Mitä siitä tulee?
Leijona N
4
1318
Vastaukset
- leij.naaras
38v.yhdessä,josta aviossa 34v.Monenlaista on näihin vuisiin mahtunut.jos olisin tyytpillinen leijona luonteeltani,niin ei oltais varm.enää yhdessä.Mutta oon ollut aika alistuvainen ja sopeutuvainen lyhytpinnaiseen skorppionimieheeni,niin joten kuten vielä menee.
- leowoman
varmasti tämä suhde toimii kokemusta kun on vuoden verran ja päivä päivältä rakkaus kasvaa. suhde toki vaatii molemmilta paljon koska kumpikin ovat itsetahtoisia.
- 20v
On toiminut päivä päivältä paremmin kohta 20 vuotta, alkuajat olivat välillä tahtojen taistelua mutta suhteen tasaannuttua, ah mitä onnea.
- leoneiti
20v kirjoitti:
On toiminut päivä päivältä paremmin kohta 20 vuotta, alkuajat olivat välillä tahtojen taistelua mutta suhteen tasaannuttua, ah mitä onnea.
tosiaan kivaa kuultavaa! itse olen nyt ollut skropparimiehen kans vuoden ja tuntuu et päivä päivältä menee paremmin.toki on päiviä et kaikki ei oo ok mut sehän kuuluu elämään. jos on riitoja ne kyllä selvitetään puhumalla.toki olen itse se joka aloittaa puhumisen mutta... entinen avopuolisoni oli myös skroppioni mutta teki itsemurhan....en ymmärrä miksi.. nämä miehet ovat niin miettiliäitä ja mutkikkaita salaperäisiä.. toivon ja myös uskon että nykyinen suhteeni tulee onnistumaan.paljon on myös itsestä kiinni.leijonanaisena olen niinku olen tiedät varmasti. jossain asiossa on tehtävä kompromisseja suhteen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797