Hei, Olen lähdössä Turkkiin näin elokuussa matkalle ja haluaisin sukeltaa samalla.
Onko kellään vinkkejä tietoja hyvästä diving centeristä, ketä kannattaisi käyttää?! Ajattelin samalla kenties suorittaa Padin OWD-kurssin.
Sukellusta Marmariksessa?
2
423
Vastaukset
- Arha
Itse olen lähdössä Icmeleriin 8.8, se on ihan Marmariksen vieressä ajattelin myös itse tiedustella löytyykö sieltä tai Marmariksesta ihmisiltä sukelluskokemuksia? Olen vasta aloittelija, sukelsin ensimmäisen kerran viime helmikuussa Egyptissä ja rakastuin siihen samantien.
- marmaraa
Olin Marmariksessa noin viisi vuotta sitten sukeltamassa.Silloin löysin Detur nimisen matkatoimiston avulla suomalaisen sukellus järjestäjän,jolla homma toimi tosi hyvin.
En nyt kyllä millään muista minkä niminen sukelluskeskus tää nyt sit oli.Soita Deturiin josko he tietäsivät näitä keskuksia siellä,kun ovat vuosia jo matkoja sinne järjestäneet.
Muutenhan se Marmaris on kamala paikka ja turkkilaiset todella hirveitä.Mutta,mutta sukeltaminen siellä Marmaran merellä nyt vielä menee.
Good !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010