Allargia oireita ilmaantunut yllättäin. Olen kaikelle siitepölylle allerginen (ei mänty), mutta vieläkö jotai on ilmassa. Aivastutta , silmät kutiaa ja vuotaa. Minään muuna vuonna ei ole oireita enään tähän aikaan tullut. Voihan tämä tietysti olla jotain muutakin.
Vieläkö jotain
ilmassa??
2
542
Vastaukset
- vieläkin
löytyy ilmasta ainakin heinien pölyä. Olen siinä uskossa että viimeiset heinät lopettavat pölyämisen suunnilleen lumentuloon, että vielä tätä ihanuutta riittää.
Tieteellisiä todisteita minulla ei ole, mutta kai heinäallergikon niiskutus riittänee todisteeksi. Varmaan joku kasvitieteilijä osaisi kertoa tarkemmin.
Turvaudu vaan lääkkeisiin niin pitkään kun tarvetta tuntuu olevan, jouluun mennessä pitäisi helpottaa =) - JT.R
ihmetellyt itsekin,samat oireet.Ei koskaan ennen tähän aikaan vuodesta mitään oireita mutta nyt aivan kuin keväällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336224- 345723
- 293224
- 342554
- 452540
- 152218
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749- 131735
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727