mä oon kattonnut niin paljon Dragonball jaksoja ja luennut niistä mangaa... wow...mä en tienyt kung-fu on niin tappava ja ultimate laji että sielä osaa niitä energia tekniikoita ja lento kykyä ja kamehame haa jotka on tehokkaita että niitä voi treenata ja käyttää,että kertoisitteko että missä on helsingissä lähin kung-fu treeni?
Kung Fu on tappava ja ultimate ja tehokas laji!!!
5
1303
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ko tyylisuuntaa harrastetaan aseman tietämillä, ei kun mukaan vaan launtai iltaisin.
- Pellis
Kaverit Dragonballissa ei ees tappele kung-fu-tyyliin. Eikä kung-fussa mitään blasteja oo.
Hei, kamoon, oot vissii joku kuusvuotias. Se on liian nuori alkaa harrastaa jotai kung-fuu, eikä varsinkaan lukee mangaa. Kasva vähän, ja ymmärrä sitten.- Pellis
Ja voisit kirjottaa vähän siistimmin. Tuo kieliasusi on aivan mahottoman sekaisin.
- hahahahaha
Pellis kirjoitti:
Ja voisit kirjottaa vähän siistimmin. Tuo kieliasusi on aivan mahottoman sekaisin.
meeppäs vaikka takaisin sinne esikouluun
- tarpeeseen sinulle
Pellis kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870