1.6i Esco on ruvennut viemää jäähdytysnestettä. viikko sit maanantaina oli alle minimi rajan lisäsin min ja max rajojen väliin. Tänä aamuna koko säiliö oli tyhjä! Nestettä meni yli litra et sain puoleen väliin säiliötä. Vuotokohtaa en ole löytänyt vielä letkujen liitoksia olen kokeillut ja kahtonut. Vänkärin alatukivarressa on jäähdytysneste tippoja. Onkohan vuoto vesipumpussa? Autolla ajettu 186tkm.
-99 STW Esco vie jäähdytysnestettä!
5
801
Vastaukset
- öljyt
saattaa olla et kannentiiviste on menny. Jos öljyt on harmaata
- frvnrie
Ei ole öljy harmaata. Tarkennusta tuohon veden tiputuskohtaan eli vesi tippuu alatukivarressa kiinni olevaan metallilevyyn joka on moniurahihnan alapuolella. Veden tippumista ei voi silmin havaita ainakaan moottorin ollessa lämmin ja käynnissä tai ei. Pitää tiirailla jos se tiputtaa vettä vain kylmänä. Katsoin myös huoltokirjaa siellä ei vesipumpun vaihdosta ollut mitää merkintää.
- 30v alalla
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
- frvnrie
30v alalla kirjoitti:
Vuotopaikan perusteella sanoisin että vesipumppu on tiensä päässä.
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
- trevor
frvnrie kirjoitti:
Onko tuo miten vaikea homma vaihtaa itse vai vienkö suosiolla pajalle?
-00:ssa kansipahvissa vuoto sylinterilohkoon. Ihmejuttu pahvi oli hiulaantunut molemmista kulmista samalla lailla.
Epäily: pahvi alukansi sopiva kylmäkuuma -ajo hiulasivat pahvin
450eur kustansi mut nyt ok!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653