Tälläkin palstalla on puhuttu paljon miesten sukkahousujen käytöstä. Oletteko törmänneet työssänne miehiin joilla olisi todella ollut sukkahousut jalassa. Esim ensiapu henkilökunta näkee ihmiset oikeissa vaatteissaan, kun loukkaantuneet ihmiset tuskin lähtee vaihtamaan sukkahousuja pois ennen ambulanssin tuloa. Samoin vaatemyyjät huomaavat varmaan usein millaiset alusvaattet housujen alta pilkistää.
Sukkahousujen yleisyydestä
11
2591
Vastaukset
- Jaana34
olen nähnyt useita miehiä sukkiksissa...tai mitkä lie nilkka-tai polvisukat. Viime viikolla oli yks kundi sandaaleissa kaupassa ja sit oli 3/4 housut josta selvästi huomasi kun oli nailonit. Sit keväällä oli joku tyyppi kirjastossa jolla oli ohuet mustat sukkikset...näkyi selvästi kenkien ja housun välistä. Mut ei siinä minusta mitään ihmeellistä!
- Mies.....
Pukeudun naisten sukkiksiin ja muihinkin naisten vaatteisiin, mutta niin myös lähtee karvat Veetillä ja sheivillä. Olen toki erikoinen ihmisenä, mutta varsinkin miesten asennoituminen harmittaa. Ikävää kuunellä töissä työkaverilta suunsoittoa jostakin entisestä tutusta miesten sukkiksissa kun itse olen vapaalla monesti naisten vaatteissa. En tiedä naisten valtaväestön suhtautumista miestä mekossa ajatukseen, mutta viimeisimmän Annan numeron mukaan naiset mm. tunaavat autoja. Miksi siis mies ei saisi mekkoilla ja sukastella? Minusta tuntuu hyvältä olla ja mennä meikeissä, mekossa, stay-upeissa, naisten kengissä ja silikoonit rintsikoissa. Toivon toki luomuja rintsikoihin.
- tea 74
olen nähnyt useita miehiä joilla on ollut sukkahousut tai nilkka/polvisukat tai stay-up:it, vaikea sanoa varmaksi mitkä ne on ollu, olen kenkäkaupassa töissä niin siinä näkee usein mitä ihmisillä on jalassaan. eikä sen puoleen ei minua häiritse vaikka miehet käyttävätkin sukkahousuja tai vastaavia.positiivista on se että on rohkea ja pukeutuu niinkuin haluaa,eikä välitä mitä muut ajattelevat.
- Mies......
Myisitkö ja miten suhtautuisit jos tulisin ostamaan sinulta sandaletit, korkokengät taikka naisten saapikkaat omaan käyttööni. Palvelisitko? Nauraisitko???
Mies...... kirjoitti:
Myisitkö ja miten suhtautuisit jos tulisin ostamaan sinulta sandaletit, korkokengät taikka naisten saapikkaat omaan käyttööni. Palvelisitko? Nauraisitko???
Hei!
Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole ongelmaa. Esimerkiksi nuo kuvassa olevat kengät ostin myyjän avustuksella. Tärkeintä on olla iloinen ja rehellinen, sama kai se mitä ostaa, kyllä myyjät myyvät ja auttavat.- Kokeillaan
Minna-Maaria kirjoitti:
Hei!
Kokemuksesta voin sanoa, että ei ole ongelmaa. Esimerkiksi nuo kuvassa olevat kengät ostin myyjän avustuksella. Tärkeintä on olla iloinen ja rehellinen, sama kai se mitä ostaa, kyllä myyjät myyvät ja auttavat.Vanhempi miesväestö vain rassaa iloisuuttani.
- Ilman saumaa
joskus tullut nähtyä. Tosin vaikea sanoa onko
kyse sukkahousuista vai polvisukista, kun en ole
udellut. Minulta on kerran kysytty ja silloin
näytin polvisukkani. Eikä siitä sen enempää jat-
kettu. Sukkahousuja en ole peitellyt miesten
sukilla edes kenkäkaupoissa jos ne jalassa on
olleet. Stay upeissa tulee jotenkin epävarma olo. - Anonyymi
Jos mie pukee sukkahousut niin sitä pitäisi tempaista
- Anonyymi
homoon vai sua .
- Anonyymi
Sori tuli väärälle kentälle vaikka tykkäätki ola sukahousuissa vaik muijas sanoo
- Anonyymi
Kerhoilloissa sukkahouisuissa .)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807