Raamatun oman opetuksen mukaan syntejä anteeksi katuvalle:
2.kor.5:19... on meissä sovintosaarnan säätänyt.
20. Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.
Room.1:17. Sillä siinä se vanhurskaus, joka Jumalan edessä kelpaa, ilmoitetaan uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: vanhurskaan pitää elämän uskosta.
Sotkamossa saarnataan
5
569
Vastaukset
- mitä saarnaatte
Syntien anteeksisaamiseksi ei tarvita toista ihmistä välittäjäksi. Synnit saa anteeksi suoraan Jumalalta, ja Jeesus on ainoa välittäjä joka tarvitaan.
- Luehan lisää:
2.kor.3:5. Ei niin, että me olemme itse meistämme soveliaat jotakin ajattelemaan, niinkuin itse meistämme, vaan jos me olemme johonkuhun soveliaat, niin on se Jumalalta,
6. Joka meitä soveliaiksi tehnyt on Uuden Testamentin virkaa pitämään, ei puustavin, vaan Hengen; sillä puustavi kuolettaa, vaan Henki tekee eläväksi.
Joh.20:21. Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
22. Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
23. Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt. itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.
Näin jääkin sitten seurakunta ja sen neuvot, sekä sen Jumalan lapset tarpeettomiksi.
Raamattua lukemalla luullaan löytävänsä oikea seurakunta ja kaikki päätyvät eri tuloksiin, kuin valintamyymälään, etsien oman porukan omaan korvasyyhyyn ja luuloonsa.
Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.- suvieruoihin
weha kirjoitti:
itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.
Näin jääkin sitten seurakunta ja sen neuvot, sekä sen Jumalan lapset tarpeettomiksi.
Raamattua lukemalla luullaan löytävänsä oikea seurakunta ja kaikki päätyvät eri tuloksiin, kuin valintamyymälään, etsien oman porukan omaan korvasyyhyyn ja luuloonsa.
Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.vai?
- yksi...
weha kirjoitti:
itsekeskeisyyttä. Ei ihme, että maassamme on täynnä erilaisia porukoita, jotka väärää puhetta puhuvat.
Mutta ei, parannuksen armon kautta Jumala johtaa valtakuntaansa, jossa hän hoitaa armolla ja totuudella. Jumalan valtakunnan asiat avautuvat Jumalan valtakunnasta sisältäpäin.kovakalloisimmista ihmisistä jonka olen tavannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997