Näin maanantaina tuli mieleen, että monien mielestä viikon ikävin päivä on siis tämä kyseinen eli maanantai. Maanantaina pitää mennä töihin, eikä millään hotsittaisi.
Toisten mielestä ikävin päivä on sunnuntai, koska sunnuntaina tietää, että maanantaina pitää mennä töihin.
Omasta mielestäni viikon ikävin päivä on kuitenkin pannahinen tiistai. Tiistaina koko viikko on vielä edessä ja viikonloppukin on jo kaukana takana ja se pännii ja väsyttää.
Mikä siis on palstalaisten mielestä viikon ikävin päivä?
Mikä on viikon ikävin päivä?
56
8120
Vastaukset
- Kraan
Päivät eivät ole ikäviä, koska aloitan viikonlopunvieton torstaina iltapäivällä ja lopetan sen tiistaina aamulla.
Viikonlopun aikana käyn töissä vain joka toisena päivänä, nimittäin maanantaina ja perjantaina.
Ne viikon kolme varsinaista työpäivää menevät mukavasti edellistä viikonloppua muistellessa ja uutta odotellessa. ;)- illluusia
Ihanan positiivinen asenne sulla. kannatetaan! :D
- Sepuli
Koska koko päivän pitää odottaa että ilalla voi alkaa RYYPPÄÄMÄÄN
- koska
... on vain tiistai ja torstai työpäiviä, sen verran ansiollisesesti hyviä, ettei töitä enempää tarvise elääkseen tehdä. Elämiselläni on kuitenkin elintaso, pari reissua vuoden aikana, kaukana, lämpimässä.
Cartier, Biotherm, Armani ovat myös läsnä päivässäni, niin pukeutumisessa, kuin ihollanikin. Ei ole huonoja päiviä.
- llnn
mä vihaan sunnuntaita, kun sitten maanantaina alkaa taas uurastus, ja sunnuntaina vaan miettii sitä, ja ei saa mitään aikaseks"
- Pesukonetar
Just, sunnuntai on tylsin päivä. Silloin kaikki makkoo mökeissänsä, eikä ketään näy!
- boring
Pesukonetar kirjoitti:
Just, sunnuntai on tylsin päivä. Silloin kaikki makkoo mökeissänsä, eikä ketään näy!
Sunnuntai on kurjin päivä,olen aina inhonnu!
Pentunaki ollessa vanhemmat vain makas koko päivän ja telkkarista tuli mustavalkosia elokuvia.
Onneksi nykyään on edes kaupat osan vuotta sunnuntaisin auki.... - Että osaa olla masentava päivä
boring kirjoitti:
Sunnuntai on kurjin päivä,olen aina inhonnu!
Pentunaki ollessa vanhemmat vain makas koko päivän ja telkkarista tuli mustavalkosia elokuvia.
Onneksi nykyään on edes kaupat osan vuotta sunnuntaisin auki....Kaikki paikat kiinni, päivä jolloin tuntuu ettei pääse suuntaan tai toiseen. On vain harvinaisen masentava päivä.
- ehrottomasti.
se vaan on niin v***n kamalaa, kun se koko päivä menee krapulassa maatessa ja lisäksi tietää että seuraavana päivänä on töitä. eipä tartte enempää perustella.
- sunnuntai
tylsin päivä sunnuntai,ei oikein mitään ohjelmaa missään...
- Leenu
Kyllä se on ollut sunnuntai nuoresta lähtien.Sitä alkaa miettimään jo sunnuntaina seuraavan viikon työrupeamaa.Monesti,jos on oikein stressaantunut työstään,ei tahdo saada nukuttua.Johtuu osaltaan myös siitä,kun on nukkunut pitempään sunnuntaiaamuna,joten voi olla pirteä,kun pitäisi rauhoittua.Mutta,kun maanantain on sitten selvinnyt työssä,tiistai menee jo paljon paremmin.
- Heli
samaa mieltä sunnuntaista.
Joskus tulee sunnuntai-aamuna juhlien jälkeen nukuttua 12 asti ja illalla ei nukuta sitten yhtään.
Illalla pitäisi mennä 23-24 aikaan viimeistään nukkumaan, että jaksaisi pirteänä nousta klo 6 ylös ja lähteä 8:ksi töihin.
