Puhelimessa

Joogakissa

Onkos muilla naisilla kokemusta puhelinseksistä? Itselläni on yksi pitempiaikainen kaveri toiselta puoleta maata. Silloin tällöin soitellaan ja runkkaillaan yhdessä. Mulle on tärkeintä puhseksissä, että puhutaan rivoja, kerrotaan yksityiskohtia mitä ollaan tekemässä jne. Pelkät läähätyspuhelut on ihan turhia. Tämän kaverin kanssa on tosi rentoa... Onni että hänet löysin. Piristää kivasti omaa seksielämää.

13

6228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mswonderful

itse harristin erään tietyn henkilön kanssa pidemmän ajan puhelinseksiä ja oli ihanaa vaihtelua normaalin runkkauksen kanssa:) nytten saannut muutaman lisää...
      itse tykkään myös että puhutaan tuhmia ja kuunnella toisen houkauksia. ei mitään läähätystä kuitenkaan.
      suosittelen:d

• miekkonen_35

tähän osoitteeseen voi pistää mailia tulemaan jos haluaa seuraa puh.kivaan! sex.69.sex@hotmail.com

• puhelimen omaava
        miekkonen_35 kirjoitti:

tähän osoitteeseen voi pistää mailia tulemaan jos haluaa seuraa puh.kivaan! sex.69.sex@hotmail.com

Mikäli kiinnostaisko pidempi puhelin suhde 25 vuotiaan jätkän kanssa niin.. pistäkää tänne ilmoa..

• Tasapuolisuutta

Minulla on hauska kokemus puhelinseksistä.. Olin menossa bussilla kahden tunnin matkaa.. Kun rakastajattareni soitti minulle ja tyydytti itsensä minun kuunnellessa lähes täydessä bussissa..
      Tästä meille alkoikin eräänlainen "leikki".. Tietäessämme toisen olevan jossain julkisella paikalla soittelimme toisillemme ja kerroimme puhelimessa miten tyydytämme itseämme..
      Tulee pankissa jonottamiseenkin ihan eri fiilikset, kun kuuntelee hyvää puhelinseksiä..

• Rinkeli

...kuulostaa ihan loistavalta...

• Tasapuolisuutta
        Rinkeli kirjoitti:

...kuulostaa ihan loistavalta...

Voin suositella.. Fiilis on aikas kiva.. ;-)

Älä kuitenkaan autoa ajaessa harrasta tuota.. Voi näet onnetomuusriski kasvaa..

• Rinkeli
        Tasapuolisuutta kirjoitti:

Voin suositella.. Fiilis on aikas kiva.. ;-)

Älä kuitenkaan autoa ajaessa harrasta tuota.. Voi näet onnetomuusriski kasvaa..

voisi estää kokeilemasta =)

• Tasapuolisuutta
        Rinkeli kirjoitti:

voisi estää kokeilemasta =)

Kerro kokemuksesi kokeilun jälkeen..
        Jos tarinasta tulee pidempi, niin laita sultry@suomi24.fi

• Rinkeli
        Tasapuolisuutta kirjoitti:

Kerro kokemuksesi kokeilun jälkeen..
        Jos tarinasta tulee pidempi, niin laita sultry@suomi24.fi

...ja tämä lupaus pitää =)

• Minun kokemukseni

Kiva kuulla, että naiset uskaltavat puhua noinkin myönteisesti puhelinseksistä. Sehän on joka tapauksessa kahden kauppa, ja molempien pitää tuottaa toiselle nautintoa.

Kirjoitin juuri toisaalle täällä palstalla,

http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001223&posting=22000000017277042

ja kopioin kirjoittamani suoraa, koska en näe mitään järkeä siinä, että kirjoittaisin saman uudelleen.
      Toisessa avaaja oli mies, ja heti tuli kymmenen naisen ihno päälle. Tässä taas avaaja on nainen, ja ketjusta rakentuu ihan kiva. Siinäkö se ero on. No, tässä viestini.

