alko itkettään vaiks olinkin nähny ton jakson jo.. se loppukohtaus mis Clairella oli lapsensa ja ihmiset keräänty sen ympärille ja sitten Shannon tuli sieltä pitkin rantaa ja Jack meni kertoon suru uutisen.. Tuliko muille vastaavia reaktiota?
Itkin...
9
989
Vastaukset
- jelllu
en itkenyt mutta kyllä se aika lähellä oli..boone oli mun mielest ihana...tietenkin saarella on kaikki mahdollista jos boone herää henkiin?ehkä aika kaukaa haettua mutt ihanaa se olis!
- jälkeen
Kauheaa tropiikkilannoitetta koko sarja.
- herkkis myös
Mä itkin kanssa ja itkin silloinkin kun Charlie oli hirtettynä puussa ja Jack yritti sitä elvyttää...onneks se ei kuollu!
- eii...
Ei itkettänyt, en paljoo Boonesta pitänyt. Ja oon nähny jakson aiemminkin.
- harmitti
ihan vietävästi. En kyllä itkenyt (ei ole tapana). Minäkin tykkäsin Boonesta...
- henkkilö
oli lähellä siinä vaiheessa kun shannon itki lohduttomasti boonen vieressä :(
mut sitä ihmettelin että yrittikö Jack leikata molemmat Boonen jalat ku ei se mun mielestä ainakaan nostanut sitä toista ylös sen leikkurin alta?? - Tietäjä84
...kun ton näki kyynel saattoi valua :'( ...
- ihQjack
vit** mikä kerskuri jaksaa jaksaa jaksaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"mä näin täs viis vuotta sitten " jaksaaa jaksaa jaksaa ja pänniiiiiiii jaksaa jaksaa kerskuuuuuuuu sinäkin
- Tietäjä84
ihQjack kirjoitti:
vit** mikä kerskuri jaksaa jaksaa jaksaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"mä näin täs viis vuotta sitten " jaksaaa jaksaa jaksaa ja pänniiiiiiii jaksaa jaksaa kerskuuuuuuuu sinäkin
...ollu mitään kerskumist ...ois sen tietenki voinu eri tavalla sanoo :/ ...ÄÄÄÄÄäääääääh B) 1!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997