siis 30 miitti tampereella16.9.06
kokoontumis ajan ja paikan lisään myöhemmin.
aikaa on siis 6 viikkoa hommata vapaa töistä, lapsista ja muista sidoksista.
30+ miitti tampereella 16.9
37
11013
Vastaukset
- No se sonyboy
Pitänee sovitella kalenteria, jotta pääsis taas hulinoimaan.... oisko muita kiinnostuneita?
oonko minä nyt n i i n kiinnostunut että raahaisin kiukkupersiini paikalle.. suattaahan se tietysti olla niinkii mutta mistäs sen tietää...
;o)- Se toinen kiukkuperse
PiäryNä kirjoitti:
oonko minä nyt n i i n kiinnostunut että raahaisin kiukkupersiini paikalle.. suattaahan se tietysti olla niinkii mutta mistäs sen tietää...
;o)Joo-o, mukana ollaan..Enhän mä voi olla pois.. nikki tulee myöhemmin..*virn*
- ano2006
PiäryNä kirjoitti:
;o)Tiät kyä kuka sua kaipaa Manses kans, vaikkei miittailekkaa :)
- sadehelmi
9.9 ois sopinut paremmin mutta enköhän saa sovitettua työvuorot ja tulla tanssahteleen pöydälle *reps*
- pecusta
Minä voisin ilmestyä paikalle... : )
moikka kaikki! oliskohan tästä miitistä ainesta "vanhojen" 30 :laisten muistelomiitiksi??? tai "luokkakokoukseksi"??? siis tietenkin "uusien" mukanaolo on ihan kiva myös,mutta siinä oheessa... olis ihan kiva tavata vanhoja tuttuja ja kuulla kuulumisia.
- Gia71
...oishan se ollut kiva tavata vanhajengi, vaan mulle toi aika ei passaa :/...
Mites se taas menikään auransilta... kun ei ollut enää dyna-miitti niin oli sit tena-miitti *hirn*... Vai mites me sitä aprikoitiinkaan *reps* Ei vaineen...duracelit jaksaa vielä jamitta ;)
- suskialias pikkumyy
hellou ja sillee muuten ihan hyvä juttu mutta mie olen jo silloin toisessa miitissä kun ajattelitte järjestää tuon mutta olen kylä hengessä mukana ter.suski
sellaista päivää ei ole joka kaikille sopisi,mutta ehkä poisjääneet pääsevät sitten seuraavaan miittiin.
tarkoitus olisi kokoontua jonnekin ulkokentälle ja pitää siellä piknikki vähän samaan tapaan kun suokis.
sitten jatkoille,mutta paikat on viellä auki. mistähän saisi 16.päivän säätiedoituksen?
- sonyboy
Sattuneesta syystä ehdotan ainakin alkupaikaksi Peyton Place Hervannassa. Siellä nimittäin meikkis sattuu olemaan keikalla ja jos joku on kiinnostunut Pink Floydin musiikista, niin teretulemast. Mahtuuhan sitä sielläkin hulinoimaan ja myöhemmin pääsee nopeasti vaikka takaisin cityynkin....
Muuten jääpi ainakin alkuhulinat miitistä väliin tältä tallaajalta. Voipi olla, että keräilyeriin voipi vielä ehtiäkin....- komproMiSSi
Alkuillasta kokoonnutaan piknikille tms. (jos ei sada), sieltä kiMppataksi Hervantaan, biletetään sonyn bändin tahdissa ja sit sieltä kuka minnekin... Kimppataksi vaikka Hämeenkadulle Briksiin? eiomaalehmääojassayhtäännoei.. O:-)
juisooooo???????????????????????????? komproMiSSi kirjoitti:
Alkuillasta kokoonnutaan piknikille tms. (jos ei sada), sieltä kiMppataksi Hervantaan, biletetään sonyn bändin tahdissa ja sit sieltä kuka minnekin... Kimppataksi vaikka Hämeenkadulle Briksiin? eiomaalehmääojassayhtäännoei.. O:-)
juisooooo????????????????????????????kokoonnutaan klo 18.00 koskipuistoon.
