mitenköhän toimii tämmönen suhde.onko kokemuksia
kalat/kalat
5
1173
Vastaukset
- mävaaaan
toimii.. itte oon ollu kala miehen kanssa ja hyvin toimi tosin vaan siihen asti ku mies rupes ryyppäämään aika lailla.. mut siihenhän kaloilla on taipumusta.. :) mut toimii kyllä..
- kyllästynyt
Seurustelin miespuolisen kalan kanssa, ja on kyllä semmonen ongelmatapaus, ettei varmaan kannata vaivautua. Oma napa on lähimpänä, mutta osaa kyllä olla tarvittaessa lämmin ja herkkä. Mutta ajan myötä tulee esille, että sekin on vain pelkkää feikkiä...
- kalaN
Olen ollut kihloissa kalamiehen kanssa jo 10 vuotta ja hyvin on toistaiseksi mennyt. Vaikka onhan niitä riitojakin ollut ja joskus vähän isompiakin mutta niistä on selvitty puhumalla.
- missfissh
itelläni meni päreet jo kolmansilla treffeillä kalat mieheen. se hiton haahuilu ja päättämättömyys sai pään höyryämään ja mojova tappelu heti ensitreffeillä :) ikinä en enää kajoa kalat miehiin...mielummin vaikka yksin.
- Rajua...
Seksiä oli vielä suhteen jälkeenkin,eipä se pahemmin muuta ollutkaan ku naintia 3vuotta sitä kesti.Vieläkin kalu hellänä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081