Munaton pohjalaispelle

stypoo

Hopee on häpee. Jalkapuuhun perkl.

8

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........................

...niin ole hyvä ja mene itse hakemaan se kulta! Vai eikö pikku puppelipojalla riitä rahkeet...?

Minä olen ihan tyytyväinen tulokseen. Lisäksi ruotsi (jota sinä varmasti pohjattomasti ihailet) koki paraatilajissaan korkeudessa TÄYDELLISEN NÖYRYYTYKSEN! Ihan hyvä ilta siis...

• QwErTyMaN

Ennen kisoja puhuttiin että jo pronssi on saavutus Pitkämäeltä mutta nyt hopea onkin sitten huono suoritus.

• ..............................
        QwErTyMaN kirjoitti:

Ennen kisoja puhuttiin että jo pronssi on saavutus Pitkämäeltä mutta nyt hopea onkin sitten huono suoritus.

Onhan se tietysti ymmärrettävää, että odotukset nousevat turhankin korkeiksi. Järjellä ajatellen norski kuitenkin on ollut paremmassa vireessä kuin Pitkämäki. Onneksi Vasilevskisin parhaat hetket olivat alkukaudesta, muuten olisi voinut olla hopeakin hyvin tiukassa.

Tyytyväisyyteen on aihetta.

• ....................

joillekin vaan ei kelpaa mikään, sopii mennä itse koittamaan.

• ............................

Toivottavasti ei tule sekaannuksia kun me molemmat kirjoitamme samalla nikillä, hehe...

Mutta asiallisen kommentin heitit! Nyt poistun häiriköimästä. Hyvää yötä!

• .........,,,,,,,,
        ............................ kirjoitti:

Toivottavasti ei tule sekaannuksia kun me molemmat kirjoitamme samalla nikillä, hehe...

Mutta asiallisen kommentin heitit! Nyt poistun häiriköimästä. Hyvää yötä!

on vaan niin helppo vetasta tollanen nimimerkki :D

• käyppä itse heittämässä kultaa

Turha valittaa, se on ehkä Suomen ainoa mitali ja sinä vaan jaksat uhota muka huonoa tulosta. Mitali on aina mitali ja se on aina loistava suoritus eikä koskaan mikään itsestäänselvyys! Että turha on tuollaisten mammanpoikien siitä valittaa! Hyvä Tero.

• nuo

idiootit olisi tyytyväisiä voittoonkaan, vaan sitten itkettäisiin että on mukamas käytetty dopingia tai muita laittomuuksia. kerjäävät lähinnä huomiota noilla tempuilla. antakaa heille ansionsa mukaan ja olkaa vastaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      192
      5871
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      47
      2691
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2252
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1769
    5. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      33
      1708
    6. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1404
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1367
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1311
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1253
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      109
      997
    Aihe