. Yhdellä terällä olen toistaiseksi pärjännyt eli säästöä tulee ja ei rahat mene monopolimegakorporaatiolle. Ja se on hyvä!
Suosittelen kaikille. Myös kainalokarvat lähtee sutjakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807