sieltä klo.21.00 ravintola manseen(entinen 54)
iso osa porukasta asuu omenahotellissa,
siksi kokoontuminen on keskustassa.
näin isoa porukkaa on vaikea saada mahtumaan keskustan paareihin,siksi jatkot aikaisin mansessa,joka on lähellä koskipuistoa.(siperia)
on myös toivottu tanssimiseen sopivaa paikkaa ja mansessa on karaoke/tanssi mahdollisuus.
mikään ei estä silti käymästä hervannassa keikalla.- Sättärivakkariaddu
juiso.m kirjoitti:
kokoonnutaan klo 18.00 koskipuistoon.
sieltä klo.21.00 ravintola manseen(entinen 54)
iso osa porukasta asuu omenahotellissa,
siksi kokoontuminen on keskustassa.
näin isoa porukkaa on vaikea saada mahtumaan keskustan paareihin,siksi jatkot aikaisin mansessa,joka on lähellä koskipuistoa.(siperia)
on myös toivottu tanssimiseen sopivaa paikkaa ja mansessa on karaoke/tanssi mahdollisuus.
mikään ei estä silti käymästä hervannassa keikalla.Koskipuisto HYVÄ IDEA! mut vaikken plondi ookaan nii silti on vähä epäselvää et mikä toi siperia o, toinen ravintola?
Liekkö toi viisnelonen yhtään parantunu, jos nimeensä muuttanut? Paikkana se oli tosi ankee ainakin ko viimeks kävin. Siellä ei tuu ko pahalle tuulelle. Musakin on vaan jätkän huMppaa *nyrp* Mut alkuilta sielkii menee, aamuyöllä tarttee jo enemmän sutinaa *wirnu* Sättärivakkariaddu kirjoitti:
Koskipuisto HYVÄ IDEA! mut vaikken plondi ookaan nii silti on vähä epäselvää et mikä toi siperia o, toinen ravintola?
Liekkö toi viisnelonen yhtään parantunu, jos nimeensä muuttanut? Paikkana se oli tosi ankee ainakin ko viimeks kävin. Siellä ei tuu ko pahalle tuulelle. Musakin on vaan jätkän huMppaa *nyrp* Mut alkuilta sielkii menee, aamuyöllä tarttee jo enemmän sutinaa *wirnu*siperia on sen talon/paikan nimi missä manse sijaitsee.
perustelin tuon paikan jo edellä.
porukkahan sen kapakkatunnelman tekee.
- n383
minäkin tulen sinne patsastelemaan =)
- mur-mur-m
VEIKKAAN ET PÄÄSEMME MUKAAN,,,,
TERV KILTSU JA MURRE.. Kiva kiva.. Oon just lomilla joten mulle passaa kyllä jos vaan Mansessa sillon majailen. Kiva nähä kaikki taas..
Eikö syyskuun puolessavälissä kello kuus oo puistossa aika kylmä, kyllähän esimerkiksi ravintola tillikkaan sovimme kaikki alkuillasta, ja siellähän voi vaikka syödä jos haluaa.
Tiedä vaikka ilmaantuis viihtymään? mikään ei oo varma niinkuin epäväsma mutta ... elämä on
- justeeri
en taida päästä työvelollisuus tällä kertaa mutta yrittää tuonne zetorin kuppilaan päästä....
Tääki saapuu paikalle, ellei kellään mitään sitä vastaan ;) , ja jos hengissä ollaa viel silloin..
