hei! olen lähdössä heinäkuussa Englantiin ja laittelen paperille ylös mitä mukaan ottaisi. onko jotakin tavara ehdotuksia joita itse olette huomanneet tarvitsevan pitemmillä matkoilla.. ? Etenkin englannissa käyneet kertokaa millaista siellä on :) jännittää nyt jo sillä en ole ennen matkustellut näin pitkäksi aikaa.
kiitos etukäteen-
mitä kielikurssille mukaan? 3vk
3
897
Vastaukset
- reissari:)
Moi.. Ei kannata mitään paniikkia ottaa tosta pakkaamisesta.. Ota muutama vaatekerta mukaan, mutta jätä laukkuun tilaa myös tuomisille vaatteille, mitä sieltä ostat;) Kolme viikkoa menee tosi hujauksessa. Muista että matkustat kuitenkin paikkaan, josta löydät varmasti samanlaisia kauppoja kuin täällä esim. prisma. Itse ostaisin saippuat jne tarvikkeet paikan päältä..pieni taskukartta voi olla kätevä aluksi. Siihen kannattaa merkitä ainakin majapaikka..kirjoja tai muuta ei kannata raahata mukana, sillä tuskin maltat niitä lukea..Kamera kannattaa laittaa jo käsimatkatavaroihin samoin kuin hammasharja tahna. älä unohda rahoja ja kännykkää;)
Kuvittele, että menet kaverin luo kolmeksi viikoksi..Luulen että teillä on siellä vaatteiden pesu mahd?
Hauskaa matkaa! - Lada
Salmiakkia =)
- kielikurssilainen -89
Minä kanssa menossa kielikurssille Englantiin... lähtö ensi sunnuntaina! Mitä noihin saippuoihin ja esim. ihonhoitotuotteisiin tulee, olen ostanut jo valmiiksi, mutta suurin osa tuotteista on matkakokoa eli juuri ja juuri riittävät matkan ajan. Näin säästyy turhalta tilan vienniltä. Matkakoot ovat tietenkin kalliimpia isoihin purkkeihin ja pulloihin nähden, mutta minusta kannattavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727