Mitäköhän homeopaattista valmistetta voisi kokeilla allergiseen nuhaan, johon liittyy limakalvonturvotusta ja siitä johtuvia tulehduksia poskionteloissa ja toisinaan välikorvassa lisäksi astmaan viittaavia oireita, joita ei ole vielä diagnosoitu varmasti astmaksi.
Poskiontelot ja allergia
6
2363
Vastaukset
- Ammattilainen
kenenkään keksiä sulle homeopaattista valmistetta tässä palstalla tietämättä sinusta tuon enempää. Mene vastaanotolle niin saat avun.
- Vuosia sitten
Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ? - Ammattilainen
Vuosia sitten kirjoitti:
Sainkin apua silloin tähän allergiaan / ei ollut silloin astmaoireita sekä yhteen toiseen vaivaan.
Olen miettinyt näitä lääkkeiden nimiä ... olivat nimeltään Luffa Sanaplex 7, D6 ja Silicea Accord.
Mitäs sanot näistä, vaikka muuta et minusta tiedä ?ottaa niitä uudelleen, mutta vaikea sanoa yhtään mitään, kun en ole tapaukseesi perehtynyt.
- asut hometalossa
Oireesi nimittäin ovat sitä sorttia.
- Trinidad
Hei,
kärsin toistuvista poskiontelotulehduksista (melkein yksi tulehdus kuukaudessa!) kolme vuotta sitten ja lääkärit määräsivät kerta toisensa jälkeen antibiootteja ja punkteerauksia. Minulta hoidettiin lääkkeillä oire ei sen syytä!!! Olin lopulta niin väsynyt antibioottikuureista, että otin yhteyttä tutun suosittelenaan homeopaattiin. Poskiontelotulehdus kierre loppui, koska omaa elimistöäni vahvistetettiin selviämään mahdollisista tulehduksista. Pari kertaa on ollut lievä tulehdus, mutta olen selvinnyt niistä ilmsn antibiootteja. Ota yhteyttä hyvään homeopaattiin, se kannattaa. Lääke määrätään jokaiselle yksilöllisesti. Samalla myös allerginen nuhani on lievittynyt. Ei epäilystä homeopatian tehosta!!!- homeopaatti?
Hei,voisitko suositella kuka olis hyvä homeopaatti hoitamaan allergista nuhaa 09 alueella,itsellä enään leikkaushoito kokeilematta
eikä sekään itse nuhaa hoida vaan pitäisi helpottaa oireita lääkärin mukaan joten kiinnostaisi kokeilla homeopatiaa,missä luokassa
kustannukset liikkuu/kk?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077