pakko taas kysästä

marDM

Ku DMgirl kertoi ottaneensa DM tatskan niin onko meitä monia jotka on ottaneet jonkin DM tatuoinnin roppaansa.

Mulla on tuo Violator/Enjoy the Silence ruusu käsivarressa (nahistunut sellainen, uutta väriaä kaipailisi)ja vaimolla taasen tuo Daven Phoenix lintu lapaluun päällä.

8

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (sisterofnight)

Masokismi ei ole mun laji ;).

• aikoinaan

oli haave, joskus kun ekan tatskani otan, niin siinä on DM ja Violatorin kannesta se ruusu...
      Mutta toisin kävi, otin ihan jotain muuta.
      Mutta haaveena on kyllä vielä Depparehin liityvä tatska ottaa....

• Jee!!

Mun tekisi kans mieli ottaa Depeche Moden ruusu-tatuointi, mutten ole vielä keksinyt että minne sen sijoittaisi... Nilkka olisi yksi paikka, mutta kun olen tulossa vanhemmaksi, on nilkkani alkanut turvota työpäivien jälkeen ja ne näyttävät hurjilta. Ruususta tulisi lievä mutaatio ja sitä ei mielellään näyttelisi... Selässä minulla on jo kaksi tatskaa, joten sinne ei enää mahdu..

Mutta tekisi kyllä mieli ottaa...

Terveisin: Tanja

• marDM

Sehän on niin että kuva pysyy saman kokoisena AINA vaikka roppa turpoisikin.

Näin se vaan on... kysykää tuolta tatska palstalta asiaa varmistukseks----->

Elikkäs jos Tanjuskan nilkka turpoo niin kuva periaatteessa pitää kuosinsa ja näinolen näyttää pienemmältä?

• freeloved

Kovasti olen suunnitellut koko kesän dm-tatskan hommailua, mutta en ole oikein osannut päättää kuvasta enkä sijainnista. Haaveilin jonkin aikaa tuosta Daven feeniksistä, mutta mutta sisterofnightin laittama linkki ei enää toimikkaan, joten laittaisitko rakas marDM jonnekkin nähtäville tai sähköpostilla sen piirroksen?!?

Toinen vaihtoehto, jota olen pyöritellyt olisi se it's no goodin fleur-de-lis. Tarkoitus olisi laittaa alaniskaan/yläselkään. TAHTOOOO!!!!

• (sisterofnight)

Moden Israelin-keikan aatonaattona eksyin (siis just hetki sitten) paikallisen fan clubin sivuille (löytyy googlella), josta löytyy FAQ ja SEN kohdasta tattoo löytynee joitain kaipaamiasi kuvia!

• marDM
      • Kaunis!!!

Kiitokset linkistä. Toistaiseksi olen päätynyt fleur-de-lis:iin ja nyt on vielä vihoviimeinen harkinta kierros kesken, notta ei sitten kovin paljon myöhemmin kaduttaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6704
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4004
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe