mistä saa öljynputsarin avaimen bmw hen mieluiten halpa
auttekaa
11
2105
Vastaukset
- ... . .. ..
Jossain oli kerran vinkki, että Bilteman avain sopisi bemariin.
- pro.
Lopettakaa tuo käymättömillä työkaluilla pelleily!!
Avain on 15 kulmainen 74mm! Esim: Beta1493F (huom! on 3/8 tuuman vääntiölle! Löytyy esim. Osaset liikkeistä. - TommiN
Monta vuotta oon vaihtanut öljynsuodattimen Biltemasta ostetulla avaimella. Hinta oli 2,95 tai 3,95 € - ei todellakaan paha. Virallinen varaosahinta oli tuohon aikaan n. 40 euroa.
- etten tiennyt...
pro. kirjoitti:
Avain on 15 kulmainen 74mm! Esim: Beta1493F (huom! on 3/8 tuuman vääntiölle! Löytyy esim. Osaset liikkeistä....ettei minun avain käykään K100RS:ään.
Siinä kun on 14 kulmaa ja minä raukka olen käyttänyt suodattimen irroittamiseen jo kahdeksan vuotta. - larsviking
pro. kirjoitti:
Avain on 15 kulmainen 74mm! Esim: Beta1493F (huom! on 3/8 tuuman vääntiölle! Löytyy esim. Osaset liikkeistä.14 kulmainen jos et ole sattunu huomaamaan, kädessäni R1100RS filtterin avain.
- das GS
saa. Mersun avain käy. Hinta edullisempi kuin BMW:n......
- el_lupo
Stormilta. Oli hiukan väljä ja jouduin laittamaan maalarinteippiä sisäpuolelle, että sain joten kuten pelittämään. Veti täysin tyhjää alussa, en tiedä antoivatko väärän koon, mutta ei ollut aikaa lähteä kyselemään pienenpää.En muista mitä maksoi, mutta katso nettikataloogista.
- työkalukaupasta
Niitä saa mistä tahansa hyvin varustetusta työkaluliikkeestä. Itse ostin sellaisen Turun työkalutukusta yli 20 vuotta sitten. Vehosta eivät siihen aikaan edes myöneet yksityiselle. Avain on Stahlville-merkkinen ja maksoi 60 markkaa.
- Peke
Makso 10-20 egee
-tienaa hintansa ekassa öljynvaihdossa ja sopii kun on tehty sitävarten
-ihan vinkkinä maitoo saa maitokaupasta ja moottoripyörätarvikkeita, yllätys moottoripyöräkaupasta :=)- myi mulle
Tässä tapauksessa sopiva avain löytyy myös autotarvikeliikkeistä. Omani hankin joku vuosi sitten Varakiristä (Vantaa, Hakkila), maksoi jotain 10,- luokkaa.
- larsviking
autovaraosaliikkeestä maksaa 2 - 10 € paikasta riippuen, kokeile filtteriin, mitta kuitenkin 74 mm, itsellä Mahlen avain. Hinta jotain 5 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950