Usein on aivan silmät ristissä koko maanantaipäivän, tiistaina jo helpottaa ja loppuviikkoa kohden samaten. Menee rutiinilla, kunnes sama taas välillä toistuu.. ;-)
Sitä se ihmisen elämä on.
- Peli-expertti
Sunnuntai ja maanantai ovat molemmat ikäviä, mutta sunnuntai on pahempi
- ...
Kyllä se vaan on sunnuntai.
maanantai kans on mielestäni ikävin viikonpäivä koska pitää töihin ja eikä aina oikein huvittais ku on ollu viikonloppu ja vapaata.
- Sonic
..on sunnuntai. En keksi siile päivälle muuta tarkotusta, kun sen, että jos sitä ei olis nii sitten lauantai ois samanlainen päivä :D se on just semmosta makoilua ja kenties koneella istumista. Kaikkee tylsää.
nii itse ajattelin samalla tavalla !!!!
- nukkumaiju........
keskiviikko..kun teeveetä alkaa katsoo 23 aikoihin..tulee niin huonoo ohjelmaa että..ja muutenkin vanhaa uusintaa..
- työttömälle..
on kaikki päivät ikäviä, mutta pahinta on lauantai ja sunnuntai! Lauantaihin liittyy jo jotain kodin ankean ilmapiirin muistoja pakkosaunoineen (saan saunassa kamalan päänsäryn).
Lisäksi ne molemmat päivät ovat sitä, ettei ole mitään tekemistä?
Kun arjen on jo käyttänyt kaupoissa ym. pyörimiseen niin la-su sitten kävellään ympyrää täällä pikkukaksiossa ypö yksin....
Lauantai ja sunnuntai pois kalenterista!
- SILLOIN TULEE...
lottorivi ja ainainen pettymys 99,99 %:lle suomalaisista!
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vaikken töissä tällä hetkellä olekaan niin kyllä se sunnuntai vetää pohjat; tv:stä ei tule mitään, ihmisiä ei näy missään, kaikkialla on ihan kuollutta ja tylsää.... en tykkää en..
- yksi mikrosiru
"pettymys 99,99 %:lle..."
Sehän on pelaamista ja vähän leikkiä. Miksi pettyä? Sehän on selvä, ettei kaikki voi voittaa. Tarkoitus on tienata urheiluun ja muuhun vastaavaan rahaa.
- ehdottomasti
Sunnuntai ehdottomasti! Arjen odottamista, turhaa jumitusta, mikään paikka ei ole auki, eli ei tapahdu mitään. Ihmiset potee krapulaa tai töllöttää TV:tä himoissansa tai molempia. Turha päivä. Sen sijaan maanantaissa ei ole mitään vikaa.
- sunnuntai byäk
Mua on aina inhottanu sunnuntain liikkumattomuus, ja mua ei taas yhtään , ei sitte yhtään haittaa et tulee maanantai, varsinkin kun en käy töissä. Maanantaina maailma herää taas eloon, rakastan sitä päivää.
- -Christina-
sunnuntai byäk kirjoitti:
Mua on aina inhottanu sunnuntain liikkumattomuus, ja mua ei taas yhtään , ei sitte yhtään haittaa et tulee maanantai, varsinkin kun en käy töissä. Maanantaina maailma herää taas eloon, rakastan sitä päivää.
Sunnuntai, koska tietää, et seuraava päivä on maanantai..Pitkä aika seuraavaan viikonloppuun ja vapaaseen!:(Blaah..
- -Christina-
-Christina- kirjoitti:
Sunnuntai, koska tietää, et seuraava päivä on maanantai..Pitkä aika seuraavaan viikonloppuun ja vapaaseen!:(Blaah..
...
- juulia
Minun mielestä perjantai, ja syy, koska JUOPPO kotiutuu joka perjantai.
- kauppinen
mitäs annat juopon juopotella pistä pellolle lopullisesti niin ei tartte katella.niistä pääsee eroon jos haluaa joten elä narise.
- !!!
!!!
- kauppinen
kyllä maanantai on ahistavin päivä tuntuu ettei lähe millään käyntiin ja keskiviikon kohilla alkaa jo tuntua ihan mukavalta kun tietää,että kohta taas on perjantai ja saa huilata pari päivää.