"Miksi melkein aina naiset tyrmäävät tällaiset ajatukset - ainakin kun ne esitetään noin suoraan? Aina puhutaan "läähätttäjistä" ja "runkkaajista"? Eikö seksiin tarvita aina kaksi?

Minä olen vähän yli 40 -vuotias mies. Minulla on paljon kokemusta puhelinseksistä. Kerron nyt joitain kokemuksiani.

Puhelinseksin aloittamisesta ei voi oikein sopia etukäteen internetin keskustelupalstalla. Kyllä siinäkin on toinen osapuoli "iskettävä". Puhelinseksin kulta-aika loppui noin viisi vuotta sitten, kun puhelinyhtiöt nostivat ryhmäkeskustelupuhelimien hinnat taivaisiin. Samoihin aikoihin internetin käyttö lisääntyi.

No, minun piti kertoa omista kokemuksistani. Minulla on ollut kolme erittäin pitkäaikaista puhelinystävätärtä - eri aikoina. Lisäksi lukuisia lyhytaikaisempia suhteita. En tunne näiden oikeaa henkilöllisyyttä, vain etunimet ja asuinpaikan. Ikävä kyllä kukaan näistä ihanista naisista ei voi enää soittaa minulle, koska minulla ei ole enää sitä lankapuhelinta, johon NE soittivat. Itse asiassa minulla ei ole edes heidän puhelinnumeroitaan. Tämä anonyymiteetti oli nimenomaan NAISTEN TOIVE. He eivät olisi soittaneet, jos eivät olisi itse halunneet seksiä. Tosin juteltiin me pitkiä puhelita elämästä muutenkin.

Tutustumisen pitää alkaa aina varovasti, ikään kuin tunnustellen mitä toinen haluaa. Sama pätee varmaan internetissäkin, mutta täällä se on vaikemapaa. Sitten kun molempien halut ovat selvillä, niin naiset ovat ovat erittäin halukkaita puhelinseksiin - kunhan tuntevat olevansa turvassa eikä ainakaan minkään hyväksikäytön kohteena.

Kannattaa kokeilla mielikuvituksen käyttöä. Minä ainakin haluan tietään naisen hiusten ja silmien värin, vartalon muodon, jne. Sitten pitää jutella tarkkaan että "mitä ja missä juuri nyt ollaan". Näin sen elämyksen saa elävämmäksi.

Puhelinseksissä läheisyyden tunne aika uskomaton. Syy tähän on se, että mielikuvat syntyvät toisen äänen perusteella ja mielikuvien täytyykin olla voimakkaita, jolloin vaikutus on huikea. Lisäksi puhelinseksin hyvä puoli on se, että siinä voi helposti kontrolloida laukeamisen yhtäaikaiseksi.

Puhelinseksiä kannattaa ehdottomasti kokeilla. Webcam -seksi saattaisi olla myös kokeilemisen arvoista. Ikävä on vain se, että nämä seksin muodot menevät pilalle, jos ne toimivat vain miehen ehdollia. Tällöin naisille saattaakin syntyä negatiivinen yleistävä mielikuva asioista.

Kerron myös yhdestä mieleeni jääneestä huonosta puhelinseksisessiosta. Siinä nainen ilmoitti aika suoraan, että haluaa puhelinseksiä. No, homma aloitettiin oikeaoppisesti, ja nainen nautiskeli tosissaan. Naisen ääni kun hän nauttii on ihanin ääni, mitä voi olla ... Ikävä kyllä heti saatuaan orgasmin hän sulki puhelimen, hyvästelemättä ja välittämättä minun nautinnostani. Olin aika yllättynyt. Toisaalta ymmärsin hyvin naisia, jotka ovat ehkä joskus saaneet samanlaista kohtelua miehiltä."

