Oon löytäny vaan tasan yhden sivuston missä on Tokion katumuodista kuvista (tämän hetken ja viime kevään) http://www.style-arena.jp/index_e.htm mutta olisiko jollakulla jotain muita hyviä sivustoja (missä olisi kunnollisia kuvia) missä kerrottaisiin esim. onii-kei muodista? Ja miesten vaatteista oon kiinnostunut, että ei kiitos linkkejä naisten vaatteista :)
japanin katumuoti
16
7827
Vastaukset
- uuuuuuuuuuuuu
Helppoahan on pukeutua Japanilaisen katumuodin mukaan; pistä päällesi vain friikeimmät kuteet ja yhdistele hassusti, yrityksenä mieluiten näyttää anime-sankarilta.
Yleisin Japanilainen katumuoti tosin taitaa olla tämä kaikkialle levinnyt tavallinen farkut, t-paita ja tennarit -kokonaisuus.- maailma on pieni
Pitäisi kuitenkin muistaa, että Japanissakin muotia on se mikä on maailmalla muotia.
Muoti kiertää taukoamatta! 8D
Jos kuitenkin halutaan "Japanilainen katutyyli" ni senkun haetaan punkahtavia vaatteita, kierellään kirppiksillä ja luodaan OMA tyyli.
Matkimisella ei pitkälle pötkitä. - evakkosiili
Todella inspiroiva katumuotisivusto: http://www.dropsnap.jp/ Yläreunasta voi myös valita miehet, naiset tai ryhmät.
Ja eräs blogi, josta löytyy myös high end-muotia: http://www.tokyodandy.com/ Ei varsinaisesti katumuotia, mutta tekstiä on myös englanniksi ja usein myös kuvia klubeilta ja bileistä.
Toivottavasti näistä on jollekulle jotain iloa :) - mie vaa
maailma on pieni kirjoitti:
Pitäisi kuitenkin muistaa, että Japanissakin muotia on se mikä on maailmalla muotia.
Muoti kiertää taukoamatta! 8D
Jos kuitenkin halutaan "Japanilainen katutyyli" ni senkun haetaan punkahtavia vaatteita, kierellään kirppiksillä ja luodaan OMA tyyli.
Matkimisella ei pitkälle pötkitä.samaa mieltä koko tyylihän oikeestaan perustuu omaperäisyyteen...eikös : ) ? On miul muuten esitelmä japanilaisesta katumuodista niin jos on jotain linkkei jost sais tietoo niin kelpais kyllä
- sivummalle
Onko suomessa (erityisesti pk-seutu) mitään tiettyä liikettä, jossa myytäisiin jotain japanilaista merkkiä tai muuten vaan olisi japanin katumuodin tyylisiä vaatteita?
- pienellä varauksella
Ei kannata pukeutua japsimuodin perusteella ainakaan siksi, että japani on nyt in. Japanilaiset itsekkin nauravat kun länsimaalaiset matkivat heitä.
Tämä ei siis ole mun keksimä juttu, ja jos muuten tykkää sellaisista kuteista niin ei siinä mitään. - kya-chan
nannnnuli kirjoitti:
http://www.backstreet.com tai fi
backsteetistä olevat vaatteet eivät ole lähellekkään japanilaista katumuotia. BACKSTREETIN VAATTEET EIVÄT TEE SINUSTA ERNUA !
jos ostat vaatteet vain backstreetistä tai vastaavasta, sinut luokitellaan automaattisesti wannabe-backstreet ernuksi joka huutaa kawaita ja ihkuttaa japania ja An Caféa tietämättä niistä oikeastaan mitään.
lisäksi ei ole tiettyä japanilaista katumuotia, on decoroita, lolitoja ja ganguroita jne. decorat sun muut ovat alakäsitteitä japanilaisella katumuodille. - novoijuma vaikka pö
no mä ainakin oon saanu shaiper shopista paljon sen tyylisii vaatteita joista sit oon yhdistelly itelleni semmosen oman laisen tyylin siel on esim päivänvarjoi ja kaikkee kissankorvapantaa ja semmost sälää x))
- >: (
kya-chan kirjoitti:
backsteetistä olevat vaatteet eivät ole lähellekkään japanilaista katumuotia. BACKSTREETIN VAATTEET EIVÄT TEE SINUSTA ERNUA !
jos ostat vaatteet vain backstreetistä tai vastaavasta, sinut luokitellaan automaattisesti wannabe-backstreet ernuksi joka huutaa kawaita ja ihkuttaa japania ja An Caféa tietämättä niistä oikeastaan mitään.
lisäksi ei ole tiettyä japanilaista katumuotia, on decoroita, lolitoja ja ganguroita jne. decorat sun muut ovat alakäsitteitä japanilaisella katumuodille.JUST NIIN !! mua ärsyttää kauheesti ku mä vaan käytän niitä vaatteita koska ne on mun mielestä nättejä!! tekeekö se musta jonkun ihme wannabe ernun mitä !!??
- Pööööö
Kilala...
Maailman paras kauppa 😍😘
- miku_
mä en sen perusteella tykkää japanista että se on muotia nyt tai näin mut minä olen alkanut tykkäämään japanista sen takia koska se on hieno maa ja siellä on tosiaan hyviä laulajia sit se pukeutuminen on mulle tullu iitä että kun tykkään siitä bändistä yleensä muutun samanlaiseksi millaista musiikkii se on niin niin sen tyylistä vaatetta ja japanilaisilla on mahtavia vaatteita toi juttu että muka japani on nyt muotii tai in niin mulla häirittee se joku on saattanut tykätä japanista jopa koko ikänsä !
- kawaiiiiiiiiiiii
Opettele käyttämään pilkkuja ja pisteitä!
- just-.-
kawaiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Opettele käyttämään pilkkuja ja pisteitä!
mitä vittuu toi nyt on ??????????? O_____o
- joku vaa
niinpä eikä vaa joku tosi monet harrastaa sitä ni ärsyttävä toi
- pupu555
Terve
Löysin aivan sattumalta tälläisen paikan kuin www.taikanuttu.fi Yllätyin suuresti miten ihania vaatteita siellä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820