- ontylsiä
ei voi muuta todeta kun lukee vastauksia,että ihmiset on tylsiä. se on ihan itsestä kiinni millainen päivä on. jos pitää ryypätä ja rellestää eikä parempaa tekemistä keksi niin turha valittaa jos joku päivä tuntuu turhalta. ja mitä järkee tehdä töitä jos se maanantai on niin vaikea päivä. työn teolla ei rikastu, ei suomessa ainaskaa. tehkää jotain kehittävämpää..
- taloyhtiön häiriköt
lähtee rypeen kaljoineen. Koko ilta menee pelon varjossa, jos tulisivat ovesta läpi??
Sitten huoli siitä saako nukutuksi, jos on vaikka aamuvuoro edessä?
Ettekö te he...n nuoret opi kotiutumaan niin hiljaa aamuyöllä, että saisi myös viikonlopuilla nukuttua?
- Flores
Ehdottomasti maanantai. En tiedä mistä juontaa, ehkä jo kouluajoilta. Vaikka olen tehnyt töitä paljon myös viikonloppuisin, mutta kyllä se on maanantai - olkoon vapaapvä tai sitten ei!
- 1234567
Top-seiska(paras ensin)
1 perjantai
2 lauantai
3 torstai
4 sunnuntai
5 keskiviikko
6 maanantai
7 tiistai
:-))))))) Kallistun myös tiistain puoleen. Maanantai menee omalla painollaan ja useimmiten maanantaiaamuna on mukava herätä. :) Tiistaina kuitenkin havahtuu todellisuuteen ja tajuaa, että työviikko on alkanut.
Sunnuntait ovat yleensä kivoja päiviä, harvemmin on kiire eikä ole pakko tehdä mitään.- hyvinkin..
Samaa mieltä, minulla tiistaisin on vaikein herätä, työviikko vielä melkein edessä ja maanantai painaa jo väsymyksenä. Keskiviikkona jo helpottaa..
- oikein ajateltuna
mukava päivä, kun ajattelet että ylihuomisen jälkeen on jo perjantai.
- eräs...
Keskiviikkona ei tuu mitää telkkarista...sunnuntaina tulee edes jotain. Muuten kyl jokainen päivä on ihan ok :). Riippuen oisko jotain pientä näperrystä jollekki päivälle...joskus jopa parhaimpana päivänä yleensä on kivaa..mutta joskus seki päivä on tosi pitkästyttävä eli vuoronsa kullaki tylsällä päivällä.
- päivä
ei ole ikävä!
- apua sunnuntai
Minulla on juurikin tuo sunnuntai, koska tietää että seuraava päivä on maanantai. Hirveää. __
- se on se
Maanantai on nii tympäsevä päivä ku olla voi.. Ainakin iltapäivään asti. Ei se sitte enää ku töistä pois pääsee. Tiistai on sellanen välipäivä ja keskiviikkona viikko onki jo puolessa. Sitten ei tarvi käydä töissä enää ku torstaina ja perjantaina. Perjantain töitten jälkeinen osa, lauantai ja sunnuntai on viikon parasta aikaa kun saa tehä mitä haluaa ilman aamuherätyksiä ja töihin menoa.
- sunnuntai
paskin. Telkkarissakaan ei ole mitään, kiitos tv-pomojen JOTKA EI TAJUA ETTÄ JUURI SUNNUNTAINA SITÄ TÖLLÖÄ OLISI AIKAA KATSELLA!!
- ransu
,,,ehdottomasti maanantai,,,krpula,rahat juotu ja morkkis päällä!!!!!!!!!! torstaina vasta helpottaa,,,,
- wemppu
1.Tiistai, mitäänsanomaton
2.Sunnuntai, ei oikein tiedä mitä tekis, vajaatoimintaa
3.Keskiviikko, joskus energinenkin päivä
4.Perjantai, viikon loppu,väsyttää liikaa
5.Maanatai, viikon alku,väsyttää liikaa,asioille pääsee toimittamaan
6.Lauantai, vapaata, voi mennä tai olla menemättä
7.Torstai, mitä kertoo luonteestani, että pidän eniten torstaista? Synnyin maanantaikappaleena, mutta Torstai-fani olen..Jotenkin kaikki on takana ja silti edessä - tiitu
Sunnuntai on tylsin päivä tulee töllöstä koko ajan URHEILUA vaikka joutais just sillon kattoon telkkaa niin eipä katota kun tulee sitä urkkaa.
