minkä marion ostaisin?

DSOwner

Olenpahan ostamassa jonkin/jotkin näistä DS-peleistä ja haluaisin mielipiteitä mikä näitä kannattaisi ostaa eli:
Mikä näistä Marioista on mielestänne parhain:
- Mario kart DS
- New super mario bros.
- Super mario 64 DS

-kiitos ostopäätöksen tekemisen auttamisesta-

6

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qtio

Mulla on Mario Kart DS ja se on kyl aikas hyvä Wifeineen kaikkineen,mutta uskoisin,että New Super Mario Bros. on myös hyvä...Mario 64 DS oli ja oli iha hyvä myös...Joten päätös on sinun.
      xD

• DSOwner

No sepä auttoikin paljon ;D
        Kiitos silti. Muita mielipiteitä tms.?

• .......

minulla on kaikki 3 ja sanoisin että new super mario bros on paras

• QwErTyMaN
        ....... kirjoitti:

minulla on kaikki 3 ja sanoisin että new super mario bros on paras

Mari kart jos tykkäät autoilusta.

Super Mario 64 olen pelannut vain N64:jällä ja se on MAHTAVA peli,sama pelihän se on DS mutta millaista sitä sitten on pelata deeässällä??? no hyvä peli se ainakin on.

New Super Mario bros. taas on sitä ''legendaarista'' Super marioa joka on kans todella mukavaa pelatavaa. Itse en ole pelannut tuota uutta new super mario brotherssia mutta ne vanhemmat olivat/ovat edelleen kyllä mahtavia pelejä.

• sfdhgfdfh

Jos sinulla on kaveri/kavereita jolla on ds ta sinulla on langaton netti tai wifi palikka niin Mario Kart DS.

Jos et ole pelannut Super Mario 64:ää N64;llä niin pakko-ostos!

• teh n00b

mario kart ds on paras on kaikki ja kumasaki on huono debugscreen ja se pilaa koko pelin
      mario kart on paras nopein ja paras siin on ainakin mailman enkkarit www.youtube.com/user/tibiuan
      sil o parhaat ajat kaikis paitsi ranbow rord cgogo mountas sky garsden siin ne olo helppoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      247
      6787
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4214
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2332
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      38
      1383
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe