Perustaisin oman firman, rakennuttaisin hienon mäkin Suomeen johonkin missä tontti loppuu rantaan, rakennuttaisin hienon ison talon johonkin muuhun maahan esim Unkariin, laittaisin loput rahat suht koht turvallisiin osakkeisiin ja eläisin koroilla ja firmani tuotoilla :)
Jos olisin miljonääri
1
231
Vastaukset
- MMS
LÄHTISIN REISSAAMAAN YMPÄRI SUOMEA < SITTEN MULLA OIS SANOTAAN MOOTTORIPYÖRAKAUPPA JA AUTOKAUPPA JA SITTEN VIELÄ BAARI..JA SITTEN OIS AJOKORTTI < ABCDE AJOKORTTI JA C CE JA SITTEN VIELÄ MP-AJOKORTTI < JA ALLA 750-KUUTIONEN HONDA PRÄTKÄ JA SITTE OIS VIELÄ KAUNIS VAIMO < JOLLA OIS VAALEA TUKKA.RINNAT JA SITTEN VIELÄ JÄÄNSINISET SILMÄT JA SITTE OIS VIELÄ KOLME KOIRAA.2 KISSAA JA KUKATIES HEVOISIA JA KULTAKALOJAKIN JA SITTEN MULLA OIS TALLISSA MERCEDES 280 SE W116 PLYYSHISISUSTUKSELLA JA MERCEDES 380SE W126 JOSSA OIS NISKATUET JA SITTEN OIS PICKUP DODGE JA SITTEN FORDIN THAIMAASSA TEHTY PICKUP JA MERCEDES G320 MUSTA JOSSA OIS KUUTOSKONE YLLÄ.JA MEILLÄ OIS VIELÄ 5 2-7 ERKKERIÄ MAATA SAHALAHDELLA.6 ERKKERIÄ KIRKKONUMMELLA JA SITTEN VIELÄ OMISTUSASUNTOJA 7 9-16 < 3 VALKEAKOSKELLA.9 TAMPEREELLA.3 RAUMALLA.2 VAASASSA JA KOKKOLASSA < NYGRENIN JANNEN < JAN-ERIK KANSSA YHTEINEN KAKSIO JA MULLA OIS VIELÄ SAKSANPAIMENKOIRA AADA KAVERINA SUOMITOURILLA JA < HEVOSIA < MEILLÄ OLISI VANHAN KAVERINI JORMAN JA JAN-ERIKIN KANSSA KUUSI SUOENNIEMELLÄ JA 2 SAHALAHDELLA JA SITTEN 2 VIELÄ VAASASASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840