- entinen tv:n orja
Työttömälle kaikki päivät ovat ikäviä. Hector laulaa aika osuvasti, että mikään ei oo mittään...
No joo. Tv:stä olen luopunut tammikuussa, kun en halunnut maksaa enää tv-lupaa ja rahalle ei vaan tuntunut olevan vastinetta. En myöskään pitänyt sunnuntaipäivän massiivisesta urheilutarjonnasta.
Netti on tullut tilalle.
Vietän lepopäivää eli viikon seitsemäs on minulle pyhä ja käyn silloin seurakunnassa ja panostan hengellisiin. Eli ilonpäivä minulle on lauantai.
- ei mikään
Ei mikään päivä.Kaikki päivät ihania.On työtä,firma pelittää,noususuhdanne,avioero antoi uutta potkua,kaikki päivät ihania,työntäyteisiä ja rahantäyteisiä.
- 3.8
Ei ole mitään tiettyä päivää,mikä potuttaisi.
Ei katso viikonpäivää,koska jokin asia ottaisi aivoon. Kyllä se aina asiasta riippuu,ei päivästä.
- Ellen
koskaan ei tiedä
millainen maanantai tulee vastaan ;D- ainakin pitäis!
"Päivät eivät ole ikäviä, koska aloitan viikonlopunvieton torstaina iltapäivällä ja lopetan sen tiistaina aamulla.
Viikonlopun aikana käyn töissä vain joka toisena päivänä, nimittäin maanantaina ja perjantaina.
Ne viikon kolme varsinaista työpäivää menevät mukavasti edellistä viikonloppua muistellessa ja uutta odotellessa. ;)"
Tuohan on mahtava elämänasenne. Aina on kivaa. Kirjoitan tuollaisen itselleni töihin tietsikan viereen... Itsellä viikot meni aina ennen viikonloppua odotellessa, mutta kun keksii joka päivälle jotakin odotettavaa, viikon joka päivä ja hetki on elämisen arvoinen.
Sen ei tarvi olla paljon muuta, kuin lempisarja telkkarista, saunapäivä, musiikinkuuntelu, kävelylenkki... Aamulla kannattaa jo miettiä, mikä päivän aikana on se huippuhetki, jota varten kannattaa työpäivä tehdä (vielä parempi, jos töissäkin voisi olla niitä hyviä hetkiä).
Joskus viikolla leikin viikonloppua, eli vuokraan leffan ja syön herkkuja (tätä ei voi tehdä joka päivä kylläkään...)Joskus teen juhlaruokaa keskiviikkona tai otan lasin viiniä.
Illalla saatan miettiä, mitkä olivat päivän hyvät tapahtumat. Olen nykyään iloinen huvittavan pienistä asioista.
Esimerkkejä:
uusi, anatomisesti muotoiltu tyyny takaa hyvät yöunet.
hetki ruokatunnilla, kun voin lukea netistä jotakin tai lähettää sähdköpostin.
tein hyvän treenin salilla, ja tulin hyvälle tuulelle sieltä lähtiessäni.
aamulla en ollut väsynyt herätessäni, päätän tänäänkin mennä ajoissa nukkumaan.
lostissa oli jännittävä jakso. Sen kanssa oli mukavaa syödä viinirypäleitä.
Varmaan ärsyttävää jostakin lukea tällaisesta hehkutuksesta mutta kun muutin asennettani, minua ei enää niin paljon ärsytä. Elämä ei voi olla pelkkää viikonlopun odotusta.
- lplpl
koska kumpanakin päivänä on krapula
- ....
ma ja su on ikäviä päiviä. ma mentävä kouluun ja su ei ole mikään auki ja on niin tylsää
- mulli
Lauantai, koska sapattina pitää mennä kankkusessa kirkkoon
- ehdottomasti
Sunnuntai, silloin alkaa masentaa, kun tietää että. Pitäis mennä maanantaina töihin
- bring_me_to_life
sunnuntai.. ei mitään tekemistä.. tietää, että seuraavana päivänä jatkuu arki.. argh :P
- raptori-fan
maanantai. kamala päivä kaiken kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893