- mie vaan
jokos ootte päättäneet paikan?olis kiva ku tietäs ajoissa..osais varautuu näin kauempaaki tulijat?mie aattelin , et vois lähtee mukaan, jos ei muuta, nii kattoo..ketä paikal on.=)
ja kuuli, ett killingis ois karaokeeki. sitäki ois kiva kokeilla:=)- reviiriä
kasvattamaan,johan toi 40 on vallattu :=)
- Peita
Olen Helsingin suunnalla tuollin joten jää nyt väliin.
T: Pecusta Tietääs vähä notta minnekkä suuntaas tän ruhonsa notkumaha alakuhu jotta eijj ois iha pihalla vaikka onki sisällä...
- rautalankamallintaja
juison "alku" - niminen kirjotus tos vähä ylempänä, siellon paikka ja aika
*HUOKS*
- päppä
Tiedä häntä jos sitä vaikkapa ilmaantuis paikalle. Brum brum.
- PiaryNa
päppäki hengis hyvänen aika!!!!! PUS
*ei tunnusta ettei oo ees muistanu kaivata toista toviin*
*nolo* PiaryNa kirjoitti:
*nolo*tapaaminen koskipuistossa klo 18.00.
löytyy karttahakemistosta hakusanalla:koskikatu.
siellä ollaan koko porukka tutustutaan ja vaihdetaan kuulumiset.
sieltä siirrymme klo.21.00 manse Bar:iin.
jonne meille on varattu pöytä 25 henkilölle(enemmänkin varmaan mahtuu).
löytyy osoitteesta: satakunnankatu 18 A.
mansebaarissa on karaoke,sekä mahdollisuus tanssia
loistavien suomi24 karaoke artistien kera :)
sateen sattuessa menemme suoraan mansebaariin.
uudet shattilaiset:jos tarvitsetta opastusta,tai yhteyshenkilön jolle soittaa,saatte mun numeron pyytämällä sähköpostista:juiso@suomi24.fi- setoinenkiukkuperse
juiso.m kirjoitti:
tapaaminen koskipuistossa klo 18.00.
löytyy karttahakemistosta hakusanalla:koskikatu.
siellä ollaan koko porukka tutustutaan ja vaihdetaan kuulumiset.
sieltä siirrymme klo.21.00 manse Bar:iin.
jonne meille on varattu pöytä 25 henkilölle(enemmänkin varmaan mahtuu).
löytyy osoitteesta: satakunnankatu 18 A.
mansebaarissa on karaoke,sekä mahdollisuus tanssia
loistavien suomi24 karaoke artistien kera :)
sateen sattuessa menemme suoraan mansebaariin.
uudet shattilaiset:jos tarvitsetta opastusta,tai yhteyshenkilön jolle soittaa,saatte mun numeron pyytämällä sähköpostista:juiso@suomi24.fi...kartta, koMpassi, hammaslaNka on... *mutinaa*
Koskipuisto o vaa aika laaja käsite, sillan allako me nyhjätään vai siel toises pääs?
*kysyvästi tuijottaa juisoo hän* setoinenkiukkuperse kirjoitti:
...kartta, koMpassi, hammaslaNka on... *mutinaa*
Koskipuisto o vaa aika laaja käsite, sillan allako me nyhjätään vai siel toises pääs?
*kysyvästi tuijottaa juisoo hän*koskipuisto ei nyt niin iso ole,ettei sieltä löydy yli 20 henken porukkaa....nii muuten kun mainitsee mansepaarin tiskillä salasanan *suomi24* saa ison oluen tai siiderin hintaan 2,8 euroo
- päppä
PiaryNa kirjoitti:
*nolo*juu hyvin hengitellään.. :D
- .kawa
joo... woishan sitä waikka ilmaantua paikalle pilaantuun... *reps*
- Fonzie_1
täytyy kahtoo.. voi olla tai voi olla et ei.. ;P
- andökavö
Johan pomppas, mä oon kans tulos Tampereel ;)))
- sadehelmi
kiitos kaikille hauskasta seurasta ja tulevissa miiteissä törmäillään...
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047