• Tia:0)

Nuoruusvuosina minulle sattui huono kokemus puhelinseksin osalta, joka piti asenteeni asiaan pitkään melko kylmänä. Tästä kokemuksestani silloin tuli sellainen läähättäjä / psykopaatti mielikuva, joka istui pitkään ja tiukassa.

Tässä taannoin kuitenkin sex-chatissa jutustelimme pitkät tovit mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Hän ehdotti minulle puhelinseksiä. Kerroin huonot kokemukseni hänelle, ja hän sanoi että samanlaisia kokemuksia kuulee paljon. Hän kuitenkin antoi numeronsa minulle ja sanoi, että #31# numeron eteen näppäilemällä numero ei näy... hänen ei siis tarvinnut aluksi tietää minusta mitään sen enempää. Kokeilin sitten toimiiko niksi ja soitin äiskälle ;) no eipäs näkynyt numero, joten suhde polkaistiin käyntiin.

On totta että toisen ihmisen mielenkiinto on herätettävä ensin, kuten sinä ilmaisit on "iskettävä" toinen. Itsekin ryhdyin leikkiin sen vuoksi kun tuntui, että yhteinen huumorintaju ja "sävel" löytyi chat-miekkosen kanssa.

Puhelinseksi oli todella mukavaa piristystä myös minulle. Sinkkupäivät ja omankädenoikeus alkoi tuntua jo turhauttavalta... olin aika neuvoton ja orgasmikin oli kateissa. Tämä puhelimessa tapahtunut "äksöni" auttoi minut järisyttävään orgasmiin... saman puhelun aikana kaksi kertaa ;) Ensimmäisen laukeamisen pidin hieman nolostellen salassa, mutta kun ajattelin että kahdestaan tässä jutussa ollaan aloin avautua ja uskaltaa. Seuraava lähtikin sitten jo melkoisen "vaikeroinnin" saattelemana ja samalla laukesi ystäväisenikin :O) Ja voi uskomatonta miten hyvältä kuulosti kuulla toisen ihmisen laukeaminen... vaikkakin meidän välillä oli satoja kilometrejä - oli jollakin hassulla tavalla tosi läheinen olo. Mielestäni ehdottomasti kokeilemisen arvoista ja olen tosi tyytyväinen että uskalsin ja ryhdyin leikkiin.

Session jälkeen muuten jäätiin raukeina makoilemaan sänkyyn ja porisemaan niitä näitä... aivan kuten "oikean" kumppaninkin kanssa tulee usein tehtyä. Juteltiin harrastuksista, mielenkiinnonkohteista, työstä jne. jne. Sekin antoi osaltaan merkitystä asialle - tutustumisen arvoinen ja hieno ihminen siellä siis voi olla vastassa eikä mikään perverssi/runkku. :O)

• Minun kokemukseni
        Tia:0) kirjoitti:

Nuoruusvuosina minulle sattui huono kokemus puhelinseksin osalta, joka piti asenteeni asiaan pitkään melko kylmänä. Tästä kokemuksestani silloin tuli sellainen läähättäjä / psykopaatti mielikuva, joka istui pitkään ja tiukassa.

Tässä taannoin kuitenkin sex-chatissa jutustelimme pitkät tovit mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Hän ehdotti minulle puhelinseksiä. Kerroin huonot kokemukseni hänelle, ja hän sanoi että samanlaisia kokemuksia kuulee paljon. Hän kuitenkin antoi numeronsa minulle ja sanoi, että #31# numeron eteen näppäilemällä numero ei näy... hänen ei siis tarvinnut aluksi tietää minusta mitään sen enempää. Kokeilin sitten toimiiko niksi ja soitin äiskälle ;) no eipäs näkynyt numero, joten suhde polkaistiin käyntiin.

On totta että toisen ihmisen mielenkiinto on herätettävä ensin, kuten sinä ilmaisit on "iskettävä" toinen. Itsekin ryhdyin leikkiin sen vuoksi kun tuntui, että yhteinen huumorintaju ja "sävel" löytyi chat-miekkosen kanssa.

Puhelinseksi oli todella mukavaa piristystä myös minulle. Sinkkupäivät ja omankädenoikeus alkoi tuntua jo turhauttavalta... olin aika neuvoton ja orgasmikin oli kateissa. Tämä puhelimessa tapahtunut "äksöni" auttoi minut järisyttävään orgasmiin... saman puhelun aikana kaksi kertaa ;) Ensimmäisen laukeamisen pidin hieman nolostellen salassa, mutta kun ajattelin että kahdestaan tässä jutussa ollaan aloin avautua ja uskaltaa. Seuraava lähtikin sitten jo melkoisen "vaikeroinnin" saattelemana ja samalla laukesi ystäväisenikin :O) Ja voi uskomatonta miten hyvältä kuulosti kuulla toisen ihmisen laukeaminen... vaikkakin meidän välillä oli satoja kilometrejä - oli jollakin hassulla tavalla tosi läheinen olo. Mielestäni ehdottomasti kokeilemisen arvoista ja olen tosi tyytyväinen että uskalsin ja ryhdyin leikkiin.

Session jälkeen muuten jäätiin raukeina makoilemaan sänkyyn ja porisemaan niitä näitä... aivan kuten "oikean" kumppaninkin kanssa tulee usein tehtyä. Juteltiin harrastuksista, mielenkiinnonkohteista, työstä jne. jne. Sekin antoi osaltaan merkitystä asialle - tutustumisen arvoinen ja hieno ihminen siellä siis voi olla vastassa eikä mikään perverssi/runkku. :O)

Oli tosi kiva lukea Tia:0) 'n kirjoitus. Se laitti minut ajattelemaan asiaa taas uudelta kantilta.

Ensinnäkin olen hirmu iloinen puolestasi, kun olet löytänyt itsellesi hyvän ystävän, jonka kanssa voi harrastaa taatusti turvallista seksiä. Niitä ei tosiaan varmaan joka oksalla ole, ja miehet ovat muutenkin liian kiireisiä etenemään ...

Tärkeää on se, että uskaltaa laittaa itsensä kokonaan peliin. Silloin saa suurimman nautinnon. Mainitsemasi läheisyyden tunne on tosiaan uskomattoman todellinen. Se johtuu vaan siitä, että toisen ääni on suoraan omassa korvassa (tai oikeastaan pään sisällä). Ääni on todella tärkeä (eihän puhelimessa muuta kuin ääntä olekaan). Puhelinseksissähän joutuu käyttämään mielikuvitusta paljon, ja aivothan ovat tunnetusti tärkein sukupuolielin. Lopppuosa seksistä muodostuu omassa päässä.

Erästä asiaa en ole ajatellut ollenkaan. Puhelinseksi voikin olla terapeuttinen väline, niinkuin se oli Sinulle. Kerroit että olit vähän kyllästynyt ja orgasmi oli hukassa. Monilla ihmisillä on seksiin liittyviä vaikeuksia, joita on vaikea käsitellä. Naiselta voi orgasmi jäädä saamatta, tai seksistä on tullut muuten vaan mörkö. Miehellä taas voi olla vaikeuksia tyydyttää naista. Molemmilla voi olla itsetunto-ongelmia tai ujoutta, joka estää seksiä. Näin ollen puhelinseksi voi ollakin ratkaisu tai apu tämänkaltaisiin ongelmiin. Seksiä voi "harjoitella" ja etsiä jo hukkaamaansa asiaa. Kokemattomille sitä ei silti suositella. Etuna on se, että osapuolet ovat koko ajan "turvassa", ja homman voi halutessaan keskeyttää milloin vaan.

Kuitenkin, on myönnettävä että Tia otti tietoisen riskin - etenkin kun niitä huonoja kokemuksia oli olllut. Riskinotto kuitenkin kannatti. Puhelinseksi on ihan oikeaa seksiä. Siinä voi olla hyviä ja huonoja kumppaneita.

• Anonyymi

Jeejee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe