Ku DMgirl kertoi ottaneensa DM tatskan niin onko meitä monia jotka on ottaneet jonkin DM tatuoinnin roppaansa.
Mulla on tuo Violator/Enjoy the Silence ruusu käsivarressa (nahistunut sellainen, uutta väriaä kaipailisi)ja vaimolla taasen tuo Daven Phoenix lintu lapaluun päällä.
pakko taas kysästä
8
634
Vastaukset
- (sisterofnight)
Masokismi ei ole mun laji ;).
- aikoinaan
oli haave, joskus kun ekan tatskani otan, niin siinä on DM ja Violatorin kannesta se ruusu...
Mutta toisin kävi, otin ihan jotain muuta.
Mutta haaveena on kyllä vielä Depparehin liityvä tatska ottaa.... - Jee!!
Mun tekisi kans mieli ottaa Depeche Moden ruusu-tatuointi, mutten ole vielä keksinyt että minne sen sijoittaisi... Nilkka olisi yksi paikka, mutta kun olen tulossa vanhemmaksi, on nilkkani alkanut turvota työpäivien jälkeen ja ne näyttävät hurjilta. Ruususta tulisi lievä mutaatio ja sitä ei mielellään näyttelisi... Selässä minulla on jo kaksi tatskaa, joten sinne ei enää mahdu..
Mutta tekisi kyllä mieli ottaa...
Terveisin: Tanja- marDM
Sehän on niin että kuva pysyy saman kokoisena AINA vaikka roppa turpoisikin.
Näin se vaan on... kysykää tuolta tatska palstalta asiaa varmistukseks----->
Elikkäs jos Tanjuskan nilkka turpoo niin kuva periaatteessa pitää kuosinsa ja näinolen näyttää pienemmältä?
- freeloved
Kovasti olen suunnitellut koko kesän dm-tatskan hommailua, mutta en ole oikein osannut päättää kuvasta enkä sijainnista. Haaveilin jonkin aikaa tuosta Daven feeniksistä, mutta mutta sisterofnightin laittama linkki ei enää toimikkaan, joten laittaisitko rakas marDM jonnekkin nähtäville tai sähköpostilla sen piirroksen?!?
Toinen vaihtoehto, jota olen pyöritellyt olisi se it's no goodin fleur-de-lis. Tarkoitus olisi laittaa alaniskaan/yläselkään. TAHTOOOO!!!!- (sisterofnight)
Moden Israelin-keikan aatonaattona eksyin (siis just hetki sitten) paikallisen fan clubin sivuille (löytyy googlella), josta löytyy FAQ ja SEN kohdasta tattoo löytynee joitain kaipaamiasi kuvia!
- marDM
Tattoos: http://www.depechemode.co.il/faq.asp
- Kaunis!!!
Kiitokset linkistä. Toistaiseksi olen päätynyt fleur-de-lis:iin ja nyt on vielä vihoviimeinen harkinta kierros kesken, notta ei sitten kovin paljon myöhemmin kaduttaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061