Veljelle polttareita järjestän mut näin työttömänä ei rahaa hirveesti ole. Porukkaa tulee.. mut alle 10 kuitenkin. Saunomiset on mahd saada ilmatteeksikin joten jotain aktiviteetti-ideaa kaivataan.
kiitosta vastaamaan viitsineille!
POLTTARIT MIEHELLE OULUSSA
2
954
Vastaukset
- ...
Oisko mittään jos järjestäis jonkinmoisen city-seikkailun? Itse olin muutama vuosi sitten semmoisissa polttareissa missä teemana olise, että morsion piti todistaa että hänessä on ainesta hyväsi vaimoksi.
Pitkin kaupunkia kuljettiin porukassa (huom. ei siis mitään hämähäkkimiesasuja..) ja morsion piti suorittaa tehtävärasteja esim. laittaa maittava ateria huokeista aineksista avotulella (ruuanlaittotaito todistettiin ja oli kätevää kun koko porukka sai ruokaa samalla), uida avannossa kun silloin keväällä oli semmoisiakin vielä (osoitti vaimona tarvittavaa rohkeutta) ja sitten oli jotai katutaiteilua (piirtelyä, viulunsoittoa julkisesti kun morsio harrasti semmoista). Kaikki tehtävät oli sitten muka jotenkin todistamassa osaltaan vaimoksi soveltuvuutta. Näitähän vois soveltaa vaikka miten sulhollekin. Samalla muuten sitten kerättiin ohikulkijoilta omakohtaisia avioliittoon ja ihmissuhteisiin liittyviä neuvoja jotka kirjotettiin semmoiseen pikku muistikirjaan ja se jäi sitten morsiolle ohjenuoraksi avioliittoon. Siitä tuli tosi hyvä!
Tietty jos pääsette johonkin mökille tms. niin hyvä vaihtoehto on aina perinteiset juopotteluhuvit, esim. kesäinen tandemhiihtoviesti, kaks tyyppiä yksien suksien päälle ja jalat kiinni suksiin ilmastointiteipillä, yks tyyppi aikaa ottamaan ja kisat pystyyn! Palkintona jotain tosi pöljää, vaikka servetti hien kuivaamiseen. Toinen varma nakki on nopeusviesti eli porukka kahteen jonoon ja ennen juoksua pitää pyöriä vaikka kolme kertaa ympäri sillai, että nojaa johonki maata vasten olevaan kepakkoon otsalla, tiiäthännää! Yksinkertaista mutta ylettömän huvittavaa jossain vaiheessa iltaa ainakin :)
No, tulipa pitkä ja monimutkainen selvitys, jos jotain ideaa tästä syntyy niin tosihyvä. Ei muuta kuin mukavia polttareita!!- löytys
suksia tuohon hiihtohommaan. Itse en omista kesäkelille sopivia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717