Moi!
kaipailisin jotain hyviä ideoita amaizing racen järjestämiseen polttareissa. Tarkotuksena olis pitää noin 4-5 rastia, josta löytyis kaverit rastilta. Tarvisin vielä kuitenkin kivoja tehtäviä rasteille! Niiden pitäis olla suht helposti järkättävissä olevia!
Kiitos!
Amazing Race
1
2168
Vastaukset
- -g-
Hei,
minäkin olen miettinyt tuota amazing race-tyylistä juttua kaverin polttareihin. Tai siis jonkinlainen rata. Me olemme menossa yhdelle rannalle/metsässä sijaitsevaan saunatupaan, joten olemme ajatelleet laittaa metsään rasteja. Ei vaan tosiaan tule mieleen että mitä!
Nii sinä kysyit että miten löytää kaverit rastilta. Me tehdään niin että kun morsian tulee entisen koulumme pihalle erittäin eksoottisella kyydillä, kyydin antaja (ulkopuolinen) antaa hänelle lapun, jossa selviää että morsiamen on aloitettava Kymmenen Tikkua Laudalla- peli (tai vastaava) ja siitä leikki alkaa, ikäänkuin että hänhän ei tiedä ketä kaikkia hänen on etsittävä.
Kerrohan jos olet keksinyt hyviä idiksiä! :)
T:Kaaso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728