rahaa lahjaksi

kummitytölle

siis mikähän summa kuullostaisi ok. siis kummityttö menee naimisiin. ostan lahjan koska haluan sen säilyvän muistona, mutta antaisin myös rahalahjan. mutta paljon???

5

1760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

minusta semmoinen 50 € on suotava summa meni se sitten kaverille tai sukulaiselle. Vähempää ei oikein ilkeä antaa kun se ei riitä mihinkään tavaraan ja ei juurikaan kartuta esim matkatiliä..
      Enemmän kuin 50 € varmasti myös kelpaa :D mutta meneekö se jo pröystäilyksi ? Tai no jos on hyvin rakas ja läheinen sukulainen niin 100 € on kai ok..

• lipris

Mielestäni kummitytölle on 100€ pienin summa, jonka voi antaa. Mieluummin puoltoista tai kaksinkertaisena.

• mitä summia!

Mä olen todella äimän käkenä lukenut täällä, kuinka jotkut ihmiset antaa mielettömiä summia rahaa!
        Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja toivottiin rahaa lahjaksi. En todellakaan odota, että ihmiset antaa 50 euroa per nuppi!!! Sehän on tolkuttoman iso summa! Oikeestaan on väärin sanoa, että olisi joku liian pieni rahasumma. Varmasti kukaan pari ei mene lahjojen takia naimisiin, enkä mä halua, että kukaan on vararikossa häiden takia. Niitähän saattaa olla joillakin kesän aikana useampiakin. Mun puolesta vieras voi tulla vaikka kokonaan ilman lahjaa, jos se on hänelle kynnyskysymys. Jokainen antakoon niin paljon kuin tuntee antamisen iloa!

Mun vinkki on siis se, että älä mieti ollenkaan mitä muut antaa tai paljonko pitää antaa. Just sen verran kun tuntuu hyvältä! Hääpari ei varmasti tule pettymään antamaasi lahjaan tai laskemaan euroja... tai sitten niillä viiraa päässä pahemman kerran!

• häistä selviytynyt
        mitä summia! kirjoitti:

Mä olen todella äimän käkenä lukenut täällä, kuinka jotkut ihmiset antaa mielettömiä summia rahaa!
        Itse olen menossa syksyllä naimisiin ja toivottiin rahaa lahjaksi. En todellakaan odota, että ihmiset antaa 50 euroa per nuppi!!! Sehän on tolkuttoman iso summa! Oikeestaan on väärin sanoa, että olisi joku liian pieni rahasumma. Varmasti kukaan pari ei mene lahjojen takia naimisiin, enkä mä halua, että kukaan on vararikossa häiden takia. Niitähän saattaa olla joillakin kesän aikana useampiakin. Mun puolesta vieras voi tulla vaikka kokonaan ilman lahjaa, jos se on hänelle kynnyskysymys. Jokainen antakoon niin paljon kuin tuntee antamisen iloa!

Mun vinkki on siis se, että älä mieti ollenkaan mitä muut antaa tai paljonko pitää antaa. Just sen verran kun tuntuu hyvältä! Hääpari ei varmasti tule pettymään antamaasi lahjaan tai laskemaan euroja... tai sitten niillä viiraa päässä pahemman kerran!

Vaikka lahja toiveena oli pääasiassa rahaa niin lahjat eivät olleet mitään turhaa, vain ihania muistoja jotka ovat tärkeitä. Rahaakin kuitenkin tuli ja voisi kiteyttää niin että 20-25 (nuppi) oli sellainen yleinen summa jos oli pariskunta ja jos oli kersa niin sillä ei ollut niin väliä, suuremmilta joukkioilta oli sitten varmaan sellanen 10 egee nuppi jos ne oli kimopassa muistanut. Mielestäni sillä summalla mitä joku on antanut ei suoraan ole merkitystä, sillä ethän sä mene jollain 50 eurolla ostaan jotain vaan lahjarahat on yhtenäinen summa eli useita satoja joilla saa sitten ostettua jotain suurempaa.
        Itse olen ystävilleni osallistunut lahjan ostoon 25 per nuppi, kyseessä on kuitenkin opiskelija joten hirvittävää lahja summaa ei oikein pysyt antamaan.

• ????

sen summan paljoa tarvi olla...laitat juuri sen verran, kun tahdot(omien varojen mukaan...):)Vaikka 50e....kyllä sillä rahalla jo saa jotain kivaa ostettua....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      178
      4698
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      38
      2522
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1170
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe