Olen jo monta kuukautta miettinyt, mitä ihanaa ja romanttista voisin suunnitella kullalleni, mutta ilmeisesti olen toivotan tässä asiassa, sillä en ole mitään todella erikoista keksinyt. Kaikkea elokuvista opittua on yritetty (Elokuvissa käynti, illallinen, kävely auringonlaskussa..), mutta mikään näistä ei ole toiminut, kuten olen odottanut. Siksi kysyisinkin neuvoa, niin naisilta, kuin miehiltä, jotka ovat minua fiksumpia, että mitä voisin kehitellä omalle kullalle? Ehdotuksia saa esittää laidasta laitaan, niin sängyssä, kuin sängyn ulkopuolella.
Jotain romanttista..?
7
12289
Vastaukset
- Kerhoon
Itse tein näin vuosipäivänämme: Pyysin kultaa poistumaan hetkeksi, sillä aikaa sinitarrailin seinille sydämenmuotoisille pahveille kirjoitettuja lauseita "miksi rakastan sinua"(innostuin askartelemaan) ja pienempiin sydämiin eri kielillä rakastan sinua. Olin siivonnu sen huoneen todella siistiks ja asettelin kynttilöit ympäriinsä ja sohval laitoin kaikkii just pyykist tulleit huopii ja tyynyi, tykkään puhtaan pyykin tuoksust, ja sit tietty mul oli kaunis yöpuku pääl ja ei ollu kiiret mihinkä, juteltii ja nautittii toistemme seurasta.. ei se tarvi enempää!! mulle parhaimmat ideat tulee omast pääst, sillon ne myös näyttää sulta itseltä ja tuntuu kaikkein ihanimmilta ja sydämestä tulleilta!!
- romanttinen ehdotus :) <3
Minä järjestin vuosipäivänämme miehelleni piknikin. Olin hankkinut kuohuviiniä, mansikoita ja kaikenlaista hyvää syötävää. Sitten makoilimme kauniina kesäpäivänä rannalla viltin päällä ja söimme sekä nautimme toistemme seurasta. Sateen sattuessa piknikin voi järjestää vaikka olohuoneen lattialla. :) Piknik huipentui itse kirjoittamaani runoon, jonka luin miehelleni. Jollei runosuoni syki, valmiita rakkausrunoja on maailma täynnä, joista voit sitten valita mieleisesi ja lausua miehellesi. :) Tässä mun ehdotus. :)
- runo Sinulle <3
Lainattua - pöytälaatikon pohjalta löytyneitä...
Älä enää etsi aaretta
sillä löysit se jo - minut
oikeastaan et löytänyt minua
vaan sait minut lahjaksi
siispä olen aarteesi ja lahjasi.
Onnea! - kukkimaan
Hieno ehdotus, täytyy pistää mieleen. Hankalaa keksiä omia runoja, pitäisi olla tietynlainen fiilis.
Onneksi voi kirjoittaa toisten ajatelmia. :)
- dansku
Itse olen tehnyt yksi talvinen ilta poikaystävälleni yllätyksen,kun hän iltatöistään saapui..Olin laittanut kynttilöitä vähän niin kuin reitiksi parvekkeelle ja myös koko parveke oli tännä kynttiläitä ja ruusunlehtiä. Siellä oli illallinen romanttisissa merkeissä ja taustalla soi romanttinen musiikki ja lähinnä sellainen musiikki,mitkä olivat meidän yhteisiä kappaleita..ja loput te sitten tiedättekin.. ;D
Tänään on meillä 1,6v pv ja jotain pitäisi järjestää.. - onnellisessa suhtees
Minä taas vein tyttöystäväni Hotelliin yöksi jossa oli saunat ja pelit ja värmeet ;) Seurustelimme vasta silloin 5kk ja hän täytti 5 pv aijemmin 18 kun minä niin sitten kun tuli minun synttärit niin veinkin hänet hotelliin ;)
- mamma x2
Mieheni romanttisin ja ehkä hupaisin tekonsa oli kun hän samana iltana osoitti tunteensa laulamalla(kun kihlauduimme päivällä.).Olimme kesäiltana ihanalla saarella ja hän maistissaan piti kädestäni kiinni ja lauloi(ei todellakaan osaa) minulle Hopeinen kuu..:) alusta loppuun..ja sitten kainaloon ja pusuttelua ja öhöm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061