olen vasta tutustunut astrologiaan ja horoskooppi merkkeihin ja minulle on ihan pelkkää sijansaksaa monet käsitteet täällä, eli mitä "nouseva merkki" tarkottaa, se saattaa teidän korvissanne kuulostaa tyhmöltä kysymykseltä, mutta minulle olisi tärkeää jos vastaisitte... ja sitten miten voi tietää mikä planeetta on millon missäkin ja niin?? Olen ihan pihalla monesta asiasta, mutta haluan oppia!
KERTOKAA JOKU PLIIIIs
aloittelijavasta
3
341
Vastaukset
- Poison.
Sivulla astro.fi voit tehdä oman karttasi ja siellä on tietopakettikin astrologiasta valmiina (muistaakseni). Jos englanti taittuu, niin yksi ehdoton sivu on www.astro.com jossa on, noh, kaikki tarpeellinen alkuun. :)
- Pikkupaukku
Kirjastosta löytyy paljon tietoa astrologiasta ja esimerkiksi tuosta Nousevastamerkistä. Kipin kapin kirjastoon :)
- KalaOona
Nousevamerkki kuvastaa puolta jonka muut näkevät sinussa. Esim. jos nouseva Rapu niin sinua voisi luulla Ravuksi. Tämä merkki myös kuvastaa puolia sinussa, jotka sinun tulisi voittaa, korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807