löysin juuri uudelleen Anni Swanin kaikki kirjat..vieläkö tämän ajan varhaisnuoret tuntevat ko.kirjailijan mahtavan,mieltä kiehtovan kirjasarjan?Niitä oli kaikkiaan montako?
Arnellin perhe I
Arnellin perhe II
Me kolme ja Ritvan suosikit
Tottisalmen perillinen
Sara ja Sarri
Sara ja Sarri matkustavat
Ollin oppivuodet
Nämä muistin lonkalta..ja sisällön myös suurinpiirtein..kuka kertoo mitä olivat loput kirjat nimeltään?
Anni Swan
5
562
Vastaukset
- Swania....
Upeita nuortenkirjoja, joita voi lukea vanhanakin.
Muistan luettelosi jatkoksi ainakin
- Pikku pappilassa
- Ulla ja Mark
- Kaarinan kesäloma
- Pauli on koditon
- Iris rukka
Muita en muista, paitsi Anni Swanin "Sadut", joka on verraton satukirja . - Lammenpei
Itse olen aina pitänyt lähinnä Anni Swanin saduista. Hänen nuortenkirjansa ovat vieraampia, mutta muistan sentään Iris rukan, joka on tarina vieraiden nurkissa elävästä, isäänsä kaipaavasta tytöstä. Lisäksi on ainakin Pikkupappilassa, Ulla ja Mark ja Pauli on koditon. Niitä en ole muistaakseni lukenut, eikä minulla ole aavistustakaan ovatko ne osa jotain sarjaa vai eivät.
Tuo yksi listassasi taitaa muuten olla oikeasti Me kolme ja Ritvan suojatit.
Nykyajan lapsille ja nuorille Swan taitaa olla ihan liian vanhanaikainen, eivät ne kuulemma jaksa lukea Viisikoitakaan. Ilmeisesti maalaismiljööt ja toiminnan vähäisyys vieraannuttavat. Pelkäänpä, että jonain päivänä aika ajaa myös Astrid Lindgrenin lumoavien tarinoiden ohi... - kyl maar
niin meillä on kyllä luettu myös Annin kirjoja. Mutta tyttö kyllä lukee kirjoja laidasta laitaan..
- JOLE2013
MITÄ KIRJOJA ANNI SWAN ON KIRJOITTANUT
- YUKTJVG+
MKB.LOGHUKCHGJ FBV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797