Tietääkö kukaan mikä on sen tempun toimintatapa, jossa kynä lävistää setelin?Ja se maksaa 10e.
Olisin tilaamassa sitä purholta, mutta en uskalla jos se ei olekkaan hyvä.Joten mikä on sen salaisuus.
Kiitoksia vastanneille.
TEMPPU
3
1115
Vastaukset
- Tuo
temppu vaatii vähän harjoittelua. Miten paljon? Se riippuu siitä miten tuon lävistyksen teet. Tapoja on useita. Purholla oli muistaakseni myös dvd jossa opetetaan paljon eri tapoja käyttää tuota kynää. Dvd:n hinta on 10 euroa. 10 euron tuollainen kynä kuulostaa vähän halvalta mutta eiköhän se toimi jos ei esiinny työkseen.
Minulla olisi koneella 15 minuutin opetusvideo tuon kynän käyttöön. Mitenköhän saisin sen video pätkän sinulle? Onko hyviä ehdotuksia. Onnistuisiko sähköpostilla? Videossa kerrotaan mm. mitä teet kun irrotat kynää setelistä ja se kärki putoaa maahan. Joku saattaisi panikoida, paskoa housuihinsa ja alkaa hädissään sönköttää että nyt meni temppu pilalle.
Eli alaisuus se että se kynän kärki jonka näet setelin toisella puolella on erillinen pala joka pysyy kynässä kiinni magneetin avulla :)- temppujen tekijä
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne. - temppujen tekijä
temppujen tekijä kirjoitti:
Olisin kiitollinen jos annat sen mulle sähköpostilla.
Mun sähköposti on: tepa--hotmail.com
Pistä video sinne.Siis mun sähköpost on:
tepa--@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687