törmänneet samaan, aukeaa pokerisivua, match.com:ia, adultfinderia jne.
Tiukin ponnahdusikkunoiden estoasetuskaan ei auta. Mikä avuksi?
Millä eroon POPUP:eista??
5
949
Vastaukset
- röttönen
kokeileppa tuota http://www.panicware.com/product_psfree.html
- siivosin
ihan kaikkia se ei löytänyt, 35 kuitenkin ja vain yksi jäi. Spybotia voi myös päivittää. Hain WIndows updatesta viimeisimmät päivitykset ja otin F-securen/IE-suojauksen käyttöön. Siellä saattoi kirjata mitkä saitit ovat aina kiellettyjä. Helpotus!
- laatutuote
Mulla oli sama ongelma! Ei lähteny millän työkalulla/ohjelmalla pois. Tyhjensin C-aseman ja asensin kaikki uudelleen. Ongelma poistui!
Käsitykseni mukaan nuo ovat niitä haittaohjelmia, jotka hidastavat konetta ja avaavat popupin jollain tietyllä sivulla käydessä. Mulla ainaki kone pelaa nyt paljon paremmin. käynnistyyki alle 15min. - teukka
Mulla sama ongelma. Siihen tarttis jonkin manuaalisen tavan estää ja poistaa ne.
- JuuNaZ^^
Eli mitä selainta